Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Νίκος Ζώης Αθήνα, 28/06/2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
ΣΠΟΡΟΣ “Κλειδί στην πρόκληση για αύξηση της παραγωγής τροφίμων”
Προσωπικές Πωλήσεις.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Χαρακτηριστικά Απλό & Φιλικό περιβάλλον εργασίας
Εμμανουήλ Κ.Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς Μέλος Διεθνούς Ακαδημίας Επιχειρηματικότητας (Jonkoping University, Σουηδία) MONEY SHOW Αθήνα, 19.
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Θ.Κ.ΣΚΑΓΙΑΣ ΑΒΕΕ Βιομηχανία Επεξεργασίας Χάρτου
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
RBS Portfolio Management
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Ο Ρόλος της υποδομής πληροφορικής στο Disaster Recovery Planning Ανδρέας Τριανταφυλλίδης Διευθυντής Marketing και Πωλήσεων.
Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικότητα
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
Επαγγελματική εμπειρία Απόστολος Χ. Καβάκας Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης, ΜΒΑ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΜΠΔ, Hotel Titania, Αθήνα,
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
TSAKOS ENERGY NAVIGATION LTD Η Tsakos Energy Navigation Limited (TEN) διαθέτει ένα στόλο σύγχρονων tankers και παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς πετρελαίου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
1 Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων Επενδυτικοί Αριθμοδείκτες Διακομίχαλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3)
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤI EINAI ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ; Το άτομο που αναλαμβάνει ή ελέγχει μία επιχείρηση το οποίο φέρει το ρίσκο του κέρδους ή της ζημίας (Μικρό.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Ειδικά Θέματα Χρηματοοικονομικής
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Επιχειρηματικός Σχεδιασμός ΤΕΙ ΙΝ - ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΤΩΠΟΔΗ.
Καλώς Ήρθατε Είμαστε Διαφορετικοί !
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
Χρήση οικολογικής ενέργειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
Ενότητα No 3: Οικονομική Διαχείριση πολύ μικρών επιχειρήσεων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Σάββατο 8 Ιουνίου 2019 Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Νίκος Ζώης Αθήνα, 28/06/2012

O ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ  Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΕΦΤΕΙ  ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ  CREDIT RISK

O ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ  Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΕΦΤΕΙ  ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ  CREDIT RISK

 Cash Flow Management  Stock Management  Business Relationship  KPIs: Sell in  Sell out New Commercial capabilities

 Cash Flow Management  Stock Management  Business Relationship  KPIs: Sell in  Sell out New Commercial capabilities

 Πίσω στα Βασικά: NND + FS  Trade Marketing Δεξιότητες Μαζί με τον Πελάτη για τον Καταναλωτή  Άριστη Εκτέλεση Less space different perspective

 Πίσω στα Βασικά: NND + FS  Trade Marketing Δεξιότητες Μαζί με τον Πελάτη για τον Καταναλωτή  Άριστη Εκτέλεση Less space different perspective

Η ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Η ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ  Η πολυπλοκότητα του περιβάλλοντος αντιμετωπίζεται με πολυπλοκότητα στην οργάνωση  Από Γεωγραφική σε Καναλική Ευθύνη

“Περισσότερο από ποτέ, μια εταιρεία μπορεί να πάει τόσο μακριά…όσο μπορεί να τη σηκώσει το τμήμα πωλήσεων στις πλάτες του”

Ευχαριστώ !