Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Οι “multi-Διαστασεις” Των Multimedia
Τι είναι ο υπολογιστής; Τι είναι ο προγραμματισμός
Χαρακτηριστικά συνθετικής κίνησης 1 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Πρόγραμμα Παρουσιάσεων
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
Δημιουργία Παρουσίασης
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/9 ΑΝΑΘΕΣΗ ΡΟΛΩΝ - ΕΡΓΑΣΙΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός,
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Επεξεργαστής Παρουσιάσεων λογισμικό Ο Επεξεργαστής παρουσιάσεων είναι και αποτελείται από μια ομάδα από οπτικά εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να δημιουργεί.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα (Εργαστήριο) [ΤΤΕ]
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Κεφάλαιο 6: Εισαγωγή στον προγραμματισμό Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
PHP/MYSQL ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΠΟΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ ΤΥΡΟΛΟΓΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΑΜ 875 ΡΙΖΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΜ 816.
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/26 ΥΛΙΚΟ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (Animation) Ομάδα Ανάπτυξης:
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
1 Σχεδιασμός της διεπαφής μιας πολυμεσικής εφαρμογής.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Διανυσματικές & Ψηφιογραφικές Εικόνες
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Msc in Distributed Systems Engineering
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Περιβάλλον εργασίας του διαδραστικού πίνακα
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος Λαδιάς, Πηνελόπη Μαλλιάρα, Αναστάσιος Μικρόπουλος, Αθανασία Μπακαμήτσου, Ιωάννα Μπέλλου, Χρήστος Ράμμος, Άννα Σαριδάκη, Άνθιμος Χαλκίδης

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 2/15 Τι εννοούμε με τον όρο «ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ»; Είναι η διαδικασία εισαγωγής και ενοποίησης όλων των δομικών στοιχείων σε μια ολοκληρωμένη εφαρμογή.

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 3/15 Τι λογισμικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων? 1. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα Προγραμματιστικά περιβάλλοντα 2. Εργαλεία συγγραφής εφαρμογών πολυμέσων Εργαλεία συγγραφής εφαρμογών πολυμέσων

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 4/15  Μεγάλος χρόνος ανάπτυξης  Δεξιότητες έμπειρου προγραμματιστή  Υψηλό υπόβαθρο γνώσεων I. Java (sun Microsystems) II. Visual Basic (Microsoft) III. Delphi (Borland) IV. C++ 1. Προγραμματιστικά περιβάλλοντα….  Ειδικές απαιτήσεις αλληλεπιδραστικότητας  Εφαρμογές ανεξάρτητες πλατφόρμας και λειτουργικού  Γρηγορότερη εκτέλεση Απαιτήσεις: Γιατί ναι:

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 5/15 Χαρακτηριστικά:  Ισχυρή αντικειμενοστραφής γλώσσα  Διαθέτει πλούσιες βιβλιοθήκες  Υποστηρίζει animation  Ασφάλεια στο Web  Μπορεί να υποστηρίζει τη δημιουργία ανεξαρτήτων πολυμεσικών εφαρμογών που ενσωματώνονται σε σελίδες ΗΤΜL Προγραμματιστικά περιβάλλοντα… 1. Java (sun Microsystems)

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 6/15 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα… 2. Visual Basic (Microsoft)  Βασίζεται σε ένα συνδυασμό γραφικών αντικειμένων και κώδικα  Βασίζεται στη φιλοσοφία του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού  Η εφαρμογή μετά την ολοκλήρωση της μπορεί να μετατραπεί σε αρχείο.exe και να τρέξει ανεξάρτητα χωρίς να απαιτείται περιβάλλον γλώσσας Χαρακτηριστικά:

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 7/15 Χαρακτηριστικά :  Είναι επέκταση της object Pascal Προγραμματιστικά περιβάλλοντα 3. Delphi (Borland)

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 8/15 Εργαλεία Συγγραφής Εφαρμογών Πολυμέσων Τα συγγραφικά εργαλεία πολυμέσων διαφέρουν ως προς :  Τα χαρακτηριστικά (αλληγορία, δυνατότητες)  Το κόστος  Την ευκολία χρήσης Τι επιτρέπουν στο χρήστη τα εργαλεία συγγραφής πολυμέσων?

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 9/15 Τα εργαλεία συγγραφής εφαρμογών πολυμέσων επιτρέπουν στο χρήστη  Να εισάγει δομικά στοιχεία που παράγονται με τη βοήθεια άλλων εργαλείων  Να δημιουργήσει και επεξεργαστεί γραφικά, σχέδια, διαγράμματα, κείμενα, ήχο και animation  Να σχεδιάσει διατάξεις οθονών με τη βοήθεια έτοιμων φορμών  Να καθορίσει τη μορφή και τη ροή της παρουσίασης του υλικού της εφαρμογής  Να επιτύχει την ολοκλήρωση, το συγχρονισμό των στοιχείων της εφαρμογής, την ανάπτυξη σεναρίων, την εισαγωγή ανάδρασης, την κλήση άλλων εφαρμογών  Να σχεδιάσει το περιβάλλον και τη μορφή αλληλεπίδρασης χρήστη εφαρμογής και να προσθέτει στοιχεία αλληλεπιδραστικότητας  Να αναπτύξει εκτελέσιμες εφαρμογές

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 10/15 Κατηγορίες συγγραφικών εργαλείων 1. Εργαλεία ηλεκτρονικής διαφάνειας Εργαλεία ηλεκτρονικής διαφάνειας 2. Εργαλεία κάρτας ή σελίδας Εργαλεία κάρτας ή σελίδας 3. Εργαλεία εικονιδίου ή λογικού διαγράμματος Εργαλεία εικονιδίου ή λογικού διαγράμματος 4. Εργαλεία ροή χρόνου ή χρονοδιαδρόμου Εργαλεία ροή χρόνου ή χρονοδιαδρόμου

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 11/15 1. Εργαλεία ηλεκτρονικής διαφάνειας  Παρέχουν έτοιμες φόρμες με ποικιλία φόντων και γραφικών  Επιτρέπουν την ενσωμάτωση πολυμεσικών στοιχείων  Χαρακτηρίζονται από φιλικότητα στη χρήση και ευκολία στην εκμάθηση  Έχουν χαμηλό κόστος  Έχουν περιορισμένες δυνατότητες Π.χ. Microsoft Power Point Χαρακτηριστικά :

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 12/15 2. Εργαλεία κάρτας ή σελίδας. Τα βασικά δομικά στοιχεία της εφαρμογής λέγονται κάρτες ή σελίδες, που συνδέονται μεταξύ τους σε μορφή βιβλίου (book) ή σωρού (stack), ώστε να συνδέσουν την εφαρμογή. Οι εφαρμογές είναι ουσιαστικά σχεσιακές βάσεις δεδομένων. Είναι:  εύκολες στη χρήση  δεν υποστηρίζουν ζωγραφική ή animation  τρέχουν συνήθως κάτω από ένα λειτουργικό Χαρακτηριστικά : Πχ. HyperCard Macintosh Asymetrix Tool book (windows)

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 13/15 3. Εργαλεία διαγράμματος ή εικονιδίου  Βασίζονται στην προσέγγιση του οπτικού προγραμματισμού  Χρησιμοποιούν ως στοιχειώδη αποθήκευση το εικονίδιο  Μπορούν να περιέχουν μενού, γραφικά, ήχους οργανωμένα σε διαγράμματα ροής  Παρουσιάζουν ολόκληρη τη δομή της εφαρμογής και ειδικότερα τη ροή και τις σχετικές διακλαδώσεις  Είναι εύκολη η σύνταξη και η τροποποίηση της εφαρμογής Πχ. Authorware Macromedia Χαρακτηριστικά :

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 14/15 4. Εργαλεία ροής χρόνου και χρονοδιαδρόμου  Χρησιμοποιούν την αλληγορία ταινίας ή χρονοδιαδρόμου ως μονάδα οργάνωσης και παρουσίασης του υλικού  Αποτελούνται από κελιά κατά μήκος μιας χρονικής γραμμής  Αποτελούν ισχυρά εργαλεία και χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη εφαρμογών επαγγελματικού επιπέδου  Διαθέτουν ισχυρή γλώσσα ανάπτυξης σεναρίων  Ενσωματώνουν δυνατότητες δημιουργίας animation  Έχουν αυξημένες δυσκολίες εκμάθησης ειδικά για τα προχωρημένα χαρακτηριστικά τους. Χαρακτηριστικά : Πχ. Director

Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 15/15 Flash Χαρακτηριστικά :  Είναι προϊόν της Macromedia  Παράγει υψηλού επιπέδου έργα για το Web  Αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία ανάπτυξης Animations και επαγγελματικών εφαρμογών πολυμέσων  Διαθέτει μεγάλες δυνατότητες αλληλεπιδραστικότητας  Χειρίζεται χαρτογραφικά και ψηφιογραφικά γραφικά