ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1ου ΕΠΑΛ ΙΛΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 ΜΟΛΑΟΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ Της ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Δρ. Μαρία Σωτηράκου Προϊσταμένη Τμήματος Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Προσωπικές δεξιότητες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανωγείων
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Χαλκίδα 27 Φεβρουαρίου 2011.
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Διαχείριση του Νερού στην Πόλη Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης «Αστική Χρήση του Νερού» Δίκτυο Μεσόγειος SOS
ΣΟΡΟΠΤΙΜΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «ΑΡΕΤΟΥΣΑ»
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Παρουσίαση εκπαιδευτικής βαλίτσας για τη Λίμνη της Ορόκλινης
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Απώλεια ενός μεγάλου πνεύμονα…23/08/2009.
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Source: MEDA Communication - VPRC Research 2013 Awareness & Social Behavior Index ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΕΙΚΤΗΣ: 1 Αποδοχή ανταπόκρισης φορέων σε κοινωνικές & περιβαλλοντικές.
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Αστικό και περιαστικό πράσινο
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
1 Διασκέψεις για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη Συνδιάσκεψη της Στοκχόλμης για το Ανθρώπινο Περιβάλλον (1972) υιοθετήθηκαν και ενεργοποιήθηκαν ορισμένες.
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ. Προστατεύοντας την ύπαιθρο Η προστασία του αγροτικού περιβάλλοντος εκφράζεται μέσα από προγράμματα που σχετίζονται με τη διαφύλαξη.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Πολιτική Διεθνούς Ανάπτυξης και Βοήθειας της Ε. Ε Γκότση Παναγιώτα Παπαλεξίου Βασιλική.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΕ
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΕΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Φράγματα, δρόμοι, πόλεις, μπάζωμα ρεμάτων κ.α.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Περιβαλλοντική Ομάδα «Το Δάσος»
ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΕ
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 1ου ΕΠΑΛ ΙΛΙΟΥ 2012-2013 Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Το δικαίωμα στο περιβάλλον Μια νέα γενιά δικαιωμάτων: ο σεβασμός του περιβάλλοντος, η διατήρηση του πράσινου και η βελτίωση της ποιότητας ζωής. Το δικαίωμα στο περιβάλλον

Στόχοι προγράμματος δικαιώματα του περιβάλλοντος έρευνα σχετικά με το σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον ποιότητα ζωής και σύνδεσή της με το περιβάλλον καταγραφή του πράσινου στο άμεσο περιβάλλον προτάσεις βελτίωσης της ποιότητας ζωής περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση καλλιέργεια κλίματος συνεργασίας και ομαδικότητας κριτική σκέψη ανάληψη πρωτοβουλίας και εθελοντική δράση

Τα δικαιώματα του περιβάλλοντος δικαίωμα στο περιβάλλον∙ το περιβάλλον προστατεύεται στην υπηρεσία του ανθρώπου ή δικαίωμα του περιβάλλοντος∙ το περιβάλλον προστατεύεται ως αξία και όχι κατ’ ανάγκη χάριν του ανθρώπου —› σύνθεση των δύο προσεγγίσεων καθώς δεν μπορούμε να διαχωρίσουμε το περιβάλλον από τα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στη ζωή και στην υγεία.

Το δικαίωμα στο περιβάλλον είναι: ατομικό: το κράτος είναι υποχρεωμένο να μην προβαίνει σε ρυθμίσεις που προσβάλλουν το περιβάλλον· το κράτος υποχρεώνεται να απέχει από ενέργειες βλαπτικές για το περιβάλλον. κοινωνικό: οι φορείς του δικαιώματος απαιτούν από το κράτος τη λήψη θετικών μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος πολιτικό: τα άτομα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις διαδικασίες για τη λήψη αποφάσεων που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος.

Συγκεκριμένα, δικαίωμα σε καθαρό και υγιές περιβάλλον καθαρό πόσιμο νερό προστασία των δασών και των δασικών εκτάσεων προστασία των κοινόχρηστων χώρων πράσινου στο αστικό περιβάλλον προστασία από τη βλαπτική οικονομική ανάπτυξη βιώσιμη ανάπτυξη∙ η διαχείριση των φυσικών πόρων έχει μακροπρόθεσμο χαρακτήρα, ώστε να καλύπτει και τις ανάγκες των επόμενων γενιών συνεργασία για την καλύτερη αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών προβλημάτων πρόληψη για τη διατήρηση του περιβάλλοντος δραστηριότητες στη φύση υγεία και σωματική ευεξία ποιότητα ζωής

Ποιότητα ζωής Σύνθετη και μεταβλητή έννοια Ο βαθμός στον οποίο επικρατούν σε ένα δεδομένο περιβάλλον οι κατάλληλες συνθήκες που παρέχουν ικανοποίηση στο άτομο. Περιλαμβάνει έννοιες, όπως βιοτικό επίπεδο, υλική ευημερία, ελεύθερος χρόνος, παιδεία, υγεία, σωματική ευεξία, πολιτισμός και περιβάλλον. Αποτέλεσμα αλληλεπίδρασης των κοινωνικών, οικονομικών, περιβαλλοντικών και υγειονομικών παραγόντων που επιδρούν στην ατομική και κοινωνική ανάπτυξη.

Ποιότητα ζωής και περιβάλλον καθαρό και υγιές περιβάλλον καθαρός αέρας πράσινο στην πόλη ελεύθερος χρόνος στη φύση υγεία σωματική ευεξία ψυχική ευφορία βιώσιμη ανάπτυξη πρόληψη μέριμνα για τις επόμενες γενιές

Οι δράσεις μας έρευνα σχετικά με το σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον και το πράσινο, σύνταξη ερωτηματολογίου και καταγραφή αποτελεσμάτων Το ερωτηματολόγιο της ομάδας μας Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 1. Υπάρχει στην περιοχή σας πράσινο; Ναι□ Όχι□ 2. Υπάρχει στην περιοχή σας κάποιο πάρκο; 3. Αν ναι, πόσο συχνά το επισκέπτεστε; Πολύ συχνά□ Συχνά□ Σπάνια□ Ποτέ□ 4. Αφιερώνατε μέρος του ελεύθερου χρόνου σας για περίπατο και δραστηριότητες στη φύση; 5. Πόσο συχνά πραγματοποείτε μονοήμερες ή και πολυήμερες εκδρομές στην εξοχή; 6. Μένετε σε μονοκατοικία; 7. Αν ναι, έχετε κήπο;

8. Μένετε σε διαμέρισμα πολυκατοικίας; Ναι□ Όχι□ 9. Αν ναι, έχετε πράσινο στο μπαλκόνι σας; 10. Πόσο συχνά περιποιείστε τα λουλούδια του κήπου ή του μπαλκονιού σας; Πολύ συχνά□ Συχνά□ Σπάνια□ Ποτέ□ 11. Έχετε κάποια ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματα του περιβάλλοντος και αντίστοιχες περιβαλλοντικές δράσεις; Πολύ καλή□ Καλή□ Λίγη□ Καμία□ 12. Έχετε πάρει μέρος σε κάποια εθελοντική περιβαλλοντική δράση; 13. Ανακυκλώνετε; 14. Αν ναι, πόσο συχνά; 15. Φροντίζετε με την καθημερινή σας συμπεριφορά να προστατεύετε το περιβάλλον και να διατηρείτε το πράσινο γύρω σας; Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σύνοψη αποτελεσμάτων Οι περισσότεροι ερωτηθέντες επισκέπτονται το πάρκο Τρίτση συχνά, ελάχιστοι πολύ συχνά και κάποιοι σπάνια. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες αφιερώνουν μέρος του ελεύθερου χρόνου τους για περίπατο και δραστηριότητες στη φύση. Οι περισσότεροι μένουν σε διαμέρισμα πολυκατοικίας, αλλά φροντίζουν να έχουν πράσινο στο μπαλκόνι τους. Οι περισσότεροι έχουν ελάχιστη ενημέρωση σχετικά με τα δικαιώματα του περιβάλλοντος, μολονότι αρκετοί έχουν συμμετάσχει σε εθελοντικές περιβαλλοντικές δράσεις. Όλοι θέλουν και φροντίζουν να προστατεύουν το περιβάλλον στην καθημερινότητά τους. Όλοι θεωρούν το περιβάλλον απαραίτητο στοιχείο για την ποιότητα ζωής.

Οι δράσεις μας επίσκεψη στο Πάρκο Αντώνη Τρίτση —› το πράσινο στο πάρκο —› οι άνθρωποι στο πάρκο —› υπάρχουσες δράσεις —› προτεινόμενες δράσεις —› προβληματισμός και συζήτηση

Η ομάδα μας στο Πάρκο Τρίτση

Προτάσεις της ομάδας μας για το πάρκο Τρίτση περιποίηση των φυτών και του πράσινου καθαρισμός από σκουπίδια φύλαξη σε όλη τη διάρκεια του 24ωρου περισσότεροι κάδοι σκουπιδιών κάδοι ανακύκλωσης διαμόρφωση ειδικού χώρου για τα αδέσποτα σκυλιά διαμόρφωση χώρων εστίασης πιο φιλικών στο περιβάλλον εθελοντικές ομάδες – περισσότερες δράσεις εικαστικές παρεμβάσεις —› κίνητρα και παρότρυνση στους ανθρώπους της πόλης για διατήρηση του πράσινου και επαφή με τη φύση

Οι δράσεις μας επίσκεψη στο ΚΠΕ Λαυρίου και συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για τον Εθνικό Δρυμό Σουνίου «Το δάσος έχει τη δική του ιστορία» —› αξία δασικού οικοσυστήματος —› ανάγκη προστασίας χλωρίδας και πανίδας —› ανάγκη δραστηριοποίησης των αρμόδιων φορέων —› ανάγκη θέσπισης αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου —› περιορισμός ανθρώπινων επεμβάσεων

Η ομάδα μας στο Λαύριο

Οι δράσεις μας επίσκεψη στο Κέντρο της Γης, στην Οργάνωση Γη —› ξενάγηση στο περιβόλι του Κέντρου —› επαφή με τη γη και γνωριμία με τις καλλιέργειες μέσα από βιωματική προσέγγιση —› παρότρυνση για έναν περισσότερο συλλογικό τρόπο ζωής —› συνειδητοποίηση της ανάγκης προσφοράς —› εθελοντικές δραστηριότητες —› προτάσεις για δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου

Η ομάδα μας στο Κέντρο της Γης

Οι προτάσεις της ομάδας μας περίπατος στο πάρκο εκδρομή στη φύση πράσινο στο μπαλκόνι μας πράσινο στον κήπο μας ελεύθερος χρόνος κοντά στο φυσικό περιβάλλον ενημέρωση σχετικά με αειφόρο ανάπτυξη∙ σύνδεση περιβάλλοντος με οικονομικούς και κοινωνικούς παράγοντες ενημέρωση σχετικά με ανακύκλωση ανάπτυξη συλλογικού πνεύματος και συλλογικού τρόπου ζωής συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις θέσπιση αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου δραστηριοποίηση αρμόδιων φορέων προσφορά αποκατάσταση της σχέσης μας με τη φύση

Η ομάδα μας Αβραμίδης Βασίλης Αθανασιάδη Χριστίνα Αθανασόπουλος Θανάσης Αρβανίτη Νίκη Βλάχου Νικολέττα Γιώτης Γιάννης Γκιζέρης Χρυσόστομος Γρηγορίου Δημήτρης Δεμεντής Αλέξανδρος Ζακαριάν Αντρέας Ζβορίτσουκ Ειρήνη Καραλή Μαρία Κεραμιδά Αγγελική Κοντοές Στάθης Λαγκαδινός Φώτης Λεδάκης Αντώνης Λουκίσσας Στέλιος Λέκκος Κωνσταντίνος Μεταξινού Δήμητρα Μήτση Βασιλική Μπαλωμένου Σμαράγδα Μονογυιός Μανώλης Μουρακαλής Σωτήρης Μπομπής Ευθύμης Παπαδόπουλος Παναγιώτης Παπασταμάτη Αναστασία Παπάς Βαγγέλης Ρίζος Νίκος Στρίκος Δημήτρης Τζερέλα Νίκη Τουρνάκης Γιώργος Τσατσαρώνης Λευτέρης Τσίγκας Νίκος Χριστοπούλου Κωνσταντίνα Γεωργία Σιάτρα και Μαρίνα Μώρου

Δικαίωμα στο περιβάλλον!!! Ευχαριστούμε! 1ο ΕΠΑΛ ΙΛΙΟΥ 2012-2013 Δικαίωμα στο περιβάλλον!!! Ευχαριστούμε! 1ο ΕΠΑΛ ΙΛΙΟΥ 2012-2013