Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Secretarial Duties I.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
21/11/2001 Καταστάσεις και Στατιστικές Αναφορές Κώστας Βίγλας Υπολογιστικό Κέντρο Βιβλιοθηκών.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Συμβουλές για επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή Γεώργιος Χατζημηλιούδης Κε.Δι.Μα. Ταχύρρυθμα μαθήματα Εαρινό Εξάμηνο
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Η περιληψη.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 4 Χρήση Βιβλιοθήκης TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Συνέντευξη με νήπια.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Δημοσιογραφική Γραφή & Στιλ γραφής.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Δομή ερευνητικής εργασίας
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συγγραφή και παρουσίαση άρθρων Περιεχόμενο Δομή Διαδικασία Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Α: Περιεχόμενο + Δομή + Διαδικασία Μέρος Β: Πως γίνομαι καλύτερος Μέρος Γ: Παρουσίαση

Περιέχομενο Ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν a.Ποιο είναι το πρόβλημα που λύνω; b.Γιατί έχει ενδιαφέρον αυτό το πρόβλημα; c.Γιατί δεν αρκούν/δεν επιλέγω τις λύσεις που υπάρχουν; d.Ποια είναι η λύση που δίνω; e.Με ποιον τρόπο διαφέρει; (πλεονεκτήματα που υιοθετεί και προσθέτει, μειονεκτήματα που κληρονομεί και ίσως προσθέτει) f.Ποια είναι τα τεκμήρια για κάθε ισχυρισμό;

Τρόπος απάντησης Λακωνικός, καθαρός, σύντομος Με μαθηματική ακρίβεια Συνεκτικός Προσαρμοσμένος στο κοινό Με σωστή δομή Σωστή ροή – όχι την χρονολογική εξέλιξη της έρευνας, αλλά να προλαβαίνει τη σκέψη και ερωτήσεις του αναγνώστη

Δομή Επιπεδα λεπτομέρειας – συνολικά στο άρθρο – άνα τμήματα, παραγράφους, προτάσεις Πρώτα η ουσία, μετά η επεξήγηση

Διαδικασία Αυξητικά – ένα άρθρο ΔΕΝ γράφεται συνολικά στο τέλος, αλλά αυξητικά καθώς προχωρεί η έρευνα. Κάθε νέα ιδέα, ορισμός, αποτέλεμσα ενσωματώνεται άμεσα και επίσημα στο έγγραφο Ολικά – έχω απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα Γραμμικά – διαβάζω κάθε φορά το άρθρο από την αρχή και το καλυτερεύω, σαν να χτενίζω Επαναληπτικά – Γραμμική ανάγνωση ξανά και ξανά Έγκαιρα!

Διαδικασία Αυξητικά είναι ίσως το πιο σημαντικό καθώς: – αποκτώ εμπειρία στη συγγραφή και διατύπωση – μπορώ να ζητήσω έγκαιρα βοήθεια – αποφεύγω να επαν-ανακλύπτω πράγματα που είχα ξανασκεφτεί αλλά δεν τα κατέγραψα – να μην φοβάμαι να σβήσω κάτι που έγραψα και να το ξαναγράψω. Τίποτε από αυτά που έγραψα δεν είναι χρυσός. Οτιδήποτε γράφω αργότερα είναι καλύτερο επειδή έχω βαθύτερη/πλατύτερη κατανόηση

Πως γίνομαι καλός; Ένας καλός συγγραφέας άρθρων έχει: 1.καλές ειδικές και γενικές γνώσεις για το θέμα και γύρω από το θέμα 2.εμπειρία στο να εκφράζει με συντομία, λακωνικότητα, συνοχή, καθαρότητα, δομή και ακρίβεια (μαθηματική)

Πως γίνομαι καλός; Πώς αποκτώ τα προηγούμενα χαρακτηριστικά; 1.Διαβάζοντας άρθρα 2.Γράφοντας άρθρα 3.Παίρνοντας γνώση από τον καθοδηγητή 4.Γράφοντας καθημερινά περιλήψεις (πεπραγμένων, γνώσεων, σκέψεων, ιδεών, στόχων, κτλ) 5.Μιλώντας για την έρευνά μου σε διαφόρων ειδών κοινά

Γνώση από καθοδηγητή Επιλέγω καθοδηγητή που: είναι ειδικός στο θέμα σου που είναι διαθέσιμος – π.χ., 1 φορά την εβδομάδα σε κρίσιμες περιόδους

Γνώση από καθοδηγητή Να μην περιμένω να με κυνηγήσει εκείνος Να είμαι πάντα έγκαιρος και οργανωμένος μαζί του Να είμαι τις ίδιες ώρες μαζί του στο γραφείο Να συναντόμαι μαζί του στην αρχή της ημέρας Αναμένω από τον καθοδηγητή μου ΜΟΝΟ κατεύθυνση όχι έτοιμες λύσεις

Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά Επισκόπηση συνάντησεων με αναφορά Αποστολή επισκόπησης συναντήσεων στον καθοδηγητή

Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές – τι ολοκληρώθηκε; – τι χρειάζεται να γίνει (αύριο); – τι προβλήματα προέκυψαν; – τι έμαθα; – τι ανακάλυψα;

Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία με ημειλ να είναι επίσημη – να έχει την μορφή ολοκληρωμένης αναφοράς – ποιο είναι το πρόβλημα – ποιες λύσεις σκέφτηκα – του ζητάω κατεύθυνση (μόνο), όχι λύσεις

Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά – προετοιμασία ατζέντας για την συνάντηση – κατασκευασμένη από τις καθημερινές μου περιλήψεις

Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά Επισκόπηση συναντήσεων με αναφορά – καταγραφή πεπραγμένων, αποφάσεων, στόχων

Οργάνωση και Αναφορές Καθημερινές προσωπικές αναφορές Κάθε επικοινωνία να είναι ολοκληρωμένη αναφορά Προετοιμασία για κάθε συνάντηση με αναφορά Επισκόπηση συνάντησεων με αναφορά Αποστολή επισκόπησης συναντήσεων στον καθοδηγητή – επιλύνει πιθανές παρεξηγήσεις – χρησιμεύει ως ατζέντα για την επόμενη συνάντηση

Οργάνωση και Αναφορές Όλα αυτά που αναφέρθηκαν ΔΕΝ χρειάζονται επιπλέον χρόνο, αλλά μακροπρόθεσμα έχουν ως αποτέλεσμα την: ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ χρόνου ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ των δεξιοτήτων συγγραφής μου ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗ της συνεργασίας μου με τον καθοδηγητή μου

Παρουσίαση Προσαρμοσμένη στο κοινό – Ευρύ κοινό ενθουσιαστική παρουσίαση, π.χ., Ted, FameLab – Μελλοντικοί ερευνητές παρακινητική, εκπαιδευτική, ενημερωτική παρουσίαση – Ειδικό κοινό τεχνική παρουσίαση

Μαθησιακά είδη ανθρώπων Οπτικό Ακουστικό Και τα δύο  Ετοιμάζουμε 2 παρουσιάσεις: 1.Οπτική (διαφάνειες) 2.Προφορική (ομιλία)

Παρουσίαση Οπτική – περιέχει όλο το άρθρο – χρησιμοποιεί τις εικόνες του άρθρου – επίπεδα λεπτομέρειας και δομή Προφορική – ετοιμασία λόγου με σημειώσεις – δυνατά και καθαρά – δεν διαβάζουμε από τις διαφάνειες

Πως γίνομαι καλύτερος; Κάνοντας παρουσιάσεις Μιλώντας για τη δουλειά μου Ακολουθώντας τα βήματα για να γίνω καλύτερος συγγραφέας άρθρων

Επιπλέον Υλικό