Η Θυρίδα της Γνώσης www.guichetdusavoir.org Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Advertisements

Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Οι ερωτήσεις συντάχθηκαν από τους μαθητές των τμημάτων ΣΤ1, ΣΤ2, ΣΤ3, με την αντίστοιχη καθοδήγηση από την εκπαιδευτικό. Το ερωτηματολόγιο.
ΚΟΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Γεωργία Αποστολοπούλου Κέρκυρα 2004.
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2012
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
15 Νοεμβρίου 2005ΥΚΒ - ΕΚΠΑ1 Κεντρική Διαχείριση Παραγγελίας Άρθρων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών Παναγιώτα Μπουρογιάννη, Γιώργος Πυρουνάκης Υπολογιστικό Κέντρο.
Αξιοποίηση "Διαύγειας" στη διακίνηση εγγράφων G2G Αποτελέσματα πρακτικής εμπειρίας στη Γεν. Γραμ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων Εισηγητής: Βασίλης Γιαννακόπουλος.
Συνεργασία Βιβλιοθηκών: Εθνικό, τοπικό, διαθεματικό επίπεδο Μαρία Κορκίδη Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκη 29/5/2008 Συνεργασία δημοτικών βιβλιοθηκών:
ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ (Heal-Link)
1 Horizon List Μια δεύτερη ματιά... Κώστας Βίγλας ΥΚΒ.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Έρευνα Ικανοποίησης Χρηστών από την Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Πληροφόρησης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Νούλα Αλβανούδη Βιβλιοθήκη & Κέντρο.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
To Ε.Σ.Ρ. στο ελληνικό θεσμικό πλαίσιο για τη ψηφιακή τηλεόραση Κων/νος Αποστολάς
ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑ. Ανδαλουσία, 1980 Έκταση: Km 2 Πληθυσμός: κάτοικοι Δήμοι: 774 Πάνω από 30% κατ. Νομαρχίες: 8 Δημοτικές βιβλιοθήκες:
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Nr. -1 © Stadtbibliothek am Salzstadel, Rosenheim 2005Susanne Delp Ένα σπίτι για τα παιδιά.
Ακαδημαϊκή Ηλεκτρονική Δημοσίευση: η σημερινή κατάσταση και μια αναφορά των project που ασχολούνται με αυτή Κάτση Εγλεντίνα (Β )
Προκλήσεις για τις δημόσιες βιβλιοθήκες  Εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και κοινού διαφορετικών εθνικοτήτων  Κάλυψη αναγκών για όσους ομιλούν την Αγγλική ως.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ACLS History e-book project Ζήσου Γεωργία Λάζαρη Μαύρα Ρίζου Κατερίνα.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Εργασία 6ου εξαμήνου ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Έρευνα Κοινού στο Δήμο Παύλου Μελά για την καπνιστική συνήθεια (ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ)
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
Google docs Google docs forms
Ηλεκτρονικές εφαρμογές Φορολογίας Κεφαλαίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Θυρίδα της Γνώσης Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών

Μία on-line υπηρεσία απαντά στις ερωτήσεις σας  ελεύθερα και δωρεάν για όλους  απάντηση μέσα σε 72 ώρες  απαντούν οι βιβλιοθηκονόμοι

Επιλογή εργαλείων και λειτουργία  ένα λογισμικό για forum : Invision Power Board  εσωτερικό τεστ σε δύο φάσεις  το κύκλωμα λειτουργίας, διαχείριση των ερωτήσεων και απαντήσεων

Εγγραφή ενός χρήστη Επικύρωση της εγγραφής Επικύρωση της ερώτησης από τη ΘτΓ Μεταβίβαση της ερώτησης στο αρμόδιο τμήμα Επεξεργασία της ερώτησης Αποστολή της απάντησης στη ΘτΓ 2η Ανάγνωση Επαλήθευση Δημοσίευση Ειδοποίηση στο mail του χρήστη Ανώτατη προθεσμία 72 ώρες

Απλοποιημένη πρόσβαση  Δεν απαιτείται εγγραφή στη βιβλιοθήκη  Ένα ψευδώνυμο, ένας κωδικός και μία ηλεκτρονική διεύθυνση είναι αρκετά

Ερωτήσεις…  κάθε είδους, για οποιοδήποτε θέμα  μια πληροφορία, μια ενημέρωση, μια βιβλιογραφική έρευνα…  … δεν είμαστε όμως ούτε νομικοί, ούτε γιατροί

… κι απαντήσεις  εσωτερικός οδηγός της απάντησης  συγκεκριμένη ερώτηση, συγκεκριμένη απάντηση  αξιόπιστες πηγές  ένταξη και των ηλεκτρονικών πηγών

Η ΘτΓ με νούμερα  πάνω από 2800 μέλη εγγεγραμμένα  πάνω από 4200 ερωτήσεις που επεξεργαστήκαμε, και 4800 απαντήσεις που δημοσιεύσαμε  η συμμετοχή της ΘτΓ > από των τμημάτων  το τμήμα με τις περισσότερες παραπομπές : το τεχνικό-επιστημονικό

Εξέλιξη από την έναρξη ερωτήσεις κι απαντήσεις

Κατανομή ανά υπηρεσία

Η δημιουργία της ΘτΓ : ένα διπλό στοίχημα…  αξιοποίηση του περιεχομένου της βιβλιοθήκης  το αίτημα της εξατομικευμένης βοήθειας

…και μια διπλή διαπίστωση  η επίδραση της διαίρεσης της βιβλιοθήκης σε τμήματα πάνω στην επιτυχία της  ο ενεργός πληθυσμός δεν εκπροσωπείται ικανοποιητικά στο εγγεγραμμένο κοινό

Οι πέντε ιδρυτικές αρχές  κάθε ερώτηση είναι δεκτή  οι ερωτήσεις-απαντήσεις δημοσιεύονται  τήρηση της προθεσμίας των 72 ωρών  απάντηση συγκεκριμένη, όχι καθοδήγηση  οι βιβλιοθηκονόμοι είναι η ψυχή του όλου μηχανισμού

Έρευνα κοινού Οκτώβριος - Νοέμβριος 2004  επαλήθευση των στόχων του αναμενόμενου κοινού  κοινό της ΘτΓ και κοινό της βιβλιοθήκης : αλληλοσυμπληρώνονται ή είναι το ίδιο ;

Κατανομή ανά φύλο σύγκριση σε %

 Προέλευση 31% Λυών 28% περιοχή Rhône-Alpes 39% Γαλλία  Η δραστηριότητά τους 70% εν ενεργεία 10% συνταξιούχοι 14% μαθητές και σπουδαστές

Κατανομή ανά ηλικία σύγκριση σε %

Επαγγελματικές κατηγορίες σύγκριση σε %

Κατηγορίες των εν ενεργεία en % comparés

 Συχνότητα ίδιο ποσοστό όσων έκαναν μία ερώτηση, 47% και όσων έκαναν περισσότερες, 47% 6% δεν έκαναν ποτέ ερώτηση  Επίπεδο ικανοποίησης 58% πολύ ικανοποιημένοι, 29% αρκετά ικανοποιημένοι 13% λίγο ή καθόλου ικανοποιημένοι Πώς χρησιμοποιούν τη ΘτΓ ;

 Κυρίως προσωπική χρήση 59% χρησιμοποιούν τη ΘτΓ για προσωπική χρήση 22% για επαγγελματικούς λόγους  Μικρή αναγνωσιμότητα των ερωτήσεων

Ποικίλες ερωτήσεις…  από το λεκέ στο παντελόνι μέχρι τις αμερικανίδες φεμινίστριες, και από τη θεωρία των χορδών μέχρι το κιτρίνισμα του χαρτιού της εφημερίδας…