εγώ, εσύ, αυτός-η-ο, στον Ενικό αριθμό,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
PRESENT SIMPLE Ενεστώτας Απλός
Η Υποτακτική στα Αρχαία Ελληνικά
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Η ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ Aurelii Augustini de animae quantitate Incipiunt Sancti Augustini soliloquiorum libri duo Carmen angelicum Gloria in excel[si]s D[e]o. Et in.
FUTURE SIMPLE Μέλλοντας Απλός
Ξημερώνει μια νέα μέρα. Ώρα για σχολείο…
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΑ 10 ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
SIMPLE PAST Αόριστος Απλός
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Ενότητα 6
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
δε μας αρέσει η προστακτική
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
SIMPLE FUTURE.
• Greetings • Personal Pronouns • The irregular verb «Είμαι» • The Verb in the present tense.
Για το σχολιασμό της αφήγησης παρατηρώ:
Έλενα Αναγνωστοπούλου
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Η ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΖΩΗ
Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ Ε’ ΚΑΙ Στ’ ΤΑΞΗΣ.
Υποθετικοί λόγοι.
ΕΝΟΤΗΤΑ 13 ΜΕΣΗ ΦΩΝΗ.
Οριστική Ενεστώτα και Μέλλοντα
ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ Μετατροπή ρημάτων.
Βασικά χαρακτηριστικά τής Κατωιταλικής διαλέκτου
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
Τα ψάθινα καπέλα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
12η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ Γ΄ΚΛΙΣΗΣ.
Oριστική Παρατατικού και Αορίστου Μ.Φ.. ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΦΩΝΉΜΕΣΗ ΦΩΝΗ Ενεστώτας: σύ παύεις Ενεστώτας: ἡ με ῖ ς παυόμεθα Παρατατικός: ο ὗ τος ἔπαυε Παρατατικός:
Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ
Μέση Φωνή βαρύτονων ρημάτων Υποτακτική 
Η ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Η λέξη
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Γραμματική στην οθόνη Σημειώσεις γραμματικής χωρίς ασκήσεις.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Γραμματική της αρχαίας ελληνικής Γλώσσης ΛΥΩ.
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Lesson 2 ΜΑΘΗΜΑ 2 GRE 101. Verbs in active and passive voice.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ονοματικό και Ρηματικό Σύστημα
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Χρόνοι Κοντίδου Θέμις – Ε΄2.
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
Άρθρα Παιδιά, ελάτε μαζί μου να σας ξεναγήσω στον μικρό - μεγάλο κόσμο των άρθρων!
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Γραμματική της αρχαίας ελληνικής Γλώσσης
Βδομάδα 10_14/3/16 Στόχοι Revision.
ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Ρήματα Ουσιαστικά Επίθετα Και πώς να τα ξεχωρίζουμε.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
δε μας αρέσει η προστακτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

εγώ, εσύ, αυτός-η-ο, στον Ενικό αριθμό, ΟΙ ΚΛΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΩΝ ΡΗΜΑΤΩΝ Οι χρόνοι των ρημάτων έχουν Ενικό και Πληθυντικό και στα τρία πρόσωπα: εγώ, εσύ, αυτός-η-ο, στον Ενικό αριθμό, εμείς, εσείς, αυτοί-ες-τα, στον Πληθυντικό αριθμό.

ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ εγώ παίζω γράφω πίνω διάβαζω εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά

ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ εγώ έχω παίξει έχω γράψει έχω πιεί έχω διαβάσει εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά

ΑΟΡΙΣΤΟΣ εγώ έπαιξα έγραψα ήπια διάβασα εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά

ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ εγώ έπαιζα έγραφα έπινα διάβαζα εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά

ΥΠΕΡΣΥΝΤΕΛΙΚΟΣ εγώ είχα παίξει είχα γράψει είχα πιεί είχα διαβάσει εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά

ΣΤΙΓΜΙΑΙΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ εγώ θά πάιξω θα γράψω θα πιω θα διαβάσω εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά

ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ εγώ θα παίζω θα γράφω θα πίνω θα διαβάζω εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά

ΣΥΝΤΕΛΕΣΜΕΝΟΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ εγώ θα έχω παίξει θα έχω γράψει θα έχω πιει θα έχω διαβάσει εσύ   αυτός, ή, ό εμείς εσείς αυτοί, ές, ά