ΘΕΜΑ: ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΓΗ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Της Λένας Τζιότζιου-Μηλιώνη
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Προσωπικές δεξιότητες
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΕΚΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (BEng. , MEng.)
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Η σχέση μας με τη γη Ανθρώπινες δραστηριότητες και φυσικοί πόροι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
LOGO ΠΟΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δανάη Φωτίου γ5 ΨΑΛΛΙΔΑΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ.
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ορισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄5 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: Mια εργασία του Ανδρέα Τσιτούρα Διδάσκων Ψαλλιδάς Βασίλειος.
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
Ακραία Φυσικά Φαινόμενα
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Βιολογία Γυμνασίου.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Παγκόσμια Περιβαλλοντική Πολιτική
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Περιβάλλον Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών Γ΄ Λ
Φροντίδα των ηλικιωμένων στην κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ B΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Α΄ ΤΑΞΗ

ΘΕΜΑ: ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ: ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΓΗ;

ΓΙΑΤΙ ΑΞΙΖΕΙ Ν’ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ;

Το περιβάλλον είναι το βασικό σύστημα υποστήριξης πάνω στη γη Το περιβάλλον είναι το βασικό σύστημα υποστήριξης πάνω στη γη. Παρέχει τους απαραίτητους φυσικούς πόρους. Οι περισσότερες ανθρώπινες δραστηριότητες το επηρεάζουν αρνητικά.

ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ: 1) ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ- ΚΑΛΥΨΗ ΑΒΑΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ: 1) ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ- ΚΑΛΥΨΗ ΑΒΑΣΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ. 2) ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ. 3) ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. 4) ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ. 5)ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. 6) ΠΩΣ Θ’ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Μας ΑΠΈΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ: 6) ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ; 7) ΠΟΣΑ ΕΙΔΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; 8) ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΤA Maslow. 9) ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΞΙΕΣ 10) ΠΩΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΑΣ; 11) ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ.. ΤΙ ΣΗΜΒΑΙΝΕΙ, ΤΙ ΠΡΑΤΟΥΜΕ 12) ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Η κάλυψη των αναγκών απαιτεί φυσικούς πόρους. οι βασικές ανθρώπινες ανάγκες, σύμφωνα με την έννοια της αειφόρου ανάπτυξης είναι το δικαίωμα όλων των ανθρώπων και των κοινωνιών να έχουν πρόσβαση σε φυσικούς πόρους για την επιβίωση και την ποιότητα ζωής τους, μέσα στη φέρουσα ικανότητα του πλανήτη.

Από το 1960 γίνεται εμφανής η οικολογική κρίση και αναπτύσσονται τα πρώτα μαζικά κοινωνικά κινήματα. Αφού οι φυσικοί πόροι χρησιμοποιούνται χωρίς φειδώ απ’ όλους και χωρίς να είναι υπόλογοι αφού οι μεγάλες εκτάσεις γης, αέρα, υδάτινοι πόροι δεν ανήκουν σε κάποιον.

ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ; Ο Αμερικανός βιολόγος B. COMMONER αναφέρει: Η οικολογική κρίση πηγάζει από τα στρεβλά πρότυπα οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης.

Παγκόσμιο μοντέλο ανάπτυξης στις μέρες μας: Βιομηχανοποίηση (απαιτεί πόρους) Αύξηση πληθυσμού(απαιτεί τροφή =βιομηχανοποίηση), Οι απορριπτόμενοι πόροι προκαλούν ρύπανση, άρα καταστροφή μη ανανεώσιμων φυσικών πόρων, Η υποβάθμιση περιβάλλοντος εμποδίζει την αύξηση του πληθυσμού και της τροφής. Άρα ο πληθυσμός μειώνεται λόγω υποσιτισμού.

Η τεχνολογία θα σώσει την κατάσταση: Διπλασιασμός στρεμματικής απόδοσης (μεταλλαγμένα). Παράταση χρόνου ζωής ανθρώπων. Αλλά τα όρια του πλανήτη μας θα ξεπεραστούν μέσα στα 100 επόμενα χρόνια.

Σύγχρονα παγκόσμια περιβαλλοντικά προβλήματα: Ελάττωση στρατοσφαιρικού όζοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Όξινη βροχή

Ρύπανση σε αστικά περιβάλλοντα: Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορρύπανση Ρύπανση εσωτερικών χώρων Ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία

Σύγχρονα παγκόσμια περιβαλλοντικά προβλήματα Αποψίλωση δασών : αποτελούν το ενδιαίτημα για χιλιάδες είδη χλωρίδας και πανίδας, βοηθούν στη διατήρηση του κλίματος, προστατεύουν το έδαφος από τη διάβρωση. Απώλεια βιοποικιλότητας Ξηρασία – ερημοποίηση Έλλειψη πόσιμου νερού Μετανάστευση.

Αίτια περιβαλλοντικής κρίσης: Ταχεία αύξηση πληθυσμού, Υπερκατανάλωση Άποψη ότι το περιβάλλον αποτελεί κοινόχρηστο και ανεξάντλητο αγαθό Βραχυχρόνια και εγωιστική αντιμετώπιση του περιβάλλοντος από ανθρώπους (ως πολίτες, εργαζόμενοι, κυβερνώντες).

Στόχος :Μηδενική αύξηση πληθυσμού. Η αύξηση της θνησιμότητας ανήθικη. τι γίνεται … Στόχος :Μηδενική αύξηση πληθυσμού. Η αύξηση της θνησιμότητας ανήθικη. Άρα: Έλεγχος γεννήσεων: Οικογενειακός προγραμματισμός, Βελτίωση θέσης γυναίκας, Μείωση φτώχιας. Πρόβλεψη για το 2050 8,9 δις άνθρωποι

ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ; ΚΑΙ Ν’ ΑΛΛΆΞΕΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ; Είναι η ικανότητα για απόκτηση εμπειριών, η προσαρμογή σε νέες καταστάσεις και η αξιοποίηση της παλαιότερης εμπειρίας με σκοπό την αντιμετώπιση των νέων δυσκολιών.

ΠΟΣΑ ΕΙΔΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ; 1) Η λεκτική ή γλωσσική νοημοσύνη. 2).Η αριθμητική/ λογική νοημοσύνη. 3).Η σωματική/κιναισθητική νοημοσύνη. 4).Η χωρική νοημοσύνη. 5).Η μουσική/ρυθμική νοημοσύνη. 6).Διαπροσωπική νοημοσύνη ή συναισθηματική ή κοινωνική νοημοσύνη. 7). Η ενδοπροσωπική νοημοσύνη ή ενδοατομική νοημοσύνη. 8).Η Οικολογική ή νατουραλιστική νοημοσύνη.

Η Οικολογική ή νατουραλιστική νοημοσύνη. Ως Οικολογική νοημοσύνη, ορίζουμε την ανθρώπινη ικανότητα να σχεδιάζουμε έναν τρόπο ζωής που να προσαρμόζεται λίγο πολύ σε όλες τις ακραίες κλιματικές και γεωλογικές συνθήκες που παρέχει η Γη.

ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΤA Maslow Foto pyramidaw anagkvn

Εκπλήρωση αναγκών στον δυτικό πολιτισμό

Ένας άνθρωπος που δεν ικανοποιεί πλέον μία από τις βασικές ανάγκες του μπορεί δίκαια να θεωρηθεί απλά ως ένας άρρωστος άνθρωπος, όπως ακριβώς χαρακτηρίζουμε «άρρωστο» τον άνθρωπο που δεν έχει βιταμίνες ή μέταλλα. Ποιος μπορεί να πει ότι η έλλειψη αγάπης είναι λιγότερο σημαντική από την έλλειψη βιταμινών;

Γνωρίζουμε εμπειρικά τι θέλει το ανθρώπινο είδος- αγάπη, ασφάλεια, απουσία πόνου, ευτυχία, παράταση της ζωής, γνώση κτλ. Ο Maslow αναφέρει επίσης ότι στις βασικές ανάγκες κάθε ατόμου είναι η αγάπη (να μάθει να δίνει αλλά και να δέχεται), η στοργή, η προστασία, ο σεβασμός, η εμπιστοσύνη, η αλήθεια στις σχέσεις, όλα αυτά υποστηρίζουν και βελτιώνουν την αίσθηση του ανήκειν, την ασφάλεια, τον αυτοσεβασμό, την αυτοπραγμάτωση του.

Πόσοι ικανοποιούμε τις παραπάνω ανάγκες μας σύμφωνα με τις πανανθρώπινες αξίες; Ηθικές αξίες: Εντιμότητα, ανθρωπιστική διάθεση, ηρωική διάθεση, σεβασμός, αξιοπρέπεια, αγάπη. Ψυχικές: Θάρρος, τόλμη, αυτογνωσία, υπομονή, αισιοδοξία, εσωτερική γαλήνη, αυτοπεποίθηση, εγκράτεια, φιλαλήθεια. Πνευματικές: Μελέτη, κριτική, αξιολόγηση, περίσκεψη, διαύγεια, γόνιμη περιέργεια. Κοινωνικές: Συνεργασία, αλληλεγγύη, αλτρουισμός, εργατικότητα, συναίνεση, κοινωνική συνείδηση, πειθαρχία, ευνομία, δικαιοσύνη.  

Πολιτικές αρετές: Υπεράσπιση των πολιτικών δικαιωμάτων, δημοκρατικό ήθος, εκπλήρωση πολιτικών υποχρεώσεων. Εθνικές: Φιλοπατρία, υπεράσπιση της εθνικής ταυτότητας, εθνικό φρόνημα, εθνική αυτογνωσία. Αισθητικές: Φιλοκαλία/ καλαισθησία, ομορφιά, αισθητική αντίληψη. Πολιτιστικές: Ολυμπιακό πνεύμα, υπεράσπιση λαϊκού πολιτισμού, τήρηση εθίμων, γνώση της γλώσσας, αλήθεια, δημιουργικότητα, καλοσύνη, ολότητα, ζωντάνια, μοναδικότητα, απλότητα, και αυτάρκεια.   Ας αναλογιστούμε τα σύγχρονα πρότυπα οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης: Άρα έχουμε οικολογική, οικονομική ή κρίση αξιών;

Τα πάντα φαίνονται να κατευθύνονται προς την διατήρηση της ζωής Τα πάντα φαίνονται να κατευθύνονται προς την διατήρηση της ζωής. Ναι, αλλά πολύ λίγα να την κάνουν άξια να την ζει κανείς .

Τι προτείνουμε επιπροσθέτως : Στόχος : Μείωση υπερκαταναλωτισμού. Ανάπτυξη οικολογικής νοημοσύνης σε όλους τους ανθρώπους. Μέσα από : 1) Το εκπαιδευτικό σύστημα. Στο πλαίσιο αυτό, προτείνονται δύο βασικές προσεγγίσεις για την εκπαίδευση, σύμφωνα με τις οποίες: 1) η μη εκπλήρωση αναγκών στα παιδιά μπορεί να προληφθεί μέσω της εκπαίδευσης σε δεξιότητες εκπλήρωσης αναγκών, 2) παιδιά και ενήλικες που υποφέρουν από ανεκπλήρωτες ανάγκες μπορεί να βοηθηθούν με την εκμάθηση δεξιοτήτων εκπλήρωσης αναγκών. 2) Την ευαισθητοποίηση όλων των πολιτών.

3) Την δημιουργία αληθινών ανθρώπινων σχέσεων 3) Την δημιουργία αληθινών ανθρώπινων σχέσεων. 4) Την επιστήμη της ψυχολογίας.(να δείξει δρόμους για να γίνει ο άνθρωπος πραγματικά καλύτερος άνθρωπος μέσα από την αυτοπραγμάτωση του). Και 5) την πνευματική ανύψωση των ανθρώπων, με την καθοδήγηση πνευματικών ανθρώπων.

Αυτό σημαίνει ότι η κοινωνία μέσα από την πολιτική θα δημιουργήσει θεσμικούς μηχανισμούς τέτοιους έτσι ώστε να καλλιεργεί, να ενθαρρύνει, να επιβραβεύει και να παράγει στο μέγιστο καλές ανθρώπινες σχέσεις, αν θέλει να προάγει την υγεία των ανθρώπων.

Όπως το ουράνιο τόξο αποτελείται από πολλά διαφορετικά χρώματα έτσι και όλοι εμείς που είμαστε διαφορετικοί, να ενωθούμε με την δύναμη της αγάπης για να φωτίσουμε στον κόσμο. Στο θεατρικό που θ’ ακολουθήσει η κότα γέννα χρυσά αυγά, και εμείς οι άνθρωποι έχουμε μέσα μας πολλά τέτοια «χρυσά αυγά» ας τ’ ανακαλύψουμε για να πλουτίσουμε! Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!