Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Ενότητα Α2 Ο Ρόλος του Τουρισμού στις Πολιτικές Αύξησης της Απασχόλησης και στην Αντιμετώπιση της Ανεργίας Εισηγητές: κκ. Π. Παπαγεωργίου, Ι. Χασσίδ Καθηγητές,
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Οι Εξελίξεις στις Αερομεταφορές &
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Καλως Ήρθατε στο CERN!.
Στρατηγικές κατευθύνσεις για ανταγωνιστικές τουριστικές επενδύσεις στην Ελλάδα
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Εξοχική κατοικία 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής.
ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα
Περιεχόμενο παρουσίασης
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
Ευρωπαϊκη ενωση Το μετέωρο βήμα….
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Κωνσταντίνος Φρουζής, Πρόεδρος ΣΦΕΕ Το Όραμα της Φαρμακοβιομηχανίας για την Ανάπτυξη για την Ανάπτυξη
Καλώς Ήρθατε στο CERN! Χρήστος Λαζαρίδης University of Wisconsin-Madison.
1 Δρ. Κωνσταντίνος Πουλιάκας22/11/ /10/ 2011 Αναντιστοιχία δεξιοτήτων με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας Δρ. Κωνσταντίνος Πουλιάκας Εμπειρογνώμονας,
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Ημερίδα Ζωής, Συντάξεων & Υγείας 15 Οκτωβρίου 2014.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Μελέτη για την εξαγωγική δραστηριότητα του κλάδου των αγροτικών προϊόντων Παρουσίαση Στοιχείων.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
Πρόταση για το νέο αναπτυξιακό μοντέλο. Περιεχόμενα παρουσίασης Σκοπός Το νέο αναπτυξιακό μοντέλο για την τουριστική οικονομία Όραμα Οργανωτικές και θεσμικές.
1 Η Θέση της Ελλάδας στη Διεθνή Αγορά Επενδύσεων Θεοδόσιος Β. Παλάσκας Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου και Διευθυντής Έρευνας ΙΟΒΕ Ίδρυμα Οικονομικών.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Χάρτης Χώρες Πληθυσμός
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Από ποιες θάλασσες βρέχεται η Ευρώπη; Ποιο είναι το μήκος της ακτογραμμής της; Τι έχουν προκαλέσει οι πάγοι στις ακτές της Βόρειας Σκανδιναβίας;
ΠΕΔ Θεσσαλίας Οικονομική και τουριστική ανάπτυξη στα νησιά των Β. Σποράδων και η συμβολή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τη Β. Ελλάδα Σκιάθος - 26 Σεπτεμβρίου.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
1 Η Έλλειψη Εθνικού Σχεδιασμού για την Υγεία και οι Δραματικές Επιπτώσεις της ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ Γιώργος Ι. Στάθης.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Volume or Value: A policy decision for Turkey’s tourism industry
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
A Supply-Side Explanation for Current Account Imbalances 2014
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Γ. Τσιροπούλα Ερευνήτρια Εθν. Αστεροσκοπείο Αθηνών
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος JBR Hellas

Προσανατολισμός Πολιτικής Ζήτησης Σκοπός - Μεθοδολογία Προσέγγιση Αποδοτικότερου Μίγματος Αγοράς, με κριτήρια: –Μεγιστοποίηση Εσόδων –Άμβλυνση Εποχικότητας Αποδοτικότερο Μίγμα Αγοράς, βάσει: –Χωρών Προέλευσης –Ειδικών Αγορών (Niches) Κριτήρια –Χώρες Προέλευσης: (Εξερχόμενος) x (κ.κ. AEΠ) –Ειδικές Αγορές: Δαπάνη Συγκεκριμένης Αγοράς

Οι 10 κυριότερες χώρες εξερχόμενου τουρισμού στον κόσμο (εκ. ταξιδιώτες) Πηγή: WTO Από πού θα προσελκύσουμε τουρίστες

Κύριες Χώρες Προέλευσης από Ευρώπη Ι Εξάρτηση Διείσδυση

Κύριες Χώρες Προέλευσης από Ευρώπη ΙΙ Εξάρτηση Διείσδυση

Κύριες Χώρες Προέλευσης από Ευρώπη ΙΙΙ Εξάρτηση Διείσδυση Κύκλος = εξερχόμενος τουρισμός * κ.κ ΑΕΠ

Κύριες Χώρες Προέλευσης εκτός Ευρώπης Κύκλος = εξερχόμενος τουρισμός * κ.κ ΑΕΠ Εξάρτηση Διείσδυση

Απευθείας Αεροπορικές Συνδέσεις (εβδομαδιαία βάση, Φεβρουάριος 2003) Πηγή: Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

Ιαπωνία Καναδάς ΗΠΑ Κίνα Επέκταση Από Ευρώπη Διατήρηση Στρατηγικοί Στόχοι ανά χώρα Δανία ΑυστρίαΒρετανία Κύπρος Σουηδία Ολλανδία Νορβηγία Εκτός Ευρώπης Αυστραλία Γερμανία Ελβετία Γαλλία Ιταλία Βέλγιο Φινλανδία Ρωσία

Eιδικές Αγορές I Golf +40% δαπάνη άμβλυνση εποχικότητας Spa +35% δαπάνη άμβλυνση εποχικότητας Yacht +70% δαπάνη

Sports tourism –εκμετάλλευση Ολυμπιακής υποδομής –άμβλυνση εποχικότητας Conference –+ 35% δαπάνη –άμβλυνση εποχικότητας Γ’ Ηλικία – ΑΜΕΑ – Υγεία –υψηλότερη δαπάνη –υψηλότερη ζήτηση –άμβλυνση εποχικότητας Eιδικές Αγορές II

Προσανατολισμός Πολιτικής Προσφοράς Ερωτήματα & Απαντήσεις Αναπτυξιακό πλαίσιο Μείωση ρυθμού ανάπτυξης για τον τουρισμό μας; Είναι ο Τουρισμός μας εργαλείο περιφερειακής ανάπτυξης; Θέλουμε να προσελκύσουμε ξένες επενδύσεις; Επενδύουμε προς την άμβλυνση της εποχικότητας; Επιθυμούμε την ποιοτική αναβάθμιση της προσφοράς μας;

Αφίξεις και Ρυθμοί Ανάπτυξης

Χωρική κατανομή Ξενοδοχειακών κλινών

Οι ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα κατά κλάδο (ΕΛΚΕ, ) 0,96 %

Μονάδες Διεθνών Ξενοδοχειακών Αλυσίδων (ανά χώρα, 2000)

Μοντέλο Εποχικότητας 2000 & Στόχος 2010 (Αφίξεις 2000: 13 εκ, Στόχος 2010: 19,4 εκ) Συνεδριακά: 15 Μαρίνες: 42 Golf: 46 Spas:

Νέες Ξενοδοχειακές κλίνες % +59% +19% +49% +23% +3%

Υποστηρικτικό πλαίσιο Επικοινωνία Εκπαίδευση - Έρευνα - Στατιστικά Αναπτυξιακός Νόμος - Φορολογία

Συνοψίζοντας Δυνατά Σημεία Βασικό προϊόν όλες οι μορφές τουρισμού Απειλές Η Αδιαφορία και ο κακός εαυτός μας Μειονεκτήματα Value for money Εποχικότητα - Χαμηλή ποιότητα Ανεπάρκεια γενικών υποδομών Ξένες Επενδύσεις Εκπαίδευση, Έρευνα, Στατιστικά Επικοινωνία Ευκαιρίες Value for money Εποχικότητα - Χαμηλή ποιότητα Ανεπάρκεια γενικών υποδομών Ξένες Επενδύσεις Εκπαίδευση, Έρευνα, Στατιστικά Επικοινωνία