Scale.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Χημικών Μηχανικών Εργαστήριο Ενεργειακής και Βιομηχανικής Οικονομίας ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Χημικών Μηχανικών.
Advertisements

ΚΑΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Προσωπικές δεξιότητες
Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Από το λιμάνι της Πάτρας αποπλέουν κάθε μέρα πολλά καράβια με προορισμό την Ιταλία και κάποια για τα νησιά του Ιονίου. Όλα σχεδόν είναι τεράστια σε μέγεθος.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
την παραγωγή - δημιουργία και τη θέαση - παρατήρηση
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΝΕΡΓΕΙΑ. KΆΘΕ ΦΥΣΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΈΧΕΙ (Ή ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΆ ΑΠΟΘΗΚΕΎΕΙ) ΜΊΑ ΠΟΣΌΤΗΤΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΆΖΕΤΑΙ ΕΝΈΡΓΕΙΑ. ΕΝΈΡΓΕΙΑ, ΣΥΝΕΠΏΣ, ΕΊΝΑΙ Η ΙΚΑΝΌΤΗΤΑ ΕΝΌΣ ΣΏΜΑΤΟΣ.
Αντικείμενο μελέτης της Φυσικής είναι:
Κεφάλαιο 5ο IV Εικαστικές τέχνες και μουσική
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Παντοσίτη Δήμητρα! Κωστανιάν ΜαρίΛουίζ! Κυριαζή Αναστασία!
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Οπτικές Ίνες Οι οπτικές ίνες είναι λεπτά νήματα τα οποία κατασκευάζονται από γυαλί ή από πλαστικό .Το σχήμα τους είναι κυλινδρικό και η διάμετρος τους.
project: οψεις της ψυχολογιας
V. Η Λειτουργία της Έκφρασης Ζητήματα στη Σύγχρονη Φιλοσοφία της Τέχνης.
Συνείδηση Τι είναι συνείδηση;
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Επανάληψη.
ΣΥΝΟΛΑ.
Ενότητα: Επιλογή των δομικών υλικών
Πυρηνικό εργοστάσιο Παναγιώτης Τσιναρόπουλος Β3’β Εργασία Τεχνολογίας Σχολικό έτος
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
Βασικες Εννοιες Φυσικής. Προηγουμενο μάθημα Δεξιότητες – Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα – Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων – Ασκηση: μια άσκηση.
Η χρήση των εικόνων ως ιστορικών μαρτυριών Δ. Σ. Λίμνης | Στ΄ τάξη | Σχ. Έτος 2014 – 2015 MSc. Αποστολόπουλος Νίκος, Υπ. Διδάκτορας παν / μίου Αιγαίου.
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
. ZOOM ZOOM Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ 10 Από το απειροελάχιστο στο …άπειρο.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
DVD Player Δεν έχει περάσει τόσος πολύς καιρός από τότε που οι κασέτες VHS κυριαρχούσαν στην αγορά οικιακών συσκευών αναπαραγωγής βίντεο, αλλά τώρα, έχουν.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Ευστράτιος- Ευάγγελος 1 Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ Σχολική χρονιά:
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
1 Γενικές Έννοιες για το Χώρο Ι Η Αντίληψη του Χώρου 4 Γνωστική (ή γνωσιολογική) χαρτογράφηση είναι μία διαδικασία που αποτελείται από μία σειρά ψυχολογικών.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Ερωτηματολόγιο Φύλλο Εργασίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
Γραφιστικός Σχεδιαμός
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Κανονική Κατανομή.
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
Προφορική επικοινωνία
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Κανονικοπηση(normalization)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Reading the City Διαβάζοντας την πόλη
«Τίποτα δεν πάει χαμένο»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Scale

H κλίμακα είναι ένα πολύ σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι στην τέχνη ,το οποίο αφορά τόσο το εννοιολογικό όσο και το μορφολογικό , συνθετικό μέρος του έργου. Την κλίμακα ,την αντιλαμβανόμαστε σχεδόν πάντα σε σχέση με τον εαυτό μας. Δηλαδή έχουμε την αρχική κλίμακα του ανθρώπου ως κριτήριο.

Ωστόσο υπάρχουν έργα και κατασκευές, που δεν μπορούμε να τα αντιληφθούμε αμέσως ολόκληρα, λόγο της πάρα πολύ μεγάλης κλίμακας τους. Αυτό το βλέπουμε στο Land art. Το οποίο είναι μια μορφή τέχνης, τεραστίων διαστάσεων , που για να το δούμε χρειαζόμαστε αρκετή απόσταση.

Εισαγωγή από την κλίμακα, στην κλίμακα του χώρου, με την έννοια της δημιουργίας ενός περιβάλλοντος.

Ζωγραφική και ζωγραφική στο χώρο όταν δημιουργεί περιβάλλοντα. Ζωγραφική και ζωγραφική στο χώρο όταν δημιουργεί περιβάλλοντα.

Το έργο λειτουργεί με βάση τον χώρο, συνεπώς ως προς την κλίμακα του ανθρώπου, φτιάχνοντας ένα περιβάλλον στο οποίο περικλείετε και ο θεατής.

Η κλίμακα του έργου τελικά κάνει τον θεατή κομμάτι του έργου Η κλίμακα του έργου τελικά κάνει τον θεατή κομμάτι του έργου. Επίσης σταματά, την παθητική στάση του θεατή, καθώς θεατής και έργο γίνονται ενεργοί και οι δύο.

Σε ένα περιβάλλον έχει μεγάλη σημασία το πλήθος των θεατών (καθόλου- λίγοι – πολλοί ) συνεχίζοντας έτσι την διαδικασία του έργου.

Ένα περιβάλλον λειτουργεί σαν σύνολο ως προς τον θεατή που περικλείει, ακόμα και αν αυτό δεν είναι μια μόνο εγκατάσταση στο σύνολο του χώρου.