Τ he results of the questionnaire about traditional games Τα α π οτελέσματα του ερωτηματολογίου για τα π αραδοσιακά π αιχνίδια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
PROJECT ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Ζορμπαλά Βάγια
Advertisements

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
ΕΡΕΥΝHΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ»
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ CEREMONY AT SCHOOL ABOUT THE STUDENTS’ REVOLUTION AGAINST THE DICTATORSHIP (NOVEMBER 1973) Παρασκευή 16 Νοε
In Austria Saturday is the celebration day, we go to church with a basket with smoked meat, eggs, bread, salt and wine. In Austria Saturday is the celebration.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Άι- μπάι Πάολα Αλυσανδράτου.
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
Σ΄ενοχλεί κάτι? Εχεις κάποιο πρόβλημα?
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
GREEK TRADITIONAL GAMES Ελληνικά παραδοσιακά παιχνίδια  Freedom  (Ελευθερία)  The hen, the chicks and the hawk  (Η κλώσα, τα κλωσόπουλα και το γεράκι)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
A little about us Mrs Ioanna’s class 1 st Special Education School of Acharnai, Attiki.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Μαρία Φ, Ελισσώ Π, και Μαγδαλία Α.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Activities about sea.. Δραστηριότητες για τη θάλασσα..
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
Present Continuous Ο Present Continuous χρησιμοποιείται για πράξεις που γίνονται τώρα. Π.χ. The girls are swimming now. Κάτι που γίνεται προσωρινά. Π.χ.
Carnival ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΕΘΙΜΑ March 2013 Μάρτιος 2013.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
ΙV εξάμηνο Νοσηλευτικού Τμήματος ΤΕΙ Λάρισας Η έννοια της γενικής χειρουργικής Βασική ορολογία 02.ΙΙΙ.2010 Δ. Παπαγόρας.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
1 Σχέσεις με τους Καταναλωτές. 2 Σχέσεις με τους καταναλωτές Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να αγνοήσει την ανάγκη για ένα πρόγραμμα δημοσίων σχέσεων προσανατολισμένο.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ξεκινώντας από το κάθε παιδί και τις ανάγκες του... Δίνοντας του ποικιλία ερεθισμάτων, ευκαιριών και επιτυχιών... Θα βάλουμε.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
 Παίζοντας οι ίδιοι παραδοσιακά παιχνίδια ( Μακριά γαϊδούρα, τυφλόμυγα, κυνηγητό) και διακινδυνεύοντας τα σχόλια των συμμαθητών μας!!!  Ρωτώντας.
2 η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νομού Έβρου Mάρτιος 2010.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.
D-Lot Αξιακή προσέγγιση.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
The most popular game in Greece
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Ενημέρωση για eTwinning
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
Past Continuous AΟΡΙΣΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΒΙΟΛ. ΚΥΤΤΑΡΟΥ, ΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ Β_2007, Λ.Χ. Μαργαρίτης
Νίκος Ξηντάρας Δ2.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Τίτλος έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας
Το Σχολείο μου.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Ενημέρωση για eTwinning
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Class X: Verbal Roots and Imperfect © Dr. Esa Autero
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Personal Pronouns.
O 10oς άθλος του Ηρακλή «Τα βόδια του Γηρυόνη» Βαγγελιώ Ανδρουλάκη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ he results of the questionnaire about traditional games Τα α π οτελέσματα του ερωτηματολογίου για τα π αραδοσιακά π αιχνίδια

10 παππούδες και γιαγιάδες συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο The Questionnaire were completed by 10 grandparents. και 22 μαμάδες και μπαμπάδες and 22 parents

ΓΟΝΕΙΣ - PARENTS

GRANDPARENTS – ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ

ΓΟΝΕΙΣ - PARENTS

GRANDPARENTS – ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ

Γονείς και παππούδες έπαιζαν πιο πολύ: μήλα, κρυφτό, κυνηγητό, περνά περνά η μέλισσα, σκοινάκι και κουτσό. Parents, grandparents played: apples, chase, hide and seek, pass pass the bee, jump-rope games and hopscotch.

ΓΟΝΕΙΣ - PARENTS

GRANDPARENTS – ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ

Οι περισσότεροι παππούδες και γιαγιάδες (8 στους 10), αλλά και οι περισσότεροι γονείς (18 στους 22), κατασκεύαζαν μόνοι τους τα παιχνίδια τους και έπαιζαν κυρίως ομαδικά παιχνίδια. ΄Επαιζαν επίσης με τα παιδιά τους παραδοσιακά παιχνίδια (παππούδες 5 στους 10, γονείς 18 στους 22). Most of grandparents (8/10)and parents (18/22) were making their games themselves and they played group games. A lot of them played some of their childhood traditional games with their children (grandparents 5/10, parents 18/22).

Οι περισσότεροι παππούδες, γιαγιάδες και γονείς πιστεύουν ότι τα σημερινά παιδιά παίζουν λίγο ή και καθόλου παραδοσιακά παιχνίδια (παππούδες 6 στους10 λίγο, 4 στους 10 καθόλου/ γονείς 21 στους 22 λίγο και 1 στους 22 καθόλου) και τους αρέσουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (παππούδες 10 στους 10, γονείς 18 στους 22). Most of grandparents and parents believe that the children today don’t play traditional games or play a bit (grandparents 6 /10 a bit, 4/10 No/ parents 21/22 a bit and 1/22 No) and they prefer video games (grandparents 10/10, parents 18/22).

Greek stamps with traditional games.