Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
1º ΕπαγγελματικΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Εφαρμογές Πληροφορικής Β’ & Γ’ Λυκείου Γεωργαλλίδης Δημήτρης 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
1o ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Αιτωλίας , Αγ. Παρασκευή
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΡΜΑΖΑΝΙΔΗΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Διπλωματούχων Μ-Η – Περιφερειακό Τμήμα Χανίων
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Διαχείριση Φυσικών Πόρων. Λάππας Βασίλειος Τεχνολόγος Εκπαιδευτικός Ηλεκτρονικός Μηχανικός Blog: Lappastexnologia.wordpress.com.
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Γιαννάκης Θεοδούλου Φυσικός - Επιχειρηματίας
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Εφαρμογές Πληροφορικής
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου

e-mail: Lappastexnologia@gmail.com facebook: Lappas Texnologia Λάππας Βασίλειος Τεχνολόγος Εκπαιδευτικός Ηλεκτρονικός Μηχανικός e-mail: Lappastexnologia@gmail.com facebook: Lappas Texnologia Blog: Lappastexnologia.wordpress.com

Η φύση του μαθήματος Το μάθημα της Τεχνολογίας στη Β΄ Γυμνασίου δεν είναι τίποτε άλλο από μια θεατρική παράσταση

Εισαγωγικές Πληροφορίες Κεφάλαιο 1ο Εισαγωγικές Πληροφορίες Κάθε μαθητής θα κληθεί να αναλάβει έναν ρόλο Και μάλιστα έναν «Διευθυντικό Ρόλο» Δηλαδή… κάθε μαθητής θα γίνει ένας Διευθυντής

Η υπόθεση του έργου Όλοι είμαστε Διευθυντές - Υπάλληλοι μιας μεγάλης επιχείρησης – ενός εργοστασίου Αφού μάθουμε λοιπόν ορισμένες βασικές έννοιες και λειτουργίες του εργοστασίου…

θα το θέσουμε σε πλήρη λειτουργία. θα το κατασκευάσουμε και θα το θέσουμε σε πλήρη λειτουργία.

Εργοστάσιο ζαχαρωτών

Και τι θα κερδίσουμε πρωταγωνιστώντας σε αυτό το έργο;

Θα μάθουμε για το εργασιακό περιβάλλον των εργοστασίων

Εργοστάσιο Υπολογιστών

Εργοστάσιο Αυτοκινήτων

Εργοστάσιο Σοκολάτας

Θα μάθουμε για τις ειδικότητες που μπορούν να απασχοληθούν σε ένα εργοστάσιο Μαθηματικός Λογιστής Βιολόγος Οικονομολόγος Χημικός

Διοίκηση Επιχειρήσεων Ηλεκτρολόγος Φυσικός Πληροφορικής Ηλεκτρονικός

Μηχανολόγος Γραμματέα Καθαρίστρια Φύλακας Οδηγός

Ακόμα και ψυχολόγοι

Θα μάθουμε να κατασκευάζουμε μακέτες

Θα γράψουμε ομαδικά, ένα βιβλίο σχετικό με την επιχείρησή μας

Θα γράψουμε ομαδικά, ένα βιβλίο σχετικό με την επιχείρησή μας

Στο τέλος μπορούμε να το εκτυπώσουμε και να κάνουμε και βιβλιοδεσία για να μείνει στο σχολείο ώστε να το διαβάζουν οι επόμενες τάξεις

Θα μάθουμε να συνεργαζόμαστε

Θα μάθουμε να λειτουργούμε ομαδικά, μεθοδικά και στοχευμένα

θα αξιοποιήσουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά μας

και θα επισκεφτούμε ένα πραγματικό εργοστάσιο για να το δούμε από κοντά να λειτουργεί

Είσαστε έτοιμοι να «στήσουμε» το εργοστάσιό μας; Έστω ότι είστε ένας μεγάλος επιχειρηματίας με ιδέες και όρεξη για δουλειά!!! Σε ποιες ενέργειες πρέπει να προβείτε μέχρι να φθάσετε στο σημείο να παράγετε ένα προϊόν και να το πουλήσετε στην αγορά; Δηλαδή ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσετε;

Διάθεση κεφαλαίου από τον επιχειρηματία Θα πρέπει να διαθέσετε ένα σημαντικό Κεφάλαιο για την επιχείρησή σας…

… και να αποφασίσετε τι προϊόν θέλετε να παράγετε Επιλογή Προϊόντος … και να αποφασίσετε τι προϊόν θέλετε να παράγετε Τι θα προτείνατε;

Εύρεση ειδικών για κατασκευή εργοστασίου Ας προσλάβουμε τώρα ειδικούς για να σχεδιάσουν το εργοστάσιό μας… Αρχιτέκτονας – Πολιτικός Μηχανικός

και εύρεση ειδικών για έρευνα αλλά και να διεξάγουν έρευνα για το προϊόν: Από τι υλικά θα κατασκευαστεί; Με ποιον τρόπο θα κατασκευαστεί; Τι μορφή θα έχει;