Αλεξανδρής Κ., Ζαχαριάδης Π., Τσορμπατζούδης Χ., Γρούϊος Γ. ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τζήμου Γ, Μανές Χ, Καραγιάννη Δ, Σκούτας Δ & Πήτα Ρ
Advertisements

Η κατασκευή των Κλιμάκων Αυτεπάρκειας και Άγχους
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Παράγοντες που διαμορφώνουν τις στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών για σκοπούς.
Βατής Τεχνική Α.Ε..
Τμηματοποίηση της Αγοράς
ΜΟΝΤΕΛΟ e-SQ Ποιότητα e-SQ ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Αγορά / επανάληψη αγοράς
Ανοικτό Πανεπιστήμιου Δήμου Παπάγου-Χολαργού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Φυσική Δραστηριότητα των παιδιών του Δημοτικού Κωνσταντίνος Λουκαϊδης 11 / 02 / 2006.
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
«ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Έννοια & Αναζήτηση της Καινοτομίας Ηρακλής Γωνιάδης Δρ. Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας Συμβ. Καθηγητής Τμήματος ΔΟΣΑ – ΔΠΘ.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
«Φύλο και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση» Ρόδος 8-9 /12 / 2007
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΜΠΟΥΛΗΣ Α.Ε.Μ. : 655/09 3Η ΕΡΓΑΣΙΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Η σχέση χαρακτηριστικών της προσωπικότητας με την εφαρμογή τεχνικών αντιμετώπισης στρεσογόνων καταστάσεων στη Γυμναστική και η επίδραση των τεχνικών στην.
Αξιολόγηση της σχέσης ιατρού- ασθενούς στη γενική ιατρική Χρήστου Λιονή Αναπληρωτή Καθηγητή Κοινωνικής και Οικογενειακής Ιατρικής Πανεπιστημίου Κρήτης.
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Άσκηση και αυτοεκτίμηση Άσκηση και αυτοπεποίθηση
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Υγειά και Ποιότητα ζωής Η ποιότητα ζωής είναι ένα πολυδιάστατο φαινόμενο -Μετά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο στην Αμερική ο όρος ποιότητα ζωής εκφράζει την.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΤΟΧΟΣ - ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 253 Τσίτσκαρη Ε.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Άσκηση, ποιότητα ζωής και λειτουργικότητα στην τρίτη ηλικία Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Υγεία, fitness και ευεξία κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής.
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 2: Φυσιολογικές μεταβολές, απόδοση και fitness κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Process – People - Physical Evidence
Κριτήρια ποιότητας στην κοινωνική έρευνα
ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΑΓΧΟΣ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Ο Παράγοντας της Αυτοδιαχείρισης σε Σχέση με την Υγεία των Καρδιοπαθών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Αποτελέσματα-Συζήτηση-Συμπέρασμα
Εισαγωγή Σκοπός Μεθοδολογία Αποτελέσματα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 3η ( ) Ποιότητα Υπηρεσιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλεξανδρής Κ., Ζαχαριάδης Π., Τσορμπατζούδης Χ., Γρούϊος Γ. ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ Εμπειρική μελέτη για τον ρόλο των διαστάσεων του αποτελέσματος στην μέτρηση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας παροχής υπηρεσιών σε γυμναστήρια Αλεξανδρής Κ., Ζαχαριάδης Π., Τσορμπατζούδης Χ., Γρούϊος Γ. ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ

Τεχνική Ποιότητα Η ποιότητα του αποτελέσματος έχει αναφερθεί στην βιβλιογραφία και ως τεχνική ποιότητα, η οποία στο χώρο της άσκησης αναφέρεται ως «οι αντιλήψεις των συμμετεχόντων για το αποτέλεσμα της συμμετοχής τους στην άσκηση» (Gronroos, 1984) Αν τα προγράμματα εξάσκησης δεν οδηγούν σε οφέλη στην υγεία για τους ασκούμενους, σε αντίθεση με τους προσδοκίες τους, ή αν οι ασκούμενοι δεν μπορούν να δουν ή να νιώσουν τις θετικές επιπτώσεις, θα χαρακτηρίσουν την ποιότητα χαμηλή.

Αντιλαμβανόμενη ποιότητα παροχής υπηρεσιών και αφοσίωση των πελατών Στο χώρο του μάρκετινγκ η αντιλαμβανόμενη ποιότητα παροχής υπηρεσιών σχετίζεται με τις θετικές συμπεριφορικές προθέσεις και την αφοσίωση των πελατών (Beckman & Veldkamp, 1995, Baker & Crompton, 2000, Bloemer, Ko de Ruyter & Wetzels 1999, Zeithaml et al., 1996). Στον χώρο της άσκησης, ο Αλεξανδρής και οι συνεργάτες του (2001) υποστήριξαν μερικά τις παραπάνω υποθέσεις. Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι η ποιότητα παροχής υπηρεσιών σχετίζεται θετικά με τις συμπεριφορικές προθέσεις και την λεκτική επικοινωνία. Η ψυχολογική δέσμευση προτείνεται ως μια από τις έννοιες που περιγράφουν το υποκειμενικό συστατικό της αφοσίωσης.

Στόχοι της έρευνας Δημιουργία και συγχώνευση της διάστασης του αποτελέσματος της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στο μοντέλο SERVQUAL Μελέτη της δύναμης πρόβλεψης των διαστάσεων της ποιότητας παροχής υπηρεσιών στην δέσμευση των πελατών να συνεχίσουν τα προγράμματα άσκησης σε ιδιωτικά γυμναστήρια

Μεθοδολογία Δείγμα: 210 ασκούμενοι ιδιωτικού γυμναστηρίου στη Θεσσαλονίκη (Μ=30±11). 73% γυναίκες, 46% ανύπαντροι, 47% Β’βάθμια εκπαίδευση, 41% Γ’βάθμια εκπαίδευση. Όργανα μέτρησης: Κλίμακα δέσμευσης στον αθλητισμό (Scanlan et al., 1993) Ερωτηματολόγιο ποιότητας παροχής υπηρεσιών (Parasuraman et al., 1988). 5 παράγοντες: αξιοπιστία, γνώσεις προσωπικού, εγκαταστάσεις, ανταπόκριση, φροντίδα προσωπικού. Κλίμακα αξιολόγησης των συνεπειών της συμμετοχής (αντιλαμβανόμενο αποτέλεσμα) η οποία αναφέρεται στην υγεία, τη σωματική ευεξία (fitness), την εμφάνιση, την αυξημένη ενέργεια, την ψυχολογική ευεξία.

Αποτελέσματα Κλίμακα δέσμευσης στον αθλητισμό: τα ερωτήματα συσχετίζονται σημαντικά μεταξύ τους και η τιμή του cronbach α ήταν υψηλή (α=.84). Διερευνητική παραγοντική ανάλυση της κλίμακας ποιότητας παροχής υπηρεσιών: Προέκυψαν πέντε παράγοντες: α)ανταπόκριση (α=.93), β) αντιλαμβανόμενο αποτέλεσμα (α=.94), γ) προσωπικό (α=.89), δ) εγκαταστάσεις (α=.83) και ε) αξιοπιστία (α=.81).

Σχέση δέσμευσης με διαστάσεις ποιότητας παροχής υπηρεσιών Μοντέλο 1 (Τέσσερις παράγοντες): Ανάλυση παλινδρόμησης για την πρόβλεψη της δέσμευσης Παράγοντες Beta t p Προσωπικό .31 3.3 .001 Αξιοπιστία .23 2.7 .005 Εγκαταστάσεις .07 1.0 μ.σ. Ανταπόκριση .12 1.4 F=8.5, p<.001,R2=.15 Μοντέλο 2 (περιλαμβάνεται το αποτέλεσμα): Ανάλυση παλινδρόμησης για την πρόβλεψη της δέσμευσης Παράγοντες Beta t p Αντιλαμβανόμενο αποτέλεσμα .33 5.2 .001 Προσωπικό .32 3.8 Αξιοπιστία .22 2.8 .005 Ανταπόκριση .10 1.2 μ.σ. Εγκαταστάσεις .13 1.8 F=13.2, p<.001,R2=.26

Συμπεράσματα Τα αποτελέσματα της έρευνας για το ερωτηματολόγιο συμφωνούν με προηγούμενες έρευνες ως προς τη χρήση του στο χώρο του αθλητισμού και της άσκησης. Η διάσταση της αντιλαμβανόμενης ποιότητας του αποτελέσματος βρέθηκε να παίζει καθοριστικό ρόλο στην πρόβλεψη της δέσμευσης των ασκουμένων και θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε μελλοντικά μοντέλα ποιότητας παροχής υπηρεσιών στο χώρο του αθλητισμού.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας