Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Advertisements

Η αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα Art Deco
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl
κριτική ανάλυση παραδειγμάτων αστικού σχεδιασμού:
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα Bauhaus
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Μαθηματικα και χορος.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
Νέα Αθηναϊκή Σχολή
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
“Όλα ξεκινάνε με ένα σημείο” Η ζωή και το έργο του Βασίλι Καντίνσκυ ( Μόσχα 1866-Παρίσι 1944) Άννα-Σμαράγδα Κουτσαφτή Γ’6.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
INSTALLATION ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΡΥΣΙΝΑ ΣΟΦΙΑ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Σουρρεαλισμός. Ο όρος σουρεαλισμός χρησιμοποιήθηκε από το 1917 και ύστερα από τους Andre Breton, Paul Eluard και πολλούς αρθρογράφους της εφημερίδας Literature.
2. ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. I. Τέλος 19 ου αι. Σοσιαλιστικές ομάδες και εργατικές ομαδοποιήσεις Μικρή κοινωνική επιρροή σε σχέση με τις.
ΓιΩργοΣ ΖογγολΟπουλοΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
“Όλοι οι μεγάλοι πολιτισμοί ξεκινάνε από τις πόλεις”
Ο ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ σοβιετική ένωση
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Η αναγέννηση ήταν η εποχή όπου όλα ξαναγεννήθηκαν.(1453)
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Αμφορέας Αγοράς. Τάφος ΧΙΙ
Συχνά οι επιφάνειες των όψεων, ή τα πλάνα, τέμνονται σε γωνίες που δεν έχουν κάποιο αναγνωρίσιμο βάθος. Ο κυβισμός επηρέασε βαθειά τον καλλιτεχνικό.
 Την ίδια εποχή με τις Ανακαλύψεις αλλά σε μεγαλύτερη χρονική έκταση, το 15 ο και 16 ο αι., εκδηλώνεται στον ευρωπαϊκό χώρο ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό.
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
Αξιοθέατα και μνημεία των λαών της Ευρώπης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού ΣΤ’2.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΠΑμπλο Πικασο.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Των μαθητών: Aldo Stoicho Krasimir Θεόδωρος Vitor Samvel Elis Χαράλαμπος Γιώργος Dulev Anton Επιμέλεια: Κακουλίδης Γιάννης Ποντίκη Κατερίνα.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
 Η Αναγέννηση εμφανίζεται στα μέσα του 14 ου αι. (1350) στη Βόρεια Ιταλία με κύριο χαρακτηριστικό τη μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού.
 Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ανθρώπινη δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στις ανθρώπινες αισθήσεις, διεγείροντας.
Ένα εισαγωγικό ταξίδι στον κόσμο της τέχνης..  Η τέχνη, ως δημιούργημα του ανθρώπου, είτε υπηρετεί τη θρησκεία, τις πεποιθήσεις, τα ιδανικά είτε εξυπηρετεί.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
Κοινωνικό Ζήτημα
Οι σπουδές στην Αρχιτεκτονική
Η γραφιστική μέσα από τον μοντερνισμό
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
λΙΘΟΥΑΝΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: βασιλικη-ελενη ζωιδη
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
ΡΟΜΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΠΓΕΣΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΚΟΚΟΜΠΑΪΑ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Λίγα λόγια για τα αξιοθέατα κάθε χώρας
Κρυστα ρακαλλιδου.
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
«πάνω ή πέρα από την πραγματικότητα»
Φρούτα και ζωγραφική.
ΝΑΖΑΡΗΝΗ ΤΕΧΝΗ Κωνσταντίνος Κριθαρίδης Σχολικό Έτος
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος ΚΟΝΣΤΡΟΥΚΤΙΒΙΣΜΟΣ Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος

ΟΡΙΣΜΟΣ Αναπτύχτηκε την περίοδο 1913 – 1930 στην Ρωσία. Στηρίζεται κυρίως στην γλυπτική και στην ζωγραφική. Οι θεμελιωτές του κινήματος αυτού ήταν οι Βλαντίμιρ Τάτλιν και Κάζιμιρ Μάλεβιτς. Επίσης συνδέθηκε με το Μπάουχαους και με τον Νεοπλαστικισμό. Ως πρόδρομοι του αναφέρονται πολλές φορές τα κινήματα του Φουτουρισμού και του Κυβισμού.

ΟΡΙΣΜΟΣ Χρησιμοποιούσαν κυρίως βιομηχανικά υλικά, όπως σίδερο και γυαλί. Έτσι συνδέθηκε στενά με την αρχιτεκτονική, καθώς επίσης βασιζόταν και σε γεωμετρικές μορφές. Το κίνημα απέκτησε διεθνείς διαστάσεις, επεκτάθηκε στην Γερμανία και στην Ολλανδία.

ΟΡΙΣΜΟΣ Όλο το κίνημα του κονστρουκτιβισμού (από πολλούς χαρακτηρίστηκε ως Ρωσική Πρωτοπορία) στηρίχτηκε στο Μανιφέστο του Τάτλιν και της ομάδας του (γλύπτες Α. Pevsner και N.Gabo) και εκδόθηκε το 1920 ή 1921.

ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ Σε αυτό στηρίχτηκε και αναπτύχτηκε ο όρος κονστρουκτιβισμός από το αγγλικό construct, που σημαίνει κατασκευάζω. Η σημαντικότερη από τις διακηρύξεις του κινήματος ήταν πως η τέχνη κατασκευάζεται. Ένα από τα συνθήματα του ήταν το "Η Τέχνη στη Ζωή".

ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ Ο Β.Τάτλιν(1885-1953) εμπνεύστηκε από τα κινήματα του Φουτουρισμού και του Κυβισμού . Το πιο γνωστό του έργο ήταν το Μνημείο της Τρίτης Διεθνούς. Ο Κ.Μάλεβιτς (1879-1935) σπούδασε στην Μόσχα. Περά από ένας από τους θεμελιωτές του Κονστρουκτιβισμού, ήταν ένας από τους πρωτοπόρους της γεωμετρικής αφηρημένης τέχνης και του Σουπρεματισμού.

ΜΠΑΟΥΧΑΟΥΣ Ήταν αρχιτεκτονική σχολή, λειτούργησε την περίοδο 1919-1933 στην Γερμανία και ιδρύθηκε από τον Βάλτερ Γκρόπιους. Είχε 3 σχολές στη Βαϊμάρη , στο Ντεάσου και στο Βερολίνο. Από τη σχολή πέρασαν πολλοί Ρώσοι καλλιτέχνες, όπως ο Β. Καντίνσκυ και γι’αυτό το λογο ο Α.Χίτλερ τερμάτισε την λειτουργία της.

ΜΠΑΟΥΧΑΟΥΣ Τα βασικά χαρακτηριστικά της είναι η απλότητα, η λειτουργικότητα και η χρηστικότητα, με ιδιαίτερη έμφαση σε γεωμετρικές φόρμες και στο χρώμα. Προσπάθησε να ταυτοποιήσει την έννοια της τέχνης με την διαδικασία της παραγωγής, με αποτέλεσμα την μαζική παράγωγη πραγμάτων, όπως επίπλων.

ΜΠΑΟΥΧΑΟΥΣ Πέρα από την τυποποίηση και μαζικοποίηση της παραγωγής, βοήθησε στην ανάπτυξη της αρχιτεκτονικής, διότι οι σπουδαστές της σχολής διδάσκονταν ό,τι είχε σχέση με αυτήν, το σχέδιο και την τελική κατασκευή. Σημαντικά αρχιτεκτονικά έργα της είναι η κατοικία Otte στο Βερολίνο και τα σχέδια για τον πύργο Tribune Tower στο Σικάγο.

ΝΕΟΠΛΑΣΤΙΚΙΣΜΟΣ Εμφανίστηκε στην Ολλανδία την περίοδο 1917- 1920,παρουσιάζει ένα ουτοπικό ιδανικό, πνευματικής αρμονίας και τάξης. Βασικό στοιχείο του είναι η ανάμειξη των βασικών χρωμάτων με τα θεμελιώδη σχήματα και φόρμες. Επηρέασε την μεταγενέστερη αρχιτεκτονική, βιομηχανικό σχέδιο και το ύφος της σχολής του Μπαουχάους.

ΣΟΥΠΡΕΜΑΤΙΣΜΟΣ Δημιουργήθηκε από το Ρώσο ζωγράφο Κ.Μάλεβιτς. Στηρίχτηκε στην καθαρά αφηρημένη τέχνη, στην τέχνη που αρνείται να απεικονίσει οτιδήποτε σχετίζεται με τον αντικειμενικό κόσμο. Χαρακτηριστικό έργο του κινήματος αυτού είναι "Ο σουπρεματισμός ως κόσμος μη αναπαραστατικός«.

ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Αναπτύχτηκε στις αρχές του 20 αιώνα (1909- 1920) στην Ιταλία και μεταδόθηκε γρήγορα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης και ειδικότερα στην Ρωσία. Ο Φουτουρισμός είχε επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την καλλιτεχνική ιδεολογία του Β.Τάτλιν, με αποτέλεσμα το Μανιφέστο του Κονστρουκτιβισμού, που εξέδωσε ο ίδιος, να έχει βασιστεί σε αυτό το κινημα.

ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ήταν ένα καλλιτεχνικό κινημα , το όποιο αναπτύχτηκε όλες της μορφές της τέχνης στη ζωγραφική, στη γλυπτική, στην ποίηση, στη μουσική, στο θέατρο, (κυρίως) στην λογοτεχνία και στο αρχιτεκτονικό σχεδιασμό.

ΚΥΒΙΣΜΟΣ Ήταν καλλιτεχνικό κίνημα και στηριζόταν στην ζωγραφική και γλυπτική. Αναπτύχτηκε τον 20 αιώνα στην Ευρώπη. Σε αυτήν την μορφή της τέχνης τα έργα χωρίζονται, αναλύονται και συνθέτονται ξανά σε μια νέα μορφή, δηλαδή οι καλλιτέχνες διαιρούν τα έργα σε πολλαπλές απόψεις, βλέποντας ταυτόχρονα πολλές διαφορετικές διαστάσεις ή όψεις των αντικειμένων.

ΘΕΑΤΡΟ Ο κονστρουκτιβισμός άσκησε σημαντική επιρροή στο θέατρο, ιδιαίτερα στα σκηνικά. Παρατηρήθηκε σε αυτό την περιοδο1922-1934. Είχε ως στόχο την προβολή του κενού, συνδυασμένη με επίπεδα.

ΘΕΑΤΡΟ Στον κονστρουκτιβισμό στηριχτήκαν σκηνοθέτες, όπως οι Μέγερχολντ, Στένμπεργκ και ο Τάιροφ. Την δεκαετία του ‘20 επηρέασε την γερμανική και την βορειοαμερικανική σκηνογραφία.

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Το 1922 το κίνημα πέρασε στη λογοτεχνία με το πρωτοποριακό "Λογοτεχνικό κέντρο των κονστρουκτιβιστών", που αναπτύχθηκε στη Ρωσία με σκοπό την προβολή της λογοτεχνίας ως ενεργητικό μέλος της σοσιαλιστικής κοινωνίας και της βιομηχανικής ανάπτυξης και την εξύψωση των ανθρώπων του πνεύματος.

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ-ΓΛΥΠΤΙΚΗ Στηρίχτηκε στο επίπεδο και στους τόνους των χρωμάτων. Έτσι, κύριο χαρακτηριστικό του κινήματος του κονστρουκτιβισμού αποτελούν οι αφηρημένες κατασκευές. Απουσιάζουν οι συμβατικές αναπαραστάσεις αντικειμένων, ενώ δίνεται έμφαση στην απεικόνιση γεωμετρικών μορφών.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Wikipedia Life-Pedia.gr gnosi-bixos.blogspot.com www.artmag.gr