ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Advertisements

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Ορισμός εννοιολογικού χάρτη
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
. Εννοιολογικοί χάρτες.
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Πρόγραμμα Kidspiration
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων Διαμάντω Γεωργίου Η΄ Δημοτικό Σχολείο Ομόνοιας (ΚΒ΄) Λεμεσού.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
Συμβολική αναπαράσταση της γνώσης
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Xαρτογράφηση Εννοιών λογισμικό Κidspiration
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδακτική Πληροφορικής
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Διδακτική της Πληροφορικής
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ (concept mapping)
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Προσχολική Παιδαγωγική
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού

Περιεχόμενα Στάδια ένταξης στη διδασκαλία Θεωρητικό Παιδαγωγικό Υπόβαθρο Τρόποι ένταξης στη διδακτική πράξη Οργάνωση τάξης για τη χρήση Πληροφορικής

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Χαρτογράφηση εννοιών ΘΕΩΡΙΑ ΜΑΘΗΣΗΣ Οικοδομιτισμός ΝΕΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΑΠ Διαχείριση πληροφορίας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ Διερευνητική προσέγγιση Διαθεματική ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Χρήση Πληροφορικής στη διαδικασία της Μάθησης

ΣΤΑΔΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 1. Ιδεοθύελλα Ιδεοθύελλα Καταγραφή κεντρικής έννοιας ΚΕ Καταγραφή περιφερειακών εννοιών ΠΕ Εντοπισμός σχέσεων ΚΕ-ΠΕ 2. Δημιουργία Σχεδιαγράμματος – Χαρτογράφηση έννοιας ΧΕ Τοποθέτηση Κ.Ε Τοποθέτηση Κ.Ε Σύνδεσμος- Λειτουργική σχέση ΚΕ και Π.Ε Υποκατηγοριοποίηση ομαδοποίηση Π.Ε Υποκατηγοριοποίηση ομαδοποίηση Π.Ε Σύνδεσμος- Λειτουργική σχέση μεταξύ Π.Ε

3. Κατασκευή Σχεδιαγράμματος στο Kidspiration Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων Επισήμανση βασικών δεξιοτήτων Επεξήγηση –χρήση δεξιοτήτων βάση λειτουργικής ανάγκης Ανάπτυξη – αναβάθμιση σχεδιαγράμματος βάση ευελιξίας προγράμματος (Εικόνα – Ήχος, Χρώματα) Ανάπτυξη – αναβάθμιση σχεδιαγράμματος βάση ευελιξίας προγράμματος (Εικόνα – Ήχος, Χρώματα) 4. Παρουσίαση θέματος

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ - Kidspiration Ηλεκτρονική Χαρτογράφηση εννοιών Ανοικτό Λογισμικό ΔημιουργικότηταΔιαθεματικότητα Ηλικιακή ευελιξία Φιλικό στο χρήση Ευκολία χρήσης Δυνατότητα Χρώματος, εικόνας, ήχου Δυνατότητα φύλαξης με άλλες μορφές εγγράφων

ΤΡΟΠΟΙ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1. Αρχική αξιολόγηση –Εντοπισμό των προυπάρχουσων γνώσεων –Σχεδιασμός διδακτικής παρέμβασης –Αφόρμηση –Εντοπισμός παρερμηνειών – Θεραπευτική παρέμβαση 2. Τελική αξιολόγηση –Αποτίμηση τελικού αποτελέσματος –Αξιολόγηση Μαθητή, Δασκάλου, Προσέγγισης

3. Αρχική και Τελική αξιολόγηση –Σύγκριση διάσταση –Ποσοτική σύγκριση – Προσθήκη νέων εννοιών –Ποιοτική σύγκριση- Διαφοροποίηση τρόπου σύνδεσης και ανάπτυξης εννοιών 4. Επεξεργασία μαθήματος –Άγνωστο θέμα προς διερεύνηση –Καθορισμός κεντρικού θέματος –Κατάθεση πηγών (Βιβλίο, Φυλλάδιο, Εγκυκλοπαίδεια, Διαδίκτυο) –Μελέτη πηγών και άντληση πληροφοριών –Καταγραφή πληροφοριών –Χαρτογράφηση