Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους 2011-2012  Στόχοι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία μαθητών για Πανελλαδικές Εξετάσεις Αθανάσιος Κονταξής Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 12 Μηχανολόγος Μηχανικός
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ EνημΕρωΣη γονΕων α΄ τΑξηΣ ΔιευθυνΤΗΣ.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
Ενημέρωση των γονέων & κηδεμόνων μαθητών Α΄ τάξης
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα

Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι  Προβλήματα  Προτάσεις

Δύναμη του σχολείου ΤΑΞΕΙΣΤΜΗΜΑΤΑΜΑΘΗΤΕΣΚΑΤ/ΝΣΕΙΣΕΡΕΥΝ. ΕΡΓΑΣΙ ΕΣ Α ΤΑΞΗ4 ΤΜΗΜΑΤΑ94 ΜΑΘΗΤΕΣ5 Β ΤΑΞΗ5 ΤΜΗΜΑΤΑ123 ΜΑΘΗΤΕΣ2 ΘΡ, 2 ΤΧΝ, 2 ΘΤ 6 Γ ΤΑΞΗ5 ΤΜΗΜΑΤΑ116 ΜΑΘΗΤΕΣ2 ΘΡ, 2ΤΧΝ, 1 ΘΤ ΣΥΝΟΛΟ333 ΜΑΘΗΤΕΣ

Εκπαιδευτικό, διοικητικό & βοηθητικό προσωπικό  28 εκπαιδευτικοί εξ ολοκλήρου στο σχολείο  7 εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ωράριο σε άλλα σχολεία  2 φύλακες & 2 καθαρίστριες  Δεν διαθέτουμε γραμματέα ή/και επιστάτη

Εγκαταστάσεις- υποδομές - εξοπλισμός  13 μεγάλες αίθουσες  2 μικρές αίθουσες  1 εργαστήριο πληροφορικής  1 εργαστήριο φυσικών επιστημών  3 γραφεία  Γυμναστήριο (για τις ανάγκες 2 σχολείων)  2 βιντεοπροβολείς και 1 φορητός υπολογιστής Δεν υπάρχει: αίθουσα εκδηλώσεων, βιβλιοθήκη, αποθήκη, αίθουσα γραμματείας, αίθουσα απασχόλησης μαθητών, αίθουσα Συλλόγου Γονέων

Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2012 συμμετείχαν 119 υποψήφιοι του 3ου Γενικού Λυκείου Λάρισας (105 μαθητές της Γ' τάξης και 14 απόφοιτοι προηγούμενων ετών).  Από αυτούς πέτυχαν την εισαγωγή τους σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 108 υποψήφιοι, ως εξής:  96 μαθητές της Γ' τάξης (ποσοστό επιτυχίας 91,43%)  12 απόφοιτοι προηγούμενων ετών (ποσοστό επιτυχίας 85,71%)

Δραστηριότητες των μαθητών  Προγράμματα  Εκδηλώσεις  Διαγωνισμοί  Αθλητισμός  Comenius 

Δραστηριότητες των εκπαιδευτικών  Διοργάνωσαν και συμμετείχαν σε ενδοσχολική επιμόρφωση για τις ερευνητικές εργασίες και ατομικά παρακολούθησαν επιμορφωτικά σεμινάρια.  Δημιούργησαν ομάδες συνεργασίας ανά ειδικότητα  Συνεργάστηκαν με τους σχολικούς συμβούλους των ειδικοτήτων τους και της ειδικής αγωγής  Παρότρυναν και υποστήριξαν τους μαθητές για συμμετοχή τους σε διαγωνισμούς μαθηματικών, φυσικής, βιολογίας, πρόγραμμα της βουλής των εφήβων, ευρωκοινοβουλίου, φιλαναγνωσίας, καλλιτεχνίας, αθλητικών διοργανώσεων  Ανέλαβαν και υλοποίησαν 1 περιβαλλοντικό πρόγραμμα, και 1 πολιτιστικό πρόγραμμα  Το σχολείο συμμετέχει σε 2 προγράμματα Comenius  Διοργάνωσαν και υλοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκπαιδευτικές εκδρομές  Υλοποίησαν πρόγραμμα παράλληλης στήριξης

Στόχοι του σχολείου & των εκπαιδευτικών  η ολόπλευρη ανάπτυξη των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των μαθητών  η προετοιμασία τους ώστε να αναλάβουν υπεύθυνο ρόλο μέσα στη σύγχρονη κοινωνία  η ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης και των δημοκρατικών αξιών  Η υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες  η απόκτηση των απαραίτητων γνώσεων για την είσοδο των μαθητών σε ανώτερες βαθμίδες του εκπαιδευτικού συστήματος.

Προϋποθέσεις επιτυχίας  Τακτική φοίτηση/ έγκαιρη προσέλευση  Συστηματική μελέτη  Καλή οργάνωση του χρόνου  Τήρηση των κανόνων του σχολείου  Καλή συνεργασία μαθητών και καθηγητών  Καλή και συστηματική συνεργασία καθηγητών – γονέων/ συχνή επικοινωνία και παρουσία στο σχολείο/ υποστήριξη/ εμπιστοσύνη  Υποστήριξη των μαθητών από τους γονείς τους (με υψηλές αλλά και ρεαλιστικές προσδοκίες- ενθάρρυνση και πίστη στις ικανότητες των παιδιών)

Προβλήματα  Ελλιπής εξοπλισμός για τις νέες απαιτήσεις του Λυκείου  Καταλήψεις  Κάποια περιστατικά σχολικού εκφοβισμού (ευτυχώς μεμονωμένα)  Κάποιες περιπτώσεις εκδήλωσης απρεπούς συμπεριφοράς και αδιαφορίας για τη μάθηση  Κάποια αδιαφορία για τη διατήρηση της καλής κατάστασης του κτιρίου, των επίπλων και του εξοπλισμού

Πρωτοβουλίες  Εθελοντική εργασία ομάδας μαθητών για βάψιμο χώρων του κτιρίου  Εθελοντική συμμετοχή μαθητών στην αναβάθμιση της εμφάνισης του σχολείου με εικαστικά έργα  Εθελοντική εργασία καθηγητών για ανάληψη δράσης για τη διερεύνηση και αντιμετώπιση του προβλήματος του σχολικού εκφοβισμού  Έμφαση στην προώθηση των συλλογικών διαδικασιών (σωστή λειτουργία των μαθητικών συμβουλίων)  Αναζήτηση χορηγών για αναβάθμιση του εξοπλισμού  Εθελοντικό φροντιστήριο σε μαθητές που το επιθυμούν

Προτάσεις προς τους γονείς  Συζήτηση με τα παιδιά καθημερινά  Φροντίδα για την τήρηση ενός σταθερού προγράμματος  Διακριτική επιτήρηση  Συχνή – τακτική επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς  Οικονομική ενίσχυση  Εθελοντική εργασία  Συγκρότηση ομάδας συμβουλευτικής γονέων

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας