This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τα Αγγλικά Δημοτικής Εκπαίδευσης
Advertisements

Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
Προσωπικές δεξιότητες
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Διαπολιτισμική Επικοινωνία (Επικοινωνία σε Διεθνή Περιβάλλοντα)
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Γ1 – Πολύ καλή γνώση) Παρασκευή, 27 Μαρτίου ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΔΙΑΔΡΑΣΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Tηλεματική- Μαθαίνοντας και Διδάσκοντας Παπακωνταντίνου Σωτήρης ΑΜ:968.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Πρόγραμμα πρόληψης του καπνίσματος “ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ” για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου -Οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου βρίσκονται στην κρισιμότερη περίοδο.
12-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Προδρόμου Χρυσούλα (ΠΕ. 05) Γαβριηλίδου Ευθυμία (ΠΕ. 02) Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Θεσσαλονίκης Τμήμα: Γ2 Επιμέλεια:
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
This project has been funded with support the European Commission
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Σχολική διαμεσολάβηση: Πρόληψη και επίλυση της ενδοσχολικής βίας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Θέματα κοινωνικής γλωσσολογίας
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Η διαδικασια προσληψησ απο την οπτικη του εργοδοτη
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα

This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue Σκοπός τμήματος Ο στόχος αυτής του τμήματος είναι να ενδυναμώσει τους συμμετέχοντες να είναι σε θέση να εκφράζουν και να ερμηνεύουν τις σκέψεις τους, τα συναισθήματα τους καθώς και διάφορα γεγονότα σε προφορική και γραπτή μορφή. Επίσης μέσω του μαθήματος θα αναπτύξουν/βελτιώσουν την ικανότητα της γλωσσικής αλληλεπίδρασης με τον κατάλληλο τρόπο, σε διάφορα κοινωνικά και πολιτισμικά πλαίσια.

This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue Στόχοι τμήματος Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να: –Κατανοήσουν βασικά ζητήματα λεκτικής επικοινωνίας –Κατανοήσουν τα βασικά βήματα στην γραπτή επικοινωνία –Αναπτύξουν δεξιότητες γραπτής επικοινωνίας που θα χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία διαφόρων τύπων εγγράφων –Αναγνωρίσουν χαρακτηριστικά της γραπτής επικοινωνίας –Εντοπίσουν διάφορα είδη λογοτεχνικών και μη λογοτεχνικών κειμένων –Κατανοήσουν βασικά θέματα στη δημόσια ομιλία/παρουσίαση (public speaking) –Κατανοήσουν τη διαδικασία της επικοινωνίας –Κατανοήσουν τα μη-λεκτικά χαρακτηριστικά της επικοινωνίας (π.χ. τη γλώσσα του σώματος και της ενεργητικής ακρόασης) σώματος και της ενεργητικής ακρόασης)

This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue Δομή τμήματος Αυτό το τμήμα περιλαμβάνει τρία μαθήματα Μάθημα 1: Λεκτική επικοινωνία – Διάφοροι τύποι λεκτικής αλληλεπίδρασης Αντιπαράθεση Συνομιλία (εποικοδομητικός διάλογος) Συνεντεύξεις

This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue Δομή τμήματος Μάθημα δύο: Γραπτή επικοινωνία – Επικοινωνήστε γραπτώς Βήματα για επιτυχή γραπτή επικοινωνία –Το δικό σας στυλ γραφής –Παθητική και ενεργητική φωνή (Παραδείγματα) –Αποφύγετε τις διακρίσεις –Διάφορα είδη κειμένων Βιογραφικό Σημείωμα Συνοδευτικές επιστολές Ευχαριστήριο Φαξ Φαξ παρ απόνων πελατών – Χαρακτηριστικά γνωρίσματα της γραπτής γλώσσας –Λογοτεχνικά και μη λογοτεχνικά κείμενα Παραμύθια Μύθοι Ποιήματα Θέατρο

This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue Δομή τμήματος Μάθημα τρία: Δημόσια ομιλία και η διαδικασία της επικοινωνίας – Δημόσια ομιλία – Η διαδικασία της επικοινωνίας – Τα μη λεκτικά χαρακτηριστικά της επικοινωνίας Μη λεκτικά σήματα Ενεργητική Ακρόαση Διαπολιτισμική επικοινωνία