Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ Νίκος Ζώης Αθήνα, 28/06/2012
O ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ CREDIT RISK
O ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ CREDIT RISK
Cash Flow Management Stock Management Business Relationship KPIs: Sell in Sell out New Commercial capabilities
Cash Flow Management Stock Management Business Relationship KPIs: Sell in Sell out New Commercial capabilities
Πίσω στα Βασικά: NND + FS Trade Marketing Δεξιότητες Μαζί με τον Πελάτη για τον Καταναλωτή Άριστη Εκτέλεση Less space different perspective
Πίσω στα Βασικά: NND + FS Trade Marketing Δεξιότητες Μαζί με τον Πελάτη για τον Καταναλωτή Άριστη Εκτέλεση Less space different perspective
Η ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Η ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Η πολυπλοκότητα του περιβάλλοντος αντιμετωπίζεται με πολυπλοκότητα στην οργάνωση Από Γεωγραφική σε Καναλική Ευθύνη
“Περισσότερο από ποτέ, μια εταιρεία μπορεί να πάει τόσο μακριά…όσο μπορεί να τη σηκώσει το τμήμα πωλήσεων στις πλάτες του”
Ευχαριστώ !