ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 4 Άυξηση κρουσμάτων επιθετικής συμπεριφοράς ανάμεσα στους μαθητές. 4 Απομονωμένα -μοναχικά παιδιά. 4 Άρνηση αποδοχής της διαφορετικότητας από μερίδα παιδιών του σχολείου. ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 4 Ανώνυμη έκφραση αιτίων που οδηγούν τα παιδιά σε καυγά. 4 Ομαδοποίηση και επεξεργασία των στοιχείων λήψη αποφάσεων.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 4 Καταρτισμός κανονισμών λειτουργίας του Σχολείου από τα παιδιά του Κεντρικού Μαθητικού Συμβουλίου. 4 Οργάνωση του διαλείμματος με επιδαπέδια και άλλα παιχνίδια. 4 Ανάληψη ομαδικών δραστηριοτήτων από όλο το σχολείο.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 4 Παρουσίαση βιβλίων και ταινιών που να προβάλλουν τη διαφορετικότητα-συζήτηση. 4 Θεατρικό παιχνίδι, υπόδυση ρόλων και «σενάρια» επίλυσης συγκρούσεων. 4 Εμπλουτισμός βιβλιοθήκης με βιβλία συναισθηματικής αγωγής. 4 Καθιέρωση «κουτιού επικοινωνίας».
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ 4 Παιχνίδι « ο μυστικός φίλος». 4 Κλείσιμο της μέρας. 4 Παρουσίαση καλών πρακτικών σε κοινή συγκέντρωση- προβολή όλων των παιδιών.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 4 Φάκελος επικοινωνίας σχολείου –σπιτιού. 4 Οργάνωση διαλέξεων με ψυχοπαιδαγωγικά θέματα. 4 Εμπλοκή γονιών σε δραστηριότητες του σχολείου. 4 Βιωματικά εργαστήρια για γονείς και παιδιά. 4 Δραστηριότητα: «Ρώτησέ με για το σχολείο».
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 4 Δυσκολία- άρνηση-φόβος παιδιού για έκφραση συναισθημάτων. 4 Βοηθητική η υπόδυση ρόλων. 4 Απαραίτητη η συνεργασία με τους γονείς και η σταθερότητα στις αποφάσεις του σχολείου. ΒΕΛΤΙΩΣΗΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ