F1 in schools racing team Υπεύθυνος καθηγητής: Σωτήρης Σωτηρόπουλος  Πόσο εύκολο είναι να κατασκεύασεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο F1;  Και πόσο συναρπαστικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιστημονικός Υπεύθυνος Δρ. Μενέλαος Μελετζής ΤΜΗΜΑΤΑ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ  ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗΣ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
1 Προαγωγή της Δημιουργικότητας και της Καινοτομίας Κωνσταντία Δαμιανού Θεόδωρος Θεοδώρου Ε.Μ.Ε Οικονομικών.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Δίνονται το ονοματεπώνυμο κάθε μαθητή μιας τάξης και η βαθμολογία του σε κάθε μάθημά του και θέλουμε να υπολογίσουμε το μέσο όρο της βαθμολογίας όλων των.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Σχεδιασμός & Κατασκευή Αθλητικής Εγκατάστασης Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Τίτλος Δραστηριότητας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Κατάσταση και Σχέδιο Δράσης
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

F1 in schools racing team Υπεύθυνος καθηγητής: Σωτήρης Σωτηρόπουλος  Πόσο εύκολο είναι να κατασκεύασεις ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο F1;  Και πόσο συναρπαστικό να παρακολουθήσεις ο ίδιος τον αγώνα του αυτοκινήτου σου;

Γνωρίζοντας τα μέλη της ομάδας Κατασκευαστικός τομέας Βασίλης Γεωργόπουλος Αρχηγός – Σχεδιαστής Ως αρχηγός της ομάδας είναι υπεύθυνος για τον συντονισμό όλων των μελών της και την ομαλή λειτουργία της. Ως σχεδιαστής μελετά την αεροδυναμική, ώστε να μπορέσει να σχεδιάσει σωστά το μονοθέσιο της ομάδας. Παναγιώτης Σομαλάκης Μηχανικός Κατασκευαστης Είναι υπεύθυνος για την κατασκευή του μονοθεσίου και για την όσο το δυνατόν καλύτερη ποιότητα του, βασιζόμενος στις μελέτες του σχεδιαστή. Ακόμα ως γνώστης των τεχνικών του οχήματος, είναι σε θέση να επισκευάσει τυχόν βλάβες που προκύψουν στο μονοθέσιο. Δανάη Σταυροπούλου Υπέυθυνη Έρευνας και Ανάπτυξης Ως υπεύθυνη έρευνας και ανάπτυξης ενημερώνεται συνεχώς για θέματα που αφορούν το αμαξίδιο, την αεροδυναμική του, καθώς και γενικότερα τον διαγωνισμό. Κρατά ενήμερο κάθε μέλος της ομάδας για ό,τι νέο στο τομέα δραστηριοποίησης του.

Γνωρίζοντας τα μέλη της ομάδας Προωθητικός τομέας Άννα Μοραγλή Υπεύθυνη Marketing και ανεύρεσης πόρων Είναι υπεύθυνη για την εύρεση χορηγών, ώστε τα υπόλοιπα μέλη να μπορούν να υλοποιήσουν τα σχέδια τους. Ακόμα, επιμελείται τα αρχεία παρουσιάσεων της ομάδας και συντάσει τον οικονομικό προυπολογισμό. Χριστιάνα Τσαντρίζου Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων Είναι η εκπρόσωπος της ομάδας στα ΜΜΕ και φροντίζει για την προώθηση της ομάδας. Είναι υπεύθυνη για τη διοργάνωση εκδηλώσεων και την ομαλή διεξαγωγή τους. Ακόμα, ανανεώνει τις ιστοσελιδες της ομάδας και επιμελείται το περιεχομενό τους.

Τι είναι το F1 in schools? Το F1 in Schools είναι ένας διεθνής διαγωνισμός τεχνολογίας για μαθητές από 9 – 19 χρονών. Υλοποιείται σε 31 χώρες και συμμετέχουν μαθητές από όλο τον κόσμο. Στο F1 in Schools οι μαθητές ανακαλύπτουν την Φυσική, τις Νέες Τεχνολογίες, την Μηχανική μέσα από τον σχεδιασμό και κατασκευή μικρών μοντέλων αυτοκινήτων, βασιζόμενοι στη κανονική F1. Στη συνέχεια συμμετέχουν σε αγώνες, διασκεδάζουν και απολαμβάνουν τους καρπούς των προσπαθειών τους και επιβραβεύονται ανάλογα με τα αποτελέσματα τους.

Συμμετοχή στο F1 in schools Ελλάδας 2012 Συμμετείχαμε στο 1ο πανελλήνιο διαγωνισμό “F1 in schools” την περασμένη χρονια κατακτόντας τη 4η θέση και το βραβείο για τον καλύτερο χορηγό!

Σειρά διαδικασιών για την ολοκλήρωση του project Να πληροφορηθούμε για τον διαγωνισμό. Να βρούμε τους κατάλληλους χορηγούς για να χρηματοδοτήσουν τον εξοπλισμό για την κατασκευή και τα λοιπά έξοδα της ομάδας. Να κατασκευάσουμε το μονοθέσιο.

Υλικά για την κατασκευή του μονοθεσίου Ξύλο Balsa: Το συγκεκριμένο είδος ξύλου φημίζεται ως το πιο ελαφρύ στον κόσμο. Είναι αρκετά ανθεκτικό και το επίσημο όνομα του είναι Ochroma Lagopus. Απαντάται στο Εκουαδόρ και στην Κόστα Ρίκα. Δύο μεταλλικούς άξονες. Τέσσερεις τροχούς. Φιαλίδια CO2.

Σχεδιασμός Μονοθεσίου Εξοικείωση με προγράμματα 3D σχεδιασμού SOLID WORKS Για τον σχεδιασμό του μονοθεσίου χρησιμοποιήσαμε το γραφιστικό πρόγραμμα Solid Works. Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά CAD προγράμματα 3D σχεδιασμού.

Η Πορεία μας Ο κάθε τομέας περιέχει τις εξής ενέργειες: 1.Έρευνα 2.Εκτέλεση 3.Εκτίμησηαπό την υπεύθυνη marketing 3.Εκτίμηση, από την υπεύθυνη marketing 4.Έλεγχος, από τον αρχηγό

Η Πορεία μας Βήμα 1ο Ο αρχηγός της ομάδας μας έκανε το αρχικό σχέδιο στο χέρι, το οποίο στη συνέχεια έπρεπε να σχεδιάσουμε στον υπολογιστή. Κατόπιν ξεκίνησε το σχεδιασμό στο πρόγραμμα solid works.

Η Πορεία μας Βήμα 2ο Παρατηρώντας κάποια προβλήματα στην αεροδυναμική καθώς και στην όψη του αμαξιδίου, προβήκαμε σε έρευνα με θέμα την αεροδυναμική έτσι ώστε να επιτύχουμε έναν χαμηλότερο συντελεστή αεροδυναμικής.

Η Πορεία μας Βήμα 3ο Έχοντας καταλήξει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα, ο αρχηγός τροποποίησε ξανά το αμαξίδιο. Τα αποτελέσματα φαίνονται ακολούθως:

Η Πορεία μας Επικοινωνία Ομάδας  Παράλληλα με τον σχεδιασμό του αμαξιδίου, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων οργάνωσε διάφορες ενέργειες προώθησης, και επέβλεπε την ομαλή διεξαγωγή τους.  Εκμεταλλευόμενοι πλήρως κάθε παροχή του διαδικτύου, δημιουργήσαμε λογαριασμούς σε διάφορες ιστοσελίδες,για την περεταίρω προώθηση και διαφήμιση της ομάδας.

Πώς γίνονται οι αγώνες;  Τα αυτοκίνητα τρέχουν μια απόσταση μήκους 24 μέτρων πάνω σε μια ευθύγραμμη πίστα.  Τα αυτοκίνητα κινούνται πάνω στην πίστα με φυσίγγια συμπιεσμένου CO 2, τα οποία ενεργοποιούνται από το σύστημα εκκίνησης.  Τα μονοθέσια αναπτύσσουν ταχύτητα 70km/h!!

Ενέργειες Αρχηγού - Σχεδιαστή Στον τομέα της έρευνας ο αρχηγός - σχεδιαστής μας έκανε τα εξής: Βρήκε πληροφορίες για τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του αμαξιδίου. Εξοικειώθηκε με τα προγράμματα Solid Works,Cinema 4d, Rhino, VWT και Autodesk Στον εκτελεστικό τομέα: Σχεδίασε και τελειοποίησε το αμαξιδιό μας. Στον ελεγκτικό τομέα: Έλεγξε τις διάφορες ενέργειες τον άλλων μελών.. Βοήθησε και έκανε διορθώσεις όπου χρειαζόταν.

Ενέργειες Μηχανικού Κατασκευαστή Ο κατασκευαστής ανέλαβε μόνο εκτελεστικό κομμάτι, δηλαδή: Κατασκευή αμαξιδίου Φινίρισμα αμαξιδίου Δοκιμές και μετρήσεις Έρευνα αεροδυναμικής μονοθεσίου Σχεδιασμός και κατασκευή περιπτέρων

Ενέργειες Υπεύθυνης Έρευνας και Ανάπτυξης Στον εκτελεστικό τομέα: Διαρκής ενημέρωση για ό,τι νέο υπάρχει όσον αφορά την αεροδυναμική, τεχνικά θέματα που αφορούν το μονοθέσιο και γενικότερα τον διαγωνισμό. Ενημέρωση κάθε μέλους της ομάδας για ό,τι νέο προκύπτει σχετικό με το τομέα δραστηριοποίησης του καθένα. Έρευνα για τη λειτουργηκότητα του μονοθεσίου.

Ενέργειες Υπεύθυνης Marketing Στον τομέα της έρευνας: Εύρεση χορηγών Έρευνα και πληροφόρηση των κόστων για τα απαραίτητα υλικά Έρευνα διαφόρων πληροφοριών για τη σύνταξη διάφορων αρχείων παρουσίασης της ομάδας Σύνταξη pdf για την προσέλκυση των χορηγών Εκτίμηση συνολικού οικονομικού προυπολογισμού

Ενέργειες Υπεύθυνης Δημοσίων Σχέσεων Στον εκτελεστικό τομέα: Οργάνωση εκδηλώσεων Ανανέωση ιστοσελίδας Έκδοση δελτίων τύπου Υπεύθυνη για τη δημόσια εικόνα της ομάδας στα μέσα ενημέρωσης Εύρεση χορηγών επικοινωνίας

Συλλογικό Έργο Κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης των παραπάνω ενεργειών υπήρχε ασφαλώς συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας έτσι ώστε να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Μερικά παραδείγματα τέτοιου είδους συνεργασίας είναι: Η συνεργασία μεταξύ του αρχηγού και του κατασκευαστή για τη τελική όψη του μονοθεσίου Η συνεργασία μεταξύ της υπεύθυνης δημοσίων σχέσεων και της υπεύθυνης marketing για την επίτευξη χορηγιών Η συνεργασία όλων μας εκτός κανονικού ωραρίου (3 - 5) αλλά και εκτός σχολείου.

Ενέργειες που δεν έχουν υλοποιηθεί Ταξίδι στην Ιταλία Συμμετοχή στους προκριματικούς αγώνες Ανακατασκευή ιστοσελίδας Τελικό φινίρισμα μονοθεσίου

Social Media /speedeamons Στείλτε μας Πρακτική Εφαρμογή: Με μέγα χορηγό την εταιρεία CLIC2C, κατορθώσαμε όλα τα έντυπα μας να λειτουργούν σαν banner, που σκανάροντας κάποιος με το κινητό του λαμβάνει πολύ εύκολα συναφές multimedia περιεχόμενο. Στόχοι χρήσης social media: Διαδραστική επικοινωνία Αναλυτική Ενημέρωση Κινητοποιήση Συνεχής επαφή του κοινού με τη πρόοδο της ομάδας.

Ενέργειες Προώθησης  Χριστουγεννιάτικο Παζάρι 14-16/12 Συμμετέχοντας στο Παζάρι του σχολείου, καταφέραμε να ενημερώσουμε πολλούς γονείς, καθηγητές, αλλά και συμμαθητές μας για την ομάδα μας και τον διαγωνισμό.  «Φιλική Φωλιά», Ελευσίνα Όλα τα έσοδα μας από το Παζάρι, διατέθηκαν για την οικονομική ενίσχυση του ιδρύματος, το οποίο βοηθάει άπωρες οικογένειες.  Επίσκεψη στο Μουσείο Αυτοκινήτου Σε συνέργασια με το Μουσείο Αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των μαθητών θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης της Β’ Λυκείου.

Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς μας!

Κατηγορία Χορηγού ΧορηγίαμονοθέσιοπερίπτεροΕνέργειες Προώθησης Διαφημιστικά δώρα Αμφίεση ομάδας Πλατινένιοι “Platinum”>1500€ Χρυσοί “Golden” € Ασημένιοι “Silver”500<

Οικονομικός Προυπολογισμός ΕΞΟΔΑΠΟΣΟ Υλικά κατασκευής Μονοθεσίου4200€ Υλικά κατασκευής Περιπτέρου25200€ Ενέργειες Προώθησης3950€ Λογισμικά Προγράμματα8000€ Μετακινήσεις - Ταξίδια2050€ ΣΥΝΟΛΟ43400€