Η ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Διευθύνων Σύμβουλος ΝΑΥΣΟΛΠ ΑΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προδιαγραφές Σηματοδότησης Έργων Χρηματοδοτούμενων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα» (ΕΠΑΝ.
Advertisements

CRETACERT «ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ»
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
« Ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΓΝΙΤΗ » Νοέμβριος 2013 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
1 1st INTERNATIONAL MINERAL RESOURCES CONFERENCE April 5, 2011 ''Το Ελληνικό υπέδαφος μπορεί να συμβάλει στην έξοδο από την κρίση'' Βασίλης Νικολετόπουλος.
Σωκράτης Λαζαρίδης Δ/νων Σύμβουλος ΕΧΑΕ Policy drivers for Greece’s investment landscape – what and who is shaping the agenda Global Capital Forum I.
«ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ
Πρόγραμμα πλαίσιο για την Ανταγωνιστικότητα και την Καινοτομία (2007 – 2013) Competitiveness and Innovation Framework Programme CIP (2007 – 2013) Γενική.
Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών ΑΠΘ 21 Μαρτίου 2014 Αθανάσιος Σουπίλας ΕΥΑΘ Επιστημονικά Υπεύθυνος.
Αίγλη Ζαππείου, 9 Μαΐου 2014 ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΗ ΕΣΠΕΡΙΔΑ ΤΗΣ OI ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Πώς να προετοιμαστούμε για την Ανάπτυξη Πέτρος.
Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΕΝΜΑ 26 Απριλίου 2012 «ΝΑΥΤΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ» _____________________________________________________________ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ.
«Θωράκιση της ανταγωνιστικότητας της εξωστρεφούς επιχείρησης στην εποχή της κρίσης Ημερίδα ΣΕΒΕ εις Ξάνθη «Έλεγχος της αγοράς. Προστασία καταναλωτή – προάσπιση.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
«Επιχειρώντας μέσα στην Κρίση: Στρατηγικός επενδυτής & προετοιμασία για την «Επόμενη Μέρα» Κωνσταντίνος Μπακάλμπασης Managing Partner Emerging Markets.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα, Εκπαίδευση Σπύρος Μακρυδάκης.
Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Υπόδειγμα Επεξηγηματικής Πινακίδας
Υποστήριξη της συμμετοχής ΜΜΕ και ερευνητών του χώρου της Υγείας και Βιοτεχνολογίας στο 6 ο και 7 ο ΠΠ Αργυρώ Καραχάλιου Εθνικό.
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Απόστολος Σίγουρας Διευθύνων Σύμβουλος ΝΑΥΣΟΛΠ ΑΕ. European Maritime Week, May 2013 Jean Monnet Centre of Excellence Trade & Transport, University of Piraeus,
Προδιαγραφές Σηματοδότησης Έργων Χρηματοδοτούμενων από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα» (ΕΠΑΝ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Η βιολογική γεωργία ως μέσο για την ανάπτυξη της αγροτικής επιχειρηματικότητας Χαρίκλεια Μινώτου Πρόεδρος AGRIBIOMEDITERRANEO 16/09/08.
κατά τη διάρκεια υλοποίησης
Management – Διεθνείς τάσεις Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
 Κύριοι στόχοι της είναι να εξασφαλίσει δίκαιο βιοτικό επίπεδο στους γεωργούς και ασφαλή τρόφιμα που παρέχονται σε σταθερή βάση και σε προσιτές τιμές.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Νέα νομοθεσία για Σπόρους & Τοπικές Ποικιλίες: Υπέρ της βιοποικιλότητας και των αγροτών ή για τις εταιρείες;
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Διευθύνων Σύμβουλος ΝΑΥΣΟΛΠ ΑΕ. Απόστολος Σίγουρας Διευθύνων Σύμβουλος ΝΑΥΣΟΛΠ ΑΕ. Μάρτιος 2013

(Αρχή ταινίας «Φαίδρα», 1962, καθέλκυση νεότευκτου πλοίου, 0’-7’) http://www.youtube.com/watch?v=9-Dw4yLOVV8 (Αρχή ταινίας «Φαίδρα», 1962, καθέλκυση νεότευκτου πλοίου, 0’-7’)

Τι έγινε σταδιακά τα τελευταία 50 χρόνια (1962 – 2012) Η Ελλάδα εγκατέλειψε την Βαριά Βιομηχανία και στράφηκε προς την Μεταποίηση και τις Υπηρεσίες Η Ελλάδα «απέκτησε» οικολογική συνείδηση, περιβαλλοντική συνείδηση, εργασιακή συνείδηση, Ευρωπαϊκά Standards και Κανονισμούς (χωρίς να αλλάξει νοοτροπία και τρόπο σκέψης) Η Ελλάδα μπήκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και κατόπιν στο Ευρώ (έγινε ακριβή) Οι γειτονικές χώρες άρχισαν να αναπτύσσονται – τα Ναυπηγεία στις πρώην Κομμουνιστικές Χώρες απέκτησαν εμπορικό χαρακτήρα Ως συνέπεια των ανωτέρω η Ναυπήγηση μεταφέρθηκε σε Τουρκία και άλλες γείτονες χώρες και κατόπιν στην Άπω Ανατολή Η Ναυπηγοεπισκευή στην Ελλάδα κράτησε για κάποια χρόνια (μέχρι το 2008) αλλά μετά την Διεθνή Κρίση και αυτή λύγισε

Τι υπάρχει σήμερα στη Ζώνη Περίπου 450 εταιρείες εντός και περιφερειακά της Ζώνης (200 Μεταλλουργικές και Ελασματουργικές, 70 Αμμοβολών και Υδροβολών, 80 Μηχανουργεία, 50 Ηλεκτρολογεία, 20 Ξυλουργεία και 30 Λοιπών Εργασιών) 25 μικρά ναυπηγεία (Καρνάγια) Περίπου 5.000 εργαζόμενοι Περίπου 500 εκ. Ευρώ ετήσιος τζίρος (συνολικά) Δύο Μόνιμες Δεξαμενές και δύο Πλωτές Δεξαμενές (ιδιοκτησίας ΟΛΠ ΑΕ.), όπου δεξαμενίστηκαν (2012) περίπου 90 πλοία για 4-5 ημέρες έκαστο (μέσος όρος)

Φωτογραφίες της Ζώνης

Φωτογραφίες της Ζώνης (συν.)

Φωτογραφίες της Ζώνης (συν.)

Φωτογραφίες της Ζώνης (συν.)

Δυνατά Σημεία Η ΝΕΖ βρίσκεται σε πλεονεκτική γεωγραφική θέση Ο καιρός στην Ελλάδα ευνοεί τη Ναυπηγοεπισκευή σχεδόν όλο το χρόνο Υπάρχει μεγάλη Ναυτική Παράδοση και διάθεση συνεργασίας από τους Έλληνες πλοιοκτήτες Υπάρχει μεγάλη ιστορία και εμπειρία στη Ναυπηγοεπισκευή στην Ελλάδα Η ποιότητα των εργασιών στη Ζώνη είναι παγκοσμίως γνωστή για το υψηλό επίπεδό της Οι χρόνοι παράδοσης είναι πολύ καλοί (όταν τηρούνται) Υπάρχουν πολύ καλές υποδομές εντός της Ζώνης από τις εταιρείες που ενεργοποιούνται εκεί (π.χ. εξοπλισμοί υδροβολών, κτλ.) Υπάρχουν πολύ καλές υποδομές στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται παράπλευρα (μηχανουργεία, τροφοδοσίες, κτλ.) Υπάρχει παράδοση στην καινοτομία και στις πατέντες – «τα πάντα φτιάχνονται στον Πειραιά» Ασφαλής χώρα, χαμηλής εγκληματικότητας και καλής ποιότητας ζωής

Αδύνατα Σημεία Οι τιμές δεν είναι ανταγωνιστικές – οι γειτονικές χώρες αποτελούν αναδυόμενες αγορές με χαμηλά εργατικά Το εργατικό κόστος είναι υψηλό, από τα υψηλότερα παγκοσμίως Οι Ευρωπαϊκοί Κανονισμοί εφαρμόζονται σε μεγάλο βαθμό όπως πρέπει, σε αντίθεση με τις αρκετές από τις γείτονες χώρες οι οποίες δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν Δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ των εργοδοτών και των συνδικάτων Υπάρχει μεγάλη γραφειοκρατία και πολύπλοκη (έως εχθρική) Νομοθεσία Υπάρχει κακή και παλαιού τύπου νοοτροπία των εμπλεκομένων – ωχαδελφισμός και μετάθεση ευθυνών Οι χρόνοι παράδοσης επηρεάζονται από τις εσωτερικές διενέξεις των εργοδοτών με τα συνδικάτα Η εικόνα που παρουσιάζει η ΝΕΖ δεν συνάδει με Δυτικο-ευρωπαϊκής χώρας – υπάρχουν ελλείψεις σε υποδομές

Tuzla Shipyard Workers Announce Strike In the last seven months, 18 workers have died on Tuzla shipyards. The Limter Is trade union has announced a strike from Wednesday, 27 February 2008. The trade union has called on workers to unite and go on strike. It has listed the following demands: Shipyards should be regulated by the Rules for Heavy and Dangerous Employment Sectors Workers should work no more than 7.5 hours a day, and this needs to be implemented urgently The main employer must pay full social security contributions for workers The payment of wages must be guaranteed by the main employer There needs to be hygienic housing for workers, as well as changing rooms and food which is adequate for the physical work the workers do Social rights, including tea breaks at 10 am and 3pm, need to be respected All shipyards must allow the possibility for workers to organize representatives Two killed, two others injured in Tuzla shipyard explosion 5 April 2012 / TODAYSZAMAN.COM, Two workers died and two others were injured in an explosion in a shipyard in İstanbul's Tuzla district, which is infamous for work-related deaths. There was no further information immediately available about what caused the explosion. The private Cihan news agency said the blast occurred in the Ada Shipyard on a ship under construction. The vessel was reportedly going to be exported to Norway. Ambulances and firefighting teams were dispatched to the area. The Tuzla shipyard zone, home to some 40 shipyards, is notorious for the work-related deaths of laborers. The number of workers in Tuzla has grown to 25,000 over the past few years from just 3,000 in 2004, with no changes in infrastructure. There have been some 200 deaths in Tuzla's shipyard zone since 1985.

Ευκαιρίες Το αντικείμενο είναι διεθνές και με μεγάλη ελληνική παρουσία παγκοσμίως Υπάρχει αύξηση ζήτησης σε νέου τύπου πλοία, π.χ. καύσης LNG, υβριδικά, κτλ. Η Αγορά των Yachts και Mega yachts ανθεί (και με πελάτες υψηλών προδιαγραφών) Υπάρχει μεγάλη αύξηση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα Υπάρχει αύξηση πλοίων ελληνικής σημαίας και ελληνικής ιδιοκτησίας Υπάρχουν ευκαιρίες παράπλευρης χρηματοδότησης (ΕΣΠΑ, δημιουργία Χωρικού Καθεστώτος Ενίσχυσης, κτλ.) Υπάρχουν δυνατότητες «άμεσης» και «έμμεσης» χρηματοδότησης από ΕΕ Μπορούν να κατασκευαστούν νέα προϊόντα που προσομοιάζουν κατασκευή πλοίου, όπως ανεμογεννήτριες (πλωτές και σταθερές), πλατφόρμες, τροχαίο υλικό, κτλ.

Απειλές Όσο οι γειτονικές χώρες – ανταγωνιστές έχουν φθηνό εργατικό και χαλαρούς Κανονισμούς (περιβάλλοντος, ασφάλειας, κτλ.) οι τιμές στα ελληνικά ναυπηγεία θα είναι απαγορευτικές Όσο οι γείτονες χώρες – ανταγωνιστές έχουν «χαλαρές» υποχρεώσεις έναντι ΕΕ και οι επιχειρηματίες των χωρών της ΕΕ τις προτιμούν, οι ελληνικές εταιρείες θα είναι σε δυσμενή θέση Έχει παρατηρηθεί σταδιακή βελτίωση ποιότητας εργασιών στις γείτονες χώρες, ειδικά μετά τη συνεχή μεταφορά τεχνογνωσίας προς τα εκεί Αβέβαιο μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και Ελευσίνας Έλλειψη αποφασιστικότητας, ανελαστικότητα στις απόψεις και κωλυσιεργία των εμπλεκομένων μερών – κανείς δεν κάνει πίσω (και συχνά ούτε ένα βήμα μπροστά) Έλλειψη χρηματοδότησης και ουσιαστικής στήριξης (πράξης και όχι μόνο θεωρίας) από το Κράτος

Υπάρχει ελπίδα? Ναι, εάν .... Μειωθεί η γραφειοκρατία και αλλαχθεί ριζικά η πολύπλοκη Νομοθεσία Παράγουμε ότι χρεώνουμε και αφού υποχρεωτικά χρεώνουμε υψηλά πρέπει να παράγουμε και αντίστοιχα Αυξήσουμε περαιτέρω την Ποιότητα (π.χ. Πιστοποιημένοι Εργάτες) Συνδυάσουμε σωστά παραδοσιακά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες Γίνουμε περισσότερο εξωστρεφής Κάνουμε την υπέρβαση Βρούμε τα κοινά μας υποσύνολα - βρούμε τι μας ενώνει και να αφήσουμε κατά το δυνατόν στην άκρη το τι μας χωρίζει Εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται (βλ. ΕΣΠΑ) Μετριάσουμε τις απαιτήσεις μας – το αντικείμενο είναι διεθνές Αντιληφθούμε ότι όλοι είμαστε μέρος του προβλήματος και ότι όλοι από την πλευρά τους (Κράτος, ΟΛΠ, ΝΑΥΣΟΛΠ, εργαζόμενοι, εργοδότες, κτλ.) πρέπει να συνεισφέρουμε στη λύση

Νέα Προϊόντα προς παραγωγή στη Ζώνη

Τι είναι η ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. Όραμα Η εταιρία ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΛΠ ΑΕ (ΝΑΥΣΟΛΠ ΑΕ) είναι μία 100% θυγατρική εταιρία της ΟΛΠ ΑΕ. Ξεκίνησε να λειτουργεί το Σεπτέμβριο 2010 Η ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. θα αποτελέσει τον στρατηγικό φορέα ανάπτυξης της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης μέσα σε ένα νέο θεσμικό περιβάλλον. Η ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα στον χώρο ευθύνης του ΟΛΠ (Δραπετσώνα - Πέραμα - Σαλαμίνα) θα αποτελέσει τον κύριο τομέα δραστηριοτήτων της νέας εταιρίας ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. και ο οποίος δεν πρόκειται να μεταβληθεί καθ’όλη τη διάρκεια ζωής της.   Όραμα Η ΝΑΥΣΟΛΠ υλοποιεί ένα πολύχρονο στόχο: Τη δημιουργία ενός στρατηγικού φορέα για τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη και ο οποίος μέσα σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον καλείται να αποδείξει ότι η πολύπειρη αλλά και πολύπαθη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη μπορεί να ξαναγίνει δημιουργική. Η ΝΑΥΣΟΛΠ στοχεύει ώστε μεσοπρόθεσμα η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη να διαδραματίσει κυρίαρχο ρόλο στη ναυπηγοεπισκευή της ευρύτερης περιοχής. Κράτος, επιχειρήσεις, συνδικάτα και Ο.Λ.Π. Α.Ε. οφείλουν να συνεργαστούν στη δημιουργική ανασυγκρότηση της περιοχής.

Ιστοσελίδα www.nazo.gr

Παρουσιαση Έργου ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. Ημε Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας Απόστολος Σίγουρας Διευθύνων Σύμβουλος ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. a.sigouras@nazo.gr