ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

ΣΤΟΠ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Η 21η ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της εξάλειψης των φυλετικών.
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
35ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Το αγαπημένο μου μάθημα
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
BULLYIN G. “Το bullying αναφέρεται στην ειδική χρήση βίας που είναι σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη και συμβαίνει από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα.
 Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το.
Σέβομαι τη Διαφορετικότητα….. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Ρατσισμός-Bulling.
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
...ελπίζουμε να το απολαύσετε..! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ! Κατερίνα Τσαντάνη Μαύρης Χρήστος Ειρήνη Μουστάκα Εσείς δεν κλικάρετε για την αλλαγή των slides...
Ρατσισμός.
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
«Με την ποiηση πολεμaμε τον ρατσισμo»
Σχολική επίδοση και μειονότητες
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ρατσισμός - Διαφορετικότητα
Λέγεται ότι το έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Με την ποίηση πολεμάμε τον ρατσισμό
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING Σέβομαι τη διαφορετικότητα ... Λέω όχι στον σχολικό εκφοβισμό ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING

ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το χρώμα του δέρματος, είτε από την εθνικότητα, είτε από τη θρησκεία .

<< Ρατσισμός>> ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ << Ρατσισμός>> Ο ρατσισμός μπορεί να διακριθεί σε τρία είδη . Στο φυλετικό, που αφορά τις διακρίσεις μεταξύ φυλών και ιδίως ανάμεσα σε λευκή και μαύρη φυλή. Ο εθνικός , που αφορά τις διακρίσεις ανάμεσα σε ανώτερα και κατώτερα έθνη και ο κοινωνικός που αφορά πλούσιους –φτωχούς , άντρες γυναίκες , ασθενείς- υγιείς , μετανάστες – γηγενείς . Οι λόγοι που το φαινόμενο αυτό εξαπλώνεται όλο και περισσότερο είναι κυρίως , το χαμηλό πνευματικό επίπεδο , που οδηγεί στην ανυπαρξία κρίσης , τα οικονομικά συμφέροντα , γενικότερα την εκμετάλλευση πλούσιων κρατών σε φτωχά κράτη. Για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο αυτό θα πρέπει να βοηθήσουν αρχές όπως η παιδεία , δίνοντας έμφαση στο σεβασμό τις ιδιαιτερότητες των ανθρώπων. Επίσης η δημοκρατία , τονίζοντας την ισότητα και τη δικαιοσύνη . Και τέλος ο ίδιος ο άνθρωπος , παραμένοντας απλά άνθρωπος . Αν όλα αυτά πραγματοποιηθούν ο ρατσισμός θα μειωθεί ή ακόμα και θα εξαφανιστεί.

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ: ΣΩΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ ΣΑΝ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ ΤΑ ΒΡΩΜΙΚΑ ΝΕΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΑ; ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΕ ΙΚΕΤΕΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ Ο ΗΡΩΑΣ . ΓΙΑΤΙ ΤΗ ΘΛΙΨΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΔΙΨΑΣΕΙΣ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΙ; ΚΙ ΕΣΥ ΛΕΥΚΕ <<ΗΡΩΑ>> ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΣΩΣΕ ΜΕ ΑΠΌ ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΒΑΘΙΟΥ ΠΗΓΑΔΙΟΥ. ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ: ΣΩΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΩ ΜΗΝ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΝΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Paulo Coehlo - Η διαφορετικότητα των ανθρώπων "Όλοι οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί. Και θα πρέπει να κάνουν ότι μπορούν για να παραμείνουν έτσι.  Σε κάθε άνθρωπο έχουν δοθεί δύο ποιότητες: η δύναμη και το ταλέντο. Η δύναμη τον οδηγεί να συναντήσει το πεπρωμένο του, το ταλέντο του τον υποχρεώνει να μοιραστεί με τους άλλους τα καλά του στοιχεία. Ο καθένας πρέπει να γνωρίζει πότε να χρησιμοποιεί το ένα και πότε το άλλο. Σε κάθε άνθρωπο έχει δοθεί μια αρετή: η ικανότητα να επιλέγει. Για όποιον δεν χρησιμοποιεί αυτή την αρετή, μετατρέπεται σε κατάρα - και οι άλλοι θα επιλέγουν πάντα για λογαριασμό του.

Ένα παιδί από την Αφρική έγραψε αυτό το ποίημα για την διαφορετικότητα : Όταν γεννιέμαι είμαι μαύρος Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος Κι εσύ λευκέ άνθρωπε Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι Και αποκαλείς εμένα έγχρωμο… Προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα το 2006. Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης και Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων σήμερα

BULLYING Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το πράγμα παίρνει θηριώδεις διαστάσεις είναι στο Διαδίκτυο. Η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στην Ευρώπη σε περιστατικά ψηφιακής βίας Το bullying αποτελεί κατά τους ειδήμονες ένα φαινόμενο όχι μόνο υπαρκτό και στη χώρα μας αλλά συνεχώς εντεινόμενο –εξαιτίας και της οικονομικής κρίσης –, το οποίο μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχει βρει έναν μεγάλο «σύμμαχο», ο οποίος το βοηθά να γιγαντώνεται. Δεν είναι άλλος από το Διαδίκτυο, που όσα καλά προσφέρει, άλλα τόσα επικίνδυνα μπορεί να σημαίνει για τη ζωή των εφήβων.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ Κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας έχει ρόλο και ευθύνη για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Ο βαθμός εμπλοκής κάθε μέλους, σχετίζεται τόσο με την ιδιότητά του, όσο και με τη σοβαρότητα, τη συχνότητα και την ένταση του περιστατικού εκφοβισμού. Άλλος είναι ο ρόλος και η ευθύνη του διευθυντή του σχολείου, άλλος του δασκάλου, άλλος των συμμαθητών, άλλος των γονιών.

ΜΙΛΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΑΠΛΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ

ΑΘΗΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΥΝΟΥΔΗ ΜΥΡΤΩ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ ΑΘΗΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΥΝΟΥΔΗ ΜΥΡΤΩ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΥ Από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου Από τη ΣΤ΄1 τάξη