Εφαρμογές Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υπολογιστές Πως λειτουργούν.
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Εισαγωγή στους Η.Υ. Πανίκος Βρυωνίδης.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Βασικές Αρχές Ψηφιακής Τεχνολογίας
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (2).
Προγραμματισμός Η/Υ Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Εφαρμογές Πληροφορικής A’ Λυκείου
Το υλικό του Υπολογιστή
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
Συσκευές Εξόδου Συσκευές Εισόδου
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ Η/Υ
Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ. Ε
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δυαδικό Σύστημα Δεκαδικό Σύστημα Δεκαεξαδικό Σύστημα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ.
Τα θέματα μας σήμερα Ηλεκτρονικοί υπολογιστές Υλικό και λογισμικό
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Α’ Γυμνασίου Βιβλίο «Σημειώσεις» σελίδες Α2
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Το Υλικό του Υπολογιστή
1 ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998 Εφαρμογές Υπολογιστών.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Υλικό – Λογισμικό – Μονάδες εισόδου/εξόδου
Εισαγωγή στις Νέες Τεχνολογίες και Εργαστηριακές Εφαρμογές, Το εσωτερικό ενός υ π ολογιστή Κεφάλαιο 3.
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ:ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Ιστορική αναδρομή Οι υπολογιστές στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικές έννοιες της Πληροφορικής Κώδικες αναπαράστασης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη.
Μονάδες μέτρησης πληροφορίας και χώρου στους Η/Υ
Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή
Το Υλικό του Υπολογιστή
Κρυφή μνήμη (cache memory) (1/2) Εισαγωγή στην Πληροφορκή1 Η κρυφή μνήμη είναι μία πολύ γρήγορη μνήμη – πιο γρήγορη από την κύρια μνήμη – αλλά πιο αργή.
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης Δεξιότητες στην Κοινωνία της Πληροφορίας – Εφαρμογές Πληροφορικής. Γουλτίδης, Χρήστος ECDL /10/2009.
στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Διαφανειών: MKT110
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Τίτλοσ μαθηματοσ: Το υλικό του υπολογιστή
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το ΥλικΟ του Υπολογιστη
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Με τι ασχολείται η πληροφορική; Η πληροφορική μελετά με επιστημονικό τρόπο: 1.Τον αποτελεσματικό τρόπο επεξεργασίας των πληροφοριών με τη βοήθεια του υπολογιστή.
Υλικό Υπολογιστών (Hardware)
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εφαρμογές Πληροφορικής ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΩΝ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ (INFORMATION) ΕΞΟΔΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ (DATA) ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΓΕΝΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Πρώτη Γενιά Δεύτερη Γενιά Τρίτη Γενιά Τέταρτη Γενιά Δεκαετία ‘40 Χρήση Λυχνιών Δεύτερη Γενιά Δεκαετία ‘50 Χρήση Transistors Τρίτη Γενιά Δεκαετία ‘60 Χρήση Τέταρτη Γενιά Δεκαετία ‘80 VLSI ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ Η/Υ CPU- ΚΜΕ ΒΟΗΘΗΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΞΟΔΟΥ ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΥΣΚΕΥΗ ΕΞΟΔΟΥ ΚΥΡΙΑ ΜΝΗΜΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-Η/Υ 0111011100... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ×ÑÇÓÇ Ç/Õ, ÁëÝîçò ÌðñÜéëáò, 1998 ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Κ ---> 0010 0011 Α ---> 0011 0001 Λ ---> 1100 0101 Η ---> 1101 0001 Μ ---> 1000 1000 Ε ---> 1010 1010 Ρ ---> 0101 0101 Α ---> 1010 0011 Ο κώδικας ASCII αντιστοιχίζει σε κάθε αλφαριθμητικό χαρακτήρα ένα μοναδικό συνδυασμό από 0 και 1. Έτσι μπορούμε να αναπαραστήσουμε τις λέξεις της φυσικής γλώσσας στον υπολογιστή ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

BITS, BYTES, KB, MB, GB Binary Digit ή Δυαδικό Ψηφίο ή Bit δηλαδή το 0 ή το 1 8 Bits = 1 χαρακτήρας ή Byte 1024 Bytes = 1 Kbyte (1024=210) 1024 Kbytes = 1 Mbyte 1024 Kbyte = 1 Gbyte Ερώτηση Πόσοι χαρακτήρες χωράνε σε μια δισκέτα χωρητικότητας 1.44 MB ; ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

Συστήματα Αρίθμησης Γενικά Δεκαδικό Δυαδικό Μετατροπή από δυαδικό σε δεκαδικό ×ÅÉÑÏÊÉÍÇÔÅÓ ÕÐÏËÏÃÉÓÔÉÊÅÓ ÌÇ×ÁÍÅÓ ¢âáêáò, 2000 ð.× Áñéèìïìç÷áíÞ ôïõ Pascal, 1642 ì.×, ìüíï + - Ç ìç÷áíÞ ôïõ Charles Babbage, 1791 -1871 ì.× ÇËÅÊÔÑÏÌÇ×ÁÍÉÊÏÉ ÕÐÏËÏÃÉÓÔÅÓ Hollerith, 1908 IBM, 1929 ãéá ôï ðáíåðéóôÞìéï Columbia MARK 1, 1944 ÇËÅÊÔÑÏÍÉÊÏÉ ÕÐÏËÏÃÉÓÔÅÓ ENIAC, 1946, (Ellectronic Numerical Integrator And Calculator) UNIVAC, 1951, (Vaceum Tube) ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ Από τους χειροκίνητους στον πρώτο ηλεκτρομηχανικό υπολογιστή ×ÅÉÑÏÊÉÍÇÔÅÓ ÕÐÏËÏÃÉÓÔÉÊÅÓ ÌÇ×ÁÍÅÓ ¢âáêáò, 2000 ð.× Áñéèìïìç÷áíÞ ôïõ Pascal, 1642 ì.×, ìüíï + - Ç ìç÷áíÞ ôïõ Charles Babbage, 1791 -1871 ì.× ÇËÅÊÔÑÏÌÇ×ÁÍÉÊÏÉ ÕÐÏËÏÃÉÓÔÅÓ Hollerith, 1908 IBM, 1929 ãéá ôï ðáíåðéóôÞìéï Columbia MARK 1, 1944 ÇËÅÊÔÑÏÍÉÊÏÉ ÕÐÏËÏÃÉÓÔÅÓ ENIAC, 1946, (Ellectronic Numerical Integrator And Calculator) UNIVAC, 1951, (Vaceum Tube) ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Άβακας, 2000 π.Χ Αριθμομηχανή του Pascal, 1642 μ.Χ, μόνο + - Η μηχανή του Charles Babbage, 1791 -1871 μ.Χ ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ Hollerith, 1908 IBM, 1929 για το πανεπιστήμιο Columbia MARK 1, 1944 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ENIAC, 1946, (Ellectronic Numerical Integrator And Calculator) UNIVAC, 1951, (Vaceum Tube) ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Μεγάλοι Υπολογιστές (Mainframes) Μεσαίοι Υπολογιστές (Mini Computers - Work Stations) Μικροϋπολογιστές (MicroComputers - PCs) ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ (ΑΚΙΔΩΝ, ΜΕΛΑΝΗΣ, LASER) HXEIA ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΝΤΙΚΗ (MOUSE) SCANNER ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΕΞΟΔΟΥ ΟΘΟΝΗ ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ (ΑΚΙΔΩΝ, ΜΕΛΑΝΗΣ, LASER) HXEIA ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΜΝΗΜΕΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΔΙΣΚΕΤΤΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΟΠΤΙΚΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΚΥΡΙΑ ΜΝΗΜΗ (RAM) ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Αλγόριθμος είναι η περιγραφή μιας διαδικασίας σε απλά βήματα Για παράδειγμα ένας αλγόριθμος σερβιρίσματος είναι ο παρακάτω: Αρχή Αλγορίθμου Σήκωσε το δίσκο Μετακινήσου προς το τραπέζι Ακούμπα το δίσκο στο τραπέζι Επέστρεψε πίσω Τέλος Αλγορίθμου Οι εντολές ενός αλγορίθμου ανήκουν στο σύνολο εντολών του εκτελεστή του αλγορίθμου Πρόγραμμα είναι η μετάφραση ενός αλγορίθμου σε μια γλώσσα προγραμματισμού (C, BASIC, LOGO), δηλαδή σε μια γλώσσα που καταλαβαίνει ο υπολογιστής ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ) SOFTWARE ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ DOS WINDOWS UNIX ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ - ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (HARDWARE - SOFTWARE) USER APPLICATION OS HW ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ (FILE) Οι χαρακτήρες (bytes) προκειμένου να αποθηκευτούν στα διάφορα αποθηκευτικά μέσα (σκληρός δίσκος, δισκέτες) χρησιμοποιούν συγκεκριμένες υποδοχές δεδομένων που ονομάζονται αρχεία Οι χαρακτήρες στην καθημερινή ζωή οργανώνονται πάνω σε σελίδες χαρτιού Στις βοηθητικές μνήμες του υπολογιστή οι χαρακτήρες οργανώνονται σε αρχεία. Κάθε αρχείο έχει ένα όνομα ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ (FILE) Ένα αρχείο είναι η στοιχειώδης αποθηκευτική μονάδα του υπολογιστή. Τα αρχεία μας βοηθάνε να διαχωρίζουμε τις διάφορες ομάδες πληροφοριών. Για παράδειγμα με έναν επεξεργαστή κειμένου γράφουμε μια επιστολή και στη συνέχεια την αποθηκεύουμε σε ένα αρχείο. Κάθε αρχείο έχει ένα όνομα, που υποδηλώνει τον τύπο του αρχείου. Τα αρχεία στον υπολογιστή μας προέρχονται από διάφορες πηγές. Μερικά έρχονται μαζί με το λειτουργικό σύστημα, άλλα μαζί με τα έτοιμα προγράμματα (όπως επεξεργασίας κειμένου) και άλλα δημιουργούνται από εμάς. Στον υπολογιστή μας υπάρχουν χιλιάδες αρχεία. Αυτό καθιστά δύσκολο να εντοπίσουμε ένα αρχείο, όπως είναι δύσκολο να βρούμε μια βίδα, που είναι αποθηκευμένη σε ένα μεγάλο κουτί μαζί με πολλές άλλες. ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ Ή ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ (FOLDER ή DIRECTORY) Τα αρχεία στην καθημερινή μας ζωή είναι σαν τις σελίδες που υποδέχονται τους χαρακτήρες Οι φάκελοι ή κατάλογοι στην καθημερινή μας ζωή είναι σαν τα συρτάρια στα οποία ταξινομούμε τις σελίδες μας ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΙΕΡΑΡΧΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ένα συρτάρι (φάκελος ή κατάλογος) μπορεί να περιέχει άλλα συρτάρια ή υποδιαμερίσματα ; ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΙΕΡΑΡΧΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ - ΔΕΝΤΡΑ Ê Ê Á Ê Á Á Ê Á Á Á Á Á Á ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ - ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΕΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΝΗΜΗΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ ΚΑΡΤΕΣ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΔΙΚΤΥΟ LAN ΔΙΚΤΥΟ WAN ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998

ΧΡΗΣΗ Η/Υ ΧΡΗΣΗ Η/Υ, ΑΛΕΞΗΣ ΜΠΡΑΪΛΑΣ, 1998