ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Γ΄ Δημοτικό Μακεδονίτισσας «Στυλιανός Λένας» Λευκωσία
Δημοτικά Σχολεία: Εθνάρχη Μακαρίου Γ΄ και Αγίων Αναργύρων Λάρνακα
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Άλμπουμ φωτογραφιών Αισθητική παρέμβαση στο Αθλητικό Γυμνάσιο Πόμπιας, Ν. Ηρακλείου Κρήτης, Ευαγγελία Αγγελάκη, ΠΕ08.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Βιολογία Γυμνασίου.
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥΣΤΟΚΟΥΛΟΥΡΑ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ Εικαστική παρέμβαση στο περιτοίχισμα του γηπέδου του σχολείου μας ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Διευθυντής: Κωνσταντίνος Μιχαήλ Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ελένη Αναξαγόρου Σχολική χρονιά: 2010 - 2011

Σκεπτικό Το σκεπτικό για την εικαστική παρέμβαση στο περιτοίχισμα του γηπέδου μας, στηρίχτηκε στην αναζήτηση τρόπων βελτίωσης της εικόνας του σχολικού περιβάλλοντος. Η ιδέα γεννήθηκε στους προβληματισμούς, τις εισηγήσεις και τις συζητήσεις των μελών του Εκπαιδευτικού Προσωπικού, των Μαθητών, των μελών του Συνδέσμου Γονέων και της Διεύθυνσης του σχολείου. Αγκαλιάσαμε όλοι την ιδέα αυτή με αγάπη και ενθουσιασμό. Την ευθύνη για το συντονισμό των δράσεων και την υλοποίηση του έργου εξωραϊσμού ανέλαβε η δασκάλα της Τέχνης κ. Ελένη Αναξαγόρου.

Το κύριο μέρος των εργασιών εξελίχθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Τέχνης και επεκτάθηκε σε μη εργάσιμο χρόνο με τη συμμετοχή παιδιών, γονέων και εκπαιδευτικών. Την ίδια στιγμή αναλήφθηκαν δράσεις για εξεύρεση πόρων και υποστήριξη της προσπάθειας. Το προσδοκώμενο αποτέλεσμα αφενός θα έπρεπε να συμβάλλει στην αισθητική και εκπαιδευτική αξία του σχολικού περιβάλλοντος και αφετέρου θα έπρεπε να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για αυθαιρεσίες, επιγραφές και συνθήματα από εξωσχολικούς.

Επιλογή του θέματος : Τι θα μπορούσαμε να ζωγραφίσουμε στο περιτοίχισμα του γηπέδου του σχολείου μας όπου καθημερινά πραγματοποιείται το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και διάφορες αθλητικές εκδηλώσεις; Αυτός ήταν ο προβληματισμός που τέθηκε στα παιδιά. Αφού ακούστηκαν πολλές ιδέες αποφασίσαμε να αναπαραστήσουμε τους Ολυμπιακούς Αγώνες (αρχαίους και σύγχρονους), φέρνοντας έτσι το ολυμπιακό πνεύμα στο σχολείο μας.

Τρόπος εργασίας: Τα παιδιά έφεραν εικόνες που είχαν σχέση με τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εξασκήθηκαν στα τετράδια σχεδίου, δημιουργώντας φιγούρες αθλητών (αρχαίων και συγχρόνων), σκίτσα, τους ολυμπιακούς κύκλους, αλλά και συνθήματα που είχαν σχέση με το θέμα μας.

Μετρήσαμε το ύψος του τοίχου και στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν τις φιγούρες με τη βοήθεια της δασκάλας τους σε μεγάλα χαρτόνια. Τα κόψαμε και δημιουργήσαμε πολλές μόλες. Έτσι τα παιδιά δεν θα δυσκολεύονταν καθόλου να μεταφέρουν τις φιγούρες των αθλητών στον τοίχο. Εκτός από αθλητικές φιγούρες, τα παιδιά ζωγράφισαν σκίτσα αθλητών, περιστέρια που μεταφέρουν στεφάνια και τους ολυμπιακούς κύκλους.

Εμπλοκή Συνδέσμου Γονέων: Το α΄ στάδιο της δράσης μας πραγματοποιήθηκε με εθελοντική συμμετοχή γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών του σχολείου μας σε μη εργάσιμο χρόνο. Αυτό το στάδιο περιλάμβανε βάψιμο όλου του περιτοιχίσματος και των κερκίδων.

Το β΄ στάδιο πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του μαθήματος της τέχνης, όπου τα παιδιά του κάθε τμήματος ανάλαβαν να ζωγραφίσουν ένα συγκεκριμένο χώρο του γηπέδου. Χρειάστηκαν δύο εβδομάδες για την ολοκλήρωση του έργου μας.

Η συνολική αυτή προσπάθεια εντάχθηκε στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης Αγωγής Υγείας και Πρόληψης της Παραβατικότητας του σχολείου μας, στο οποίο είχαμε θέσει ως στόχους της χρονιάς το σεβασμό προς το περιβάλλον και τον εθελοντισμό.

Υλικά: Για το βάψιμο του περιτοιχίσματος χρησιμοποιήσαμε ακρυλική, πλαστική μπογιά εξωτερικού χώρου, δοχεία τοποθέτησης της μπογιάς, καθώς και κυλίνδρους βαψίματος. Για τη δημιουργία των σχεδίων χρησιμοποιήσαμε βούρτσες σε διαφορετικά μεγέθη για καλύτερη απόδοση της λεπτομέρειας. Στο τέλος όλο το περιτοίχισμα βερνικώθηκε με ειδικό βερνίκι για να διατηρηθούν τα χρώματα ζωντανά στην πάροδο του χρόνου.

Στάση μαθητών, γονέων και εξωσχολικών: Το κέφι και η χαρά της δημιουργίας έδωσαν ένα υπέροχο αποτέλεσμα. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ, που στα παιχνίδια τους το διάλειμμα αναπαριστούν την κίνηση των αθλητών και ποζάρουν στον τοίχο μαζί μ’ αυτούς. Επίσης μπορούν να κάνουν ένα υπαίθριο μάθημα τέχνης παρατηρώντας την κίνηση των αθλητών και ζωγραφίζοντάς τους. Για τους γονείς ήταν μια καινούργια και πολύ ευχάριστη εμπειρία γιατί είχαν την δυνατότητα να εργαστούν με τα παιδιά τους για την δημιουργία ενός αξιόλογου έργου. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι οι εξωσχολικοί σεβάστηκαν τις τοιχογραφίες και δεν μας έκαναν καταστροφές, παρόλο που πριν ξεκινήσουμε κάποιοι έλεγαν ότι θα πάει χαμένος ο κόπος μας.

Τα παιδιά με το σώμα τους αναπαριστούν την κίνηση των αθλητών

Θερμές ευχαριστίες: Το έργο επιτεύχθηκε με συλλογική εργασία. Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά που εργάστηκαν για το έργο και ιδιαίτερα τη Συντονιστική Επιτροπή Αγωγής Υγείας και Πολιτότητας του ΥΠΠ που στήριξε οικονομικά τη συνολική προσπάθεια, το Σύνδεσμο Γονέων που επιβαρύνθηκε το μεγαλύτερο κόστος για την αγορά των υλικών, τη Δημοτική Ομάδα Νεολαίας του Δήμου Μέσα Γειτονιάς για την οικονομική ενίσχυση και τη Σχολική Εφορεία για την τεχνική στήριξη της προσπάθειας.