ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ” ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Π.Ε. "Λίμνες: Πηγές Έμπνευσης
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ… ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΟΣΕΞΟΥΣΙΑΕΔΑΦΟΣ.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
Αθήνα Όροι και συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ.
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Ποντιακοί χοροί: Ένα ταξίδι από το χθες στο σήμερα» για τους Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρίτη 23.
Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή
Ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΟΙΝΩΝ & ΠΟΤΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΦΕΤ
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Αγωγή του πολίτη Ιφιγένεια Ηλιάδου Στ΄2.
Τίτλος: Η αγροτική παραγωγή στην Ελλάδα
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
“ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - Ολοκλήρωση της ανάπτυξης των πρώτων σχολικών βιβλιοθηκών στους νομούς Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης και Ροδόπης” Μέτρο 2.1 «Αναβάθμιση της ποιότητας.
“Υιοθέτηση Καλών Πρακτικών στα πλαίσια υλοποίησης Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων” Αμιγής Επιχείρησης Τ.Ε.Δ.Κ. Ν. Ξάνθης ”Ενέργεια – Περιβάλλον – Ανάπτυξη”
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ Δρ. Προβίδας Ευθύμιος
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
« Πανεπιστημιακό Δίκτυο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Τεχνολογίας στην Υδρολογία και Περιβαλλοντική Διαχείριση Υδατικών Πόρων » Υ ΔΡΟΜΕΔΩΝ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο Ποντιακών Χορών για τους Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013, ώρα 12:00 Ίδρυμα Πέτρου.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Γιώργος Τσαπρούνης Δ/ντής Εταιρικών Σχέσεων “Title of Presentation” Green ICT World Από τη θεωρία στην πράξη 12o Συνέδριο Info-Com World Ψηφιακή Ελλάδα:
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Απλουστευµένες Υπηρεσίες για όλους
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ …. Η ΤΩΡΙΝΗ ΒΟΥΛΗ (Εκλογές 2007) Ν.Δ: 41,84 (152 έδρες) ΠΑΣΟΚ: 38,10 (102 έδρες) ΚΚΕ: 8,15 (22 έδρες) ΣΥΡΙΖΑ: 5,04 (14 έδρες) ΛΑΟΣ:
Κωνσταντίνος Διαμαντάρας Καθηγητής Τμήμα Πληροφορικής Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης 22/2/2009.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Αρχές διοίκησης και οργάνωσης της εκπαίδευσης: Θεσμικό πλαίσιο, εκπαιδευτική δομή και ιεραρχία Κουμπούρη Ειρήνη Εκπαιδευτικός ΠΕ70 M.Ed, Υπ.Δρ. Παν/μίου.
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ. Α΄ ΦΑΣΗ Το κάθε Λύκειο μετέχει με δύο (2) μαθητές- μαθήτριες σε κάθε αγώνισμα. Δικαίωμα συμμετοχής έχει και τρίτος μαθητής- μαθήτρια κατά αγώνισμα.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΡΟΦΑΛΑΚΗΣ Δ/ΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΙΤΥΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΙΣ ΤΠΕ.
Εργασία στο Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό
Ευγενία Τσιτοπούλου – Χριστοδουλίδη Υπεύθυνη Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) Αιγάλεω Γ΄ Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αθήνας
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
ΘΕΜΑ: Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΙΓΟΕΙΔΩΝ ΜΑΚΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ.
 1. Διαμόρφωση Εκπαιδευτικής Πολιτικής  2. Θέση Εκπαιδευτικής Μονάδας στον τομέα διαμόρφωσης Ε. Π.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες) Μουντάκης Κων/νος Ομ. Καθηγητής Σχολικοί.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Α. Βαφειάδης Προϊστάμενος Μονάδας Α2' Δημόσιες Υποδομές & Ευρυζωνικότητα.
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΆ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ &ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΙΚΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ.
Χορογραφίες Προγραμμάτων Γυμναστικής για Όλους
Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος
1. Χορευτικό ταξίδι στο χρόνο και στον τόπο: από το βορρά στο νότο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Χορεύοντας (σ)το σχολείο:
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ” ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1: “Παιδεία & Πολιτισμός” Μέτρο 1.2: «Εισαγωγή & Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» Τίτλος Έργου: «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤEXNOΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Το έργο αυτό προβλέπει την επιμόρφωση εκπαιδευτικών των ελληνικών δημόσιων σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε πιστοποιημένα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), υπό το συντονισμό και την επίβλεψη σε τοπικό επίπεδο των αντίστοιχων Επιτροπών Επιμόρφωσης (ΕΕ). Η πρώτη φάση του έργου υλοποιείται στη διετία

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΥπΕΠΘ ΚΕΕΤΠΕ Τεχν. & Επιστ. Σύμβουλος (ΕΑΙΤΥ – Π.Ι.) 58 Επιτροπές Επιμόρφωσης Σχολικές Μονάδες 3.500Επιμορφωτές 1.955Κ.Σ.Ε.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΥπΕΠΘ - ΚΕΕΤΠΕ Οι οργανωτικές, διοικητικές και υποστηρικτικές δομές για την ομαλή υλοποίηση της Πράξης, με δεδομένη την έκτασή της, περιλαμβάνουν Τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥπΕΠΘ, το οποίο είναι ο Φορέας Υλοποίησης και Τελικός Δικαιούχος της Πράξης. Τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥπΕΠΘ, το οποίο είναι ο Φορέας Υλοποίησης και Τελικός Δικαιούχος της Πράξης. 2. Την Κεντρική Επιτροπή Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ (ΚΕΕΤΠΕ), η οποία έχει συσταθεί στο ΥπΕΠΘ και θα έχει τη συνολική ευθύνη διοίκησης του έργου, συνεπικουρούμενη, όπου απαιτείται, από Υποεπιτροπές Υποστήριξης (ΥΥ). 2. Την Κεντρική Επιτροπή Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ (ΚΕΕΤΠΕ), η οποία έχει συσταθεί στο ΥπΕΠΘ και θα έχει τη συνολική ευθύνη διοίκησης του έργου, συνεπικουρούμενη, όπου απαιτείται, από Υποεπιτροπές Υποστήριξης (ΥΥ). 3. Τους φορείς επιστημονικής και τεχνικής υποστήριξης της Πράξης με τις αντίστοιχες περιοχές ευθύνης τους, που είναι: 3. Τους φορείς επιστημονικής και τεχνικής υποστήριξης της Πράξης με τις αντίστοιχες περιοχές ευθύνης τους, που είναι:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο – Τεχνικός & Επιστημονικός Σύμβουλος Εκπαιδευτικές περιφέρειες: Α΄ Αθήνας, Ν. Βοιωτίας, Ν. Ευβοίας, Ν. Λάρισας, Ν. Μαγνησίας, Ν. Καρδίτσας, Ν. Τρικάλων, Ν. Ημαθίας, Ν. Πιερίας, Α΄ Θεσσαλονίκης, Β΄ Θεσσαλονίκης, Ν. Χαλκιδικής, Ν. Φλώρινας, Ν. Γρεβενών, Ν. Δράμας, Ν. Καστοριάς, Ν. Κιλκίς, Ν. Κοζάνης, Ν. Πέλλας, Ν. Σερρών, Ν. Καβάλας, Ν. Ξάνθης, Ν. Ροδόπης, Ν. Έβρου, Ν. Δωδεκάνησου, Ν. Σάμου, Ν. Χίου, Ν. Λέσβου, Ν. Ηρακλείου, Ν. Λασιθίου, Ν. Ρεθύμνου και Ν. Χανίων Εκπαιδευτικές περιφέρειες: Α΄ Αθήνας, Ν. Βοιωτίας, Ν. Ευβοίας, Ν. Λάρισας, Ν. Μαγνησίας, Ν. Καρδίτσας, Ν. Τρικάλων, Ν. Ημαθίας, Ν. Πιερίας, Α΄ Θεσσαλονίκης, Β΄ Θεσσαλονίκης, Ν. Χαλκιδικής, Ν. Φλώρινας, Ν. Γρεβενών, Ν. Δράμας, Ν. Καστοριάς, Ν. Κιλκίς, Ν. Κοζάνης, Ν. Πέλλας, Ν. Σερρών, Ν. Καβάλας, Ν. Ξάνθης, Ν. Ροδόπης, Ν. Έβρου, Ν. Δωδεκάνησου, Ν. Σάμου, Ν. Χίου, Ν. Λέσβου, Ν. Ηρακλείου, Ν. Λασιθίου, Ν. Ρεθύμνου και Ν. Χανίων

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών – Τεχνικός & Επιστημονικός Σύμβουλος Εκπαιδευτικές Περιφέρειες: Ν. Αχαΐας, Ν. Ηλείας, Ν. Μεσσηνίας, Ν. Αρκαδίας, Ν. Λακωνίας, Ν. Αργολίδος, Ν. Κορινθίας, Β’ Αθηνών, Γ’ Αθηνών, Δ’ Αθηνών, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής, Πειραιώς, Ν. Κυκλάδων, Ν. Φθιώτιδος, Ν. Φωκίδος, Ν. Ευρυτανίας, Ν. Αιτωλοακαρνανίας, Ν. Άρτας, Ν. Πρεβέζης, Ν. Ιωαννίνων, Ν. Θεσπρωτίας, Ν. Κέρκυρας, Ν. Λευκάδος, Ν. Κεφαλληνίας και Ν. Ζακύνθου Εκπαιδευτικές Περιφέρειες: Ν. Αχαΐας, Ν. Ηλείας, Ν. Μεσσηνίας, Ν. Αρκαδίας, Ν. Λακωνίας, Ν. Αργολίδος, Ν. Κορινθίας, Β’ Αθηνών, Γ’ Αθηνών, Δ’ Αθηνών, Ανατολικής Αττικής, Δυτικής Αττικής, Πειραιώς, Ν. Κυκλάδων, Ν. Φθιώτιδος, Ν. Φωκίδος, Ν. Ευρυτανίας, Ν. Αιτωλοακαρνανίας, Ν. Άρτας, Ν. Πρεβέζης, Ν. Ιωαννίνων, Ν. Θεσπρωτίας, Ν. Κέρκυρας, Ν. Λευκάδος, Ν. Κεφαλληνίας και Ν. Ζακύνθου

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Επιτροπές Επιμόρφωσης 350 στελέχη της εκπαίδευσης συγκροτούν τις Επιτροπές Επιμόρφωσης στις 58 εκπαιδευτικές περιφέρειες 350 στελέχη της εκπαίδευσης συγκροτούν τις Επιτροπές Επιμόρφωσης στις 58 εκπαιδευτικές περιφέρειες Κάθε Επιτροπή Επιμόρφωσης έχει την ευθύνη της διαδικασίας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην περιοχή ευθύνης της υπό την εποπτεία του αντίστοιχου τεχνικού & επιστημονικού συμβούλου. Κάθε Επιτροπή Επιμόρφωσης έχει την ευθύνη της διαδικασίας επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην περιοχή ευθύνης της υπό την εποπτεία του αντίστοιχου τεχνικού & επιστημονικού συμβούλου.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Οργάνωση του έργου (τοπικά) Συμμετέχουν στη διεξαγωγή του έργου: Τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), στις εγκαταστάσεις των οποίων διεξάγονται τα προγράμματα επιμόρφωσης. Τα ΚΣΕ περιλαμβάνονται στο σχετικό Μητρώο που έχει καταρτιστεί και ενημερώνεται περιοδικά Τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), στις εγκαταστάσεις των οποίων διεξάγονται τα προγράμματα επιμόρφωσης. Τα ΚΣΕ περιλαμβάνονται στο σχετικό Μητρώο που έχει καταρτιστεί και ενημερώνεται περιοδικά Οι επιμορφωτές, οι οποίοι περιλαμβάνονται στο σχετικό Μητρώο που έχει καταρτιστεί και ενημερώνεται περιοδικά, Οι επιμορφωτές, οι οποίοι περιλαμβάνονται στο σχετικό Μητρώο που έχει καταρτιστεί και ενημερώνεται περιοδικά, Οι Διευθύνσεις Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες συμβάλλουν, ως προς το σκέλος των αρμοδιοτήτων τους, στην έγκαιρη και απρόσκοπτη διακίνηση σχετικών διοικητικών εγγράφων (Εγκύκλιοι, Υπουργικές Αποφάσεις, έγγραφα της τοπικής ΕΕ, κλπ) προς τις σχολικές μονάδες της περιοχής τους, Οι Διευθύνσεις Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες συμβάλλουν, ως προς το σκέλος των αρμοδιοτήτων τους, στην έγκαιρη και απρόσκοπτη διακίνηση σχετικών διοικητικών εγγράφων (Εγκύκλιοι, Υπουργικές Αποφάσεις, έγγραφα της τοπικής ΕΕ, κλπ) προς τις σχολικές μονάδες της περιοχής τους, Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, οι οποίοι στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους καλούνται να συνεργαστούν με τις ΕΕ, ώστε να διεκπεραιώνεται έγκαιρα τόσο η διαδικασία συμπλήρωσης των αιτήσεων συμμετοχής των εκπαιδευτικών στο επιμορφωτικό πρόγραμμα, όσο και κάθε απαιτούμενη διαδικασία ενημέρωσης Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, οι οποίοι στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους καλούνται να συνεργαστούν με τις ΕΕ, ώστε να διεκπεραιώνεται έγκαιρα τόσο η διαδικασία συμπλήρωσης των αιτήσεων συμμετοχής των εκπαιδευτικών στο επιμορφωτικό πρόγραμμα, όσο και κάθε απαιτούμενη διαδικασία ενημέρωσης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Α ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Μάρτιος – Ιούλιος 2002

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Α Περίοδος Επιμόρφωσης – Μάρτιος-Ιούλιος 2002 Εφαρμογή σε 18 από τις 58 συνολικά Εκπαιδευτικές περιφέρειες Εφαρμογή σε 18 από τις 58 συνολικά Εκπαιδευτικές περιφέρειες Οι εκπαιδευτικοί έκαναν αιτήσεις Οι εκπαιδευτικοί έκαναν αιτήσεις Κληρώθηκαν και επιμορφώθηκαν εκπαιδευτικοί Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας εκπαίδευσης Κληρώθηκαν και επιμορφώθηκαν εκπαιδευτικοί Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας εκπαίδευσης

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί σε 105 ΚΣΕ σε 105 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΑΡΓΟΛΙΔΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης 718 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 718 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 380 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 380 Εκπαιδευτικοί σε 12 ΚΣΕ σε 12 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΑΡΚΑΔΙΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης 673 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 673 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 344 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 344 Εκπαιδευτικοί σε 11 ΚΣΕ σε 11 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΑΧΑΙΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί σε 52 ΚΣΕ σε 52 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΒΟΙΩΤΙΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί σε 20 ΚΣΕ σε 20 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Γ’ ΑΘΗΝΑΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν Εκπαιδευτικοί σε 39 ΚΣΕ σε 39 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΕΒΡΟΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 279 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 279 Εκπαιδευτικοί σε 21 ΚΣΕ σε 21 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΖΑΚΥΝΘΟΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης 413 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 413 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 281 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 281 Εκπαιδευτικοί σε 7 ΚΣΕ σε 7 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΚΑΒΑΛΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης 900 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 900 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 510 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 510 Εκπαιδευτικοί σε 10 ΚΣΕ σε 10 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΚΙΛΚΙΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης 533 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 533 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 407 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 407 Εκπαιδευτικοί σε 4 ΚΣΕ σε 4 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΚΟΡΙΝΘΟΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 304 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 304 Εκπαιδευτικοί σε 19 ΚΣΕ σε 19 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΚΥΚΛΑΔΕΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης 355 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 355 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 212 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 212 Εκπαιδευτικοί σε 10 ΚΣΕ σε 10 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΛΕΣΒΟΣ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 540 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 540 Εκπαιδευτικοί σε 10 ΚΣΕ σε 10 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΛΕΥΚΑΔΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης 142 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 142 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 130 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 130 Εκπαιδευτικοί σε 5 ΚΣΕ σε 5 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΜΑΓΝΗΣΙΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 710 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 710 Εκπαιδευτικοί σε 19 ΚΣΕ σε 19 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΞΑΝΘΗ – Α περίοδος επιμόρφωσης 780 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 780 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 469 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 469 Εκπαιδευτικοί σε 15 ΚΣΕ σε 15 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΦΘΙΩΤΙΔΑ – Α περίοδος επιμόρφωσης Αιτήσεις εκπαιδευτικών Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 676 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 676 Εκπαιδευτικοί σε 31 ΚΣΕ σε 31 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ – Α περίοδος επιμόρφωσης 455 Αιτήσεις εκπαιδευτικών 455 Αιτήσεις εκπαιδευτικών Επιμορφώθηκαν 280 Εκπαιδευτικοί Επιμορφώθηκαν 280 Εκπαιδευτικοί σε 6 ΚΣΕ σε 6 ΚΣΕ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Σεπτέμβριος – Νοέμβριος 2002

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Β Περίοδος Επιμόρφωσης – Σεπτέμβριος-Νοέμβριος 2002 (εκτίμηση) Εφαρμογή σε όλες τις Εκπαιδευτικές περιφέρειες Εφαρμογή σε όλες τις Εκπαιδευτικές περιφέρειες Αναμένονται περίπου αιτήσεις εκπαιδευτικών Αναμένονται περίπου αιτήσεις εκπαιδευτικών Υπολογίζεται ότι θα επιμορφωθούν περίπου εκπαιδευτικοί Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας εκπαίδευσης Υπολογίζεται ότι θα επιμορφωθούν περίπου εκπαιδευτικοί Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας εκπαίδευσης Αναμενόμενη κάλυψη στόχου 65 % Αναμενόμενη κάλυψη στόχου 65 %

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Γ’ Κ.Π.Σ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚτΠ Ε.Κ.Τ. Τάσεις - Ανάγκες Διαγνωσμένες Τάσεις: Έντονη Πίεση και Προσμονή για την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης και του υπολοίπου πληθυσμού εκπαιδευτικών. Διαγνωσμένες Τάσεις: Έντονη Πίεση και Προσμονή για την κάλυψη των αναγκών επιμόρφωσης και του υπολοίπου πληθυσμού εκπαιδευτικών. Διαγνωσμένη Ανάγκη: Η διενέργεια προγράμματος επιμόρφωσης δευτέρου επιπέδου εξειδίκευσης Διαγνωσμένη Ανάγκη: Η διενέργεια προγράμματος επιμόρφωσης δευτέρου επιπέδου εξειδίκευσης