ΣΚΙΕΣ Για να αποδοθούν σκιές, πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η αντίστοιχη επιλογή και στη φωτεινή πηγή (εντολή light και εντολές distantlight, pointlight.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The Smart House Project
Advertisements

Εργαστήριο 17 Εκπαιδευτικό Εργαστήριο Πληροφορικής Χειμερινό Εξάμηνο 2006 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Μάθημα: Πληροφορική Οδοντιάτρων 4 ο εξάμηνο Ομάδα: Αργυρού Αντώνης Δαμιανού Στεφανία Ιωάννου Παναγιώτα
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια σύγχρονης συνεργασίας ΕΤΠΕ 2004 Υποστήριξη της αυτο-επίγνωσης µικρών οµάδων κατά τη διάρκεια.
1 Αλγόριθμοι Παρακολούθησης Ακτίνας (Ray tracing) Τα μοντέλα τοπικού φωτισμού (π.χ. Phong) δεν ασχολούνται με τον έμμεσο φωτισμό των αντικειμένων. Τα μοντέλα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 12η Συστήματα μετρήσεων SCADA
Πτυχιακή εργασία: «Ανάπτυξη αλγορίθμου Γενετικού Προγραμματισμού (Genetic Programming) με δυνατότητα διαχείρισης δενδροειδών δομών και εφαρμογή του στην.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Εντολή Visual Styles. Με την εντολή Visual styles καθορίζουμε πώς θα φαίνονται οι επιφάνειες και οι ακμές των αντικειμένων σε ένα σχέδιο, όσον αφορά τη.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
ΦΩΤΙΣΜΟΣ.
Οπτική, Καθρέφτες και Διαφάνεια σωμάτων
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Microsoft Excel 4.5 Μορφοποίηση Κίκα Χρυσοστόμου.
2-1 Ανάλυση Αλγορίθμων Αλγόριθμος Πεπερασμένο σύνολο εντολών που, όταν εκτελεστούν, επιτυγχάνουν κάποιο επιθυμητό αποτέλεσμα –Δεδομένα εισόδου και εξόδου.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Templates Standard Template Library (STL) Exceptions Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Μορφοποίηση Παραγράφων
Μεταγλωττιστές (Compilers) (Θ) Ενότητα 8: Πίνακας Συμβόλων Κατερίνα Γεωργούλη Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
ΗΥ-340 – Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Παραγωγή τελικού κώδικα.
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
Εντολές Επιλογής και Αποφάσεων
Spring 2007 Γ. Γεωργαλής, Σ. Δουμπουλάκης, Μ. Ζηδιανάκης, Θ. Μπουρδένας 1 ΗΥ-340 Γλώσσες και Μεταφραστές Φροντιστήριο Virtual Machine.
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μαθηματικών “Θεωρητική Πληροφορική & Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου” Ανάπτυξη διαδραστικού περιβάλλοντος (GUI)
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 10: Αφηρημένες τάξεις. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος, Καθηγητής.
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΠΣ Τραπεζικής & Χρηματοοικονομικής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών AppInventor
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η Γλώσσα Pascal Υποπρογράμματα
Εργασία Projekt της μαθήτριας Ιωάννα Αλεξίου
Εισαγωγή στον Προγ/μό Υπολογιστών
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Επεξεργασία Εικόνας.
Προγραμματιστικά Περιβάλλοντα
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
Μέρος Ι Φιλμ Ε. Παπαδάκης.
Το κόστος Ποιότητας    
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Χρυσάφι μέσα σε μπουκάλι
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Α' ΤΑΞΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ – ΟΘΟΝΗ
1Εντολή Δείξε
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΚΙΕΣ Για να αποδοθούν σκιές, πρέπει να είναι ενεργοποιημένη η αντίστοιχη επιλογή και στη φωτεινή πηγή (εντολή light και εντολές distantlight, pointlight και spotlight), αλλά και κατά την εκτέλεση της φωτοαπόδοσης με τις ρυθμίσεις της εντολής rpef.

Σκιές δημιουργούνται μόνο με τις φωτεινές πηγές των χρηστών ή με τον ήλιο του Autocad. Δεν δημιουργούνται σκιές όταν έχουμε τον εξ΄ορισμού φωτισμό του Autocad.

Ο τρόπος δημιουργίας σκιών καθορίζεται είτε κατά τη δημιουργία των φωτεινών πηγών με τις αντίστοιχες εντολές και χρησιμοποιώντας την επιλογή Shadow είτε από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής properties με επιλεγμένη μία φωτεινή πηγή που μπορούμε να τροποποιήσουμε με τις ιδιότητές της.

Το Autocad μπορεί να δημιουργήσει σκιές με τους εξής τρόπους: Χαρτογραφικά (Soft) και Ακτινογραφικά (Sharp)

Η διαφορά των διαφόρων τρόπων σκιαγράφησης είναι στην ποιότητα του αποτελέσματος και στον χρόνο εκτελέσης της φωτοαπόδοσης. Υπάρχουν ειδικές περιπτώσεις (όπως στα διαφανή και ημιδιαφανή υλικά), που πρέπει να επιλέξουμε συγκεκριμένο τρόπο σκιαγράφησης, για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Χαρτογραφικές σκιές

Για να δημιουργήσετε χαρτογραφικές σκιές, πρέπει να προσέξετε τα εξής: Να είναι ενεργοποιημένη η ενότητα Shadows στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref.

Η παράμετρος Shadow map στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref να έχει τιμή On.

Μπορείτε να έχετε ρυθμίσει κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της φωτεινής πηγής ή εκ των υστέρων να ρυθμίσετε από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής Properties με επιλεγμένη την κατάλληλη φωτεινή πηγή στην παράμετρο Type την τιμή Soft. Κατόπιν μπορείτε να ορίσετε το μέγεθος του χάρτη (Map size) της σκιάς και τη διαβάθμιση τόνων της σκιάς (Softness – που παίρνει τιμές από 1 μέχρι 10, ανάλογα με τον τύπο της φωτοαπόδοσης).

Ακτινογραφικές σκιές

Για να δημιουργήσετε ακτινογραφικές σκιές, πρέπει να προσέξετε τα εξής: Να είναι ενεργοποιημένη η ενότητα Shadows στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref.

Η παράμετρος Shadow map στο πλαίσιο διαλόγου της εντολής rpref να έχει τιμή Off.

Άσχετα με την τιμή της παραμέτρου Shadow map στο πλαίσιο διαλόγου rpref, μπορείτε να έχετε ρυθμίσει κατά τη διάρκεια της δημιουργίας της φωτεινής πηγής ή εκ των υστέρων να ρυθμίσετε από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής Properties με επιλεγμένη την κατάλληλη φωτεινή πηγή στην παράμετρο Type την τιμή Sharp.

Σκιές & χρόνος εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης Οι σκιές πάντα αυξάνουν τον χρόνο εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης και μερικές φορές σημαντικά. Το ποιο είδος σκιών απαιτεί το λιγότερο χρόνο, είναι συνάρτηση του είδους των σκιών που έχουμε δηλώσει και των αντικειμένων του σχεδίου μας.

Το σίγουρο είναι, ότι τον περισσότερο χρόνο εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης τον απαιτούν οι χαρτογραφικές σκιές. Μπορούμε να μειώσουμε τον χρόνο, με μείωση της ανάλυσης ή των διαβαθμίσεων της σκιάς (Map size και Softness) από το πλαίσιο διαλόγου της εντολής Properties με επιλεγμένη την κατάλληλη φωτεινή πηγή.

Η δημιουργία των σκιών ως προς την ποιότητα, αλλά και τον χρόνο εκτέλεσης της φωτοαπόδοσης, επηρεάζονται και από την ενότητα Ray Tracing του πλαισίου διαλόγου της εντολής rpref.