ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Στρατηγική Προώθησης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Λένα Κυριάκου Εργασιακή Ψυχολόγος – Σύμβουλος Σταδιοδρομίας 12/02/2008
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ) ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 1 η Εβδομάδα Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
Προώθηση / Επικοινωνία
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ:  Να ασχολείται με την επικαιρότητα  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με ειδήσεις  Να ενημερώνει την κοινή γνώμη με πληροφορίες.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II – CHAPTER 9
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Στρατηγική Προώθησης.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Η πληροφορία στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Το κείμενο Ορισμός Το κείμενο αποτελεί μια γλωσσική ενότητα που έχει καθορισμένα όρια, εσωτερική συνοχή και φέρνει τόσο στοιχεία από τις προθέσεις του/της.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.ΤΕ) ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.) ΜΠΟΥΓΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Επικοινωνία Φραγμοί Επικοινωνίας Πομπός- Μέσο- Δέκτης Αποτελεσματική Επικοινωνία Σύμβολα Επικοινωνίας Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) Κωδικοποίηση Αποκωδικοποίηση Ακουστικά Μέσα Οπτικά Μέσα Οπτικοακουστικά Μέσα Internet E-mail Δελτίο Τύπου

ΟΡΙΣΜΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ «Επικοινωνία είναι η διαδικασία της μεταφοράς ή της ανταλλαγής πληροφοριών, ιδεών και αισθημάτων με τη γραφή, την ομιλία ή τα διάφορα σήματα.» «Επικοινωνία είναι ο επηρεασμός του άλλου με μέσα, σύμβολα και σημεία που γνωρίζει ήδη τη σημασία τους.» «Επικοινωνία εννοούμε την ανταλλαγή ή και την μεταβίβαση σκέψεων, ιδεών, γνώσεων, ειδήσεων και άλλων επιθυμιών ή εντολών από άτομο ή από άτομα προς άλλο άτομο ή ομάδες ατόμων.» « Επικοινωνία είναι μια πράξη που επιτρέπει σε ένα άτομο, ομάδα ή οργανισμό-ζωντανό ή τεχνητό-να δέχεται πληροφορίες από ένα άλλο άτομο, ομάδα ή οργανισμό που βρίσκεται σε ένα άλλο τόπο, τον ίδιο χρόνο ή σε διαφορετικό χρόνο. Το πρώτο άτομο είναι ο παραλήπτης, αποδέκτης ή δέκτης και το δεύτερο είναι ο αποστολέας ή πομπός.»

ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Οι απρόσωπες κοινωνίες Τα προσωπικά προβλήματα και το άγχος Η μορφωτική, η πολιτισμική και κοινωνική ανομοιογένεια και Η διαρκής εξέλιξη και εξάπλωση των μέσων μαζικής ενημέρωσης και η ανακάλυψη ολοένα νέων μέσων επικοινωνίας

ΜΟΡΦΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Προφορική Επικοινωνία Γραπτή Επικοινωνία Επικοινωνία με χρήση σημείων και συμβόλων Επικοινωνία που εκφράζεται με χειρονομίες, με εκφράσεις του προσώπου και με διάφορες κινήσεις του σώματος. Αυτή η μορφή επικοινωνίας αναφέρεται και ως «Γλώσσα του Σώματος» Επικοινωνία που στηρίζεται σε μη φωνητικούς ήχους, όπως μουσική και διάφορα συνθηματικά χτυπήματα και Συνδυαστική Επικοινωνία. Μορφή δηλαδή επικοινωνίας όπου συναντάμε δύο ή και περισσότερες μορφές επικοινωνίας ταυτόχρονα, σε κάθε περίπτωση

ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η ομιλία και η ακρόαση Η συνέντευξη Η ομιλία-διάλεξη Η υπαγόρευση και Η προσωπική αναφορά

ΟΠΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Ο Τύπος (ημερήσιος ή εβδομαδιαίος ή περιοδικός, τοπικός ή εθνικός ή διεθνής και νόμιμος ή παράνομος) Τα βιβλία (επιστημονικά ή λογοτεχνικά ή ιστορικά ή διδακτικά, ευρείας ή περιορισμένης κυκλοφορίας) Τα έντυπα (γενικά) Οι εκθέσεις διαφόρων προϊόντων Τα υπαίθρια μέσα (φωτογραφίες, στατιστικοί πίνακες και χάρτες) και Το διαδίκτυο-Internet.

ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ Τον κινηματογράφο Τις διαφάνειες και τις ταινίες με διαφάνειες Την τηλεόραση Το τηλέφωνο Το ραδιόφωνο Τις τελετές- επισκέψεις Τις εφημερίδες και Τα περιοδικά.

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Αφεντικό, έντονη φωνή, εντολή, δύναμη, πίεση, απαίτηση συνεργασίας, επιβολή ιδεών, κυριαρχία επίκριση, ανακάλυψη σφαλμάτων, τιμωρία, “θα σας πω”, εγώ αποφασίζω, εσείς υπακούετε. Αποκλειστική υπευθυνότητα του αρχηγού ΑΜΦΙΠΛΕΥΡΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ηγέτης, φιλική φωνή, πρόσκληση, επηρεασμός, διέγερση, απόκτηση συνεργασίας, προσφορά ιδεών, κατεύθυνση, ενθάρρυνση, αναγνώριση επιτεύξεων, βοήθεια “ας συζητήσουμε”, “ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε”. Μοιρασμένη υπευθυνότητα της ομάδας

ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Εμπόδια που προκύπτουν από Εμπόδια που προκύπτουν από Το εσωτερικό περιβάλλον της το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης επιχείρησης Η οργανωτική δομή επιχείρησης Η γεωγραφική θέση της επιχείρησης Η φύση της επιχείρησης Ο νομικός παράγοντας της επιχείρησης Το μέγεθος της επιχείρησης Ο κοινωνικός παράγοντας της επιχείρησης Ο τρόπος άσκησης της διοίκησης Ο συνδικαλιστικός παράγοντας της Το γενικό επίπεδο εργαζομένων επιχείρησης Η ιδιοκτησία της επιχείρησης Άλλοι φορείς και επιχειρήσεις Η οικονομική δυνατότητα της επιχείρησης Η ποσότητα της πληροφορίας Η επικοινωνιακή πολιτική