Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Απόσταγμα σκέψεων (26).
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Συνέντευξη με νήπια.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Αγαπημένο μου παιδί....
Η ζωή των δουλοπάροικων
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα Καριέρα ‘Σκλαβιάς’ Ο τόπος της εργασίας μου είναι το μέρος όπου μαθαίνω τα περισσότερα και θέτω υγιείς προκλήσεις Γνωρίζω ότι κάνω τη διαφορά στην εργασία μου και μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα. Οι αξίες, τα ταλέντα και η προσωπικότητα ταιριάζουν απόλυτα στην εργασία μου. Η χαρά και η αυτο-εκτίμηση είναι κεντρικές έννοιες στην εργασία μου. Δεν βλέπω την ώρα να πάω στην εργασία μου. Απολαμβάνω την εργασία μου τον περισσότερο χρόνο, αλλά κάποιες φορές υπάρχουν προβλήματα και πονοκέφαλοι. Αισθάνομαι ότι είμαι χρήσιμος στην εργασία μου, η οποία συνεισφέρει στην αυτο-εκτίμηση μου. Οι άλλοι εκτιμούν την εργασία μου. Θεωρώ ότι προσφέρω κάτι θετικό στον οργανισμό που δουλεύω. Ο προϊστάμενος μου είναι περισσότερο μέντορας. Ακολουθώ μία ικανοποιητική καριέρα που προσφέρει σε όλα μέρη της ζωής μου. Η εργασία είναι σταθερή και δεν ταιριάζει καθόλου με τη ζωή μου. Νομίζω ότι είμαι στη σωστή θέση αλλά σε λάθος οργανισμό. Κάποιες φορές αποδίδουν αξία σε αυτά που κάνω αλλά όχι πάντα στα πιο σημαντικά Αποδέχομαι την εργασία που κάνω. Κάποιες φορές αισθάνομαι ότι έχω αξία ενώ άλλες φορές νιώθω παραγκωνισμένος. Σε διαφορετική περίπτωση δε θεωρώ ότι το οφείλω στον εργοδότη μου. Μερικά μέρη της εργασίας μου είναι βαρετά/ανούσια/άνευ νοήματος. Η πραγματική ζωή ξεκινάει μέτα τις 17:00 Δεν μαθαίνω τίποτα. Πολλές φορές προσπαθώ να μάθω κάτι αλλά δεν τα καταφέρνω. Οι δεξιότητες μου δεν αξιοποιούντα ι Εργάζομαι επειδή πρέπει να το κάνω. Υπάρχουν μέρες που πιέζω τον εαυτό μου να πάω στην εργασία μου. Βρίσκω μεγάλο κενό ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που διαθέτω και εκείνα που απαιτεί η εργασία μου. Προσπαθώ να παίρνω κάθε άδεια που μου αναλογεί ώστε να πηγαίνω λιγότερες μέρες. Νιώθω παγιδευμένος. Κάθε μέρα θεωρώ ότι τα πραγμάτα γίνονται πιο δύσκολα.

Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα Καριέρα ‘Σκλαβιάς’ Ο τόπος της εργασίας μου είναι το μέρος όπου μαθαίνω τα περισσότερα και θέτω υγιείς προκλήσεις Γνωρίζω ότι κάνω τη διαφορά στην εργασία μου και μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα. Οι αξίες, τα ταλέντα και η προσωπικότητα ταιριάζουν απόλυτα στην εργασία μου. Η χαρά και η αυτο-εκτίμηση είναι κεντρικές έννοιες στην εργασία μου. Δεν βλέπω την ώρα να πάω στην εργασία μου. Απολαμβάνω την εργασία μου τον περισσότερο χρόνο, αλλά κάποιες φορές υπάρχουν προβλήματα και πονοκέφαλοι. Αισθάνομαι ότι είμαι χρήσιμος στην εργασία μου, η οποία συνεισφέρει στην αυτο-εκτίμηση μου. Οι άλλοι εκτιμούν την εργασία μου. Θεωρώ ότι προσφέρω κάτι θετικό στον οργανισμό που δουλεύω. Ο προϊστάμενος μου είναι περισσότερο μέντορας. Ακολουθώ μία ικανοποιητική καριέρα που προσφέρει σε όλα μέρη της ζωής μου. Η εργασία είναι σταθερή και δεν ταιριάζει καθόλου με τη ζωή μου. Νομίζω ότι είμαι στη σωστή θέση αλλά σε λάθος οργανισμό. Κάποιες φορές αποδίδουν αξία σε αυτά που κάνω αλλά όχι πάντα στα πιο σημαντικά Αποδέχομαι την εργασία που κάνω. Κάποιες φορές αισθάνομαι ότι έχω αξία ενώ άλλες φορές νιώθω παραγκωνισμένος. Σε διαφορετική περίπτωση δε θεωρώ ότι το οφείλω στον εργοδότη μου. Μερικά μέρη της εργασίας μου είναι βαρετά/ανούσια/άνευ νοήματος. Η πραγματική ζωή ξεκινάει μέτα τις 17:00 Δεν μαθαίνω τίποτα. Πολλές φορές προσπαθώ να μάθω κάτι αλλά δεν τα καταφέρνω. Οι δεξιότητες μου δεν αξιοποιούντα ι Εργάζομαι επειδή πρέπει να το κάνω. Υπάρχουν μέρες που πιέζω τον εαυτό μου να πάω στην εργασία μου. Βρίσκω μεγάλο κενό ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που διαθέτω και εκείνα που απαιτεί η εργασία μου. Προσπαθώ να παίρνω κάθε άδεια που μου αναλογεί ώστε να πηγαίνω λιγότερες μέρες. Νιώθω παγιδευμένος. Κάθε μέρα θεωρώ ότι τα πραγμάτα γίνονται πιο δύσκολα. Απάντηση 1. Θεωρώ ότι θα μπορέσω να υπάρξω στην ονειρεμένη καριέρα. Η άποψή μου είναι ότι η καριέρα εξαρτάται κατά κύριο λόγο από εμένα άρα εγώ θα ορίσω τι είδους θέλω. Απαιτεί θυσίες και προσπάθεια χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι προϋποθέτει κάτι που εγώ προσωπικά δεν το έχω ή δεν μπορώ να το αποκτήσω. Απάντηση 2.1 Θεωρώ ότι κάποιος που πιστεύει ότι η καριέρα του είναι μέτρια παίρνει τα πράγματα λίγο πιο σοβαρά απ’όσο χρειάζεται. Είναι αλήθεια ότι κατά κύριο λόγο όλες οι καριέρες έχουν σκαμπανεβάσματα και δυσκολίες. Από κει και πέρα το άτομο θα πρέπει να παίρνει τα πράγματα λίγο πιο «χαλαρά» κάνοντας μ’αυτόν τον τρόπο τις ώρες εργασίας να περνάνε πιο εύκολα. Απάντηση 2.2 Κάποιος που θεωρεί ότι η εργασία του είναι υποχρεωτική και ταυτόχρονα βαρετή κλπ οφείλει για αρχή να προσπαθήσει να τονώσει την αυτοπεποίθηση του και στην συνέχεια να βρει μοντέλα-τρόπους που θα μεταβάλλουν τον τρόπο εργασίας προκειμένου να αντιμετωπίζεται πιο ευχάριστα Απάντηση 2.3 Μία καριέρα σκλαβιάς χρειάζεται επειγόντως ριζικές αλλαγές. Όταν ξοδεύεις το 1/3 της ημέρας σου σε μία δουλειά που δεν σου αρέσει τότε είσαι γενικότερα ένας δυστυχισμένος άνθρωπος. Το ευχάριστο είναι ότι υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Κάθε δουλειά ανεξαιρέτως προσφέρει υπηρεσίες άρα έχει νόημα/σκοπό/αξία. Παρά την δυσανασχέτηση που κάποιος μπορεί να νιώθει για την εργασία του μπορεί να επικεντρωθεί στο καλό που προσφέρει μέσω αυτής προκειμένου να την αντιμετωπίσει όχι ως «σκλαβιά» αλλά ως συνεισφορά στην κοινωνία αλλάζοντας μ’αυτόν τον τρόπο την οπτική γωνία με την οποία την βλέπει. Μελέτησε τα σενάρια καριέρας ‘Πόσο ευτυχισμένος είσαι στην καριέρα σου’. Προσπάθησε να απαντήσεις στα ερωτήματα: 1.Πιστεύεις ότι είναι πιθανό σε κάποια φάση της ζωής σου βρεθείς σε ένα από τα 5 σενάρια. Επέλεξε σε ποιο και Αιτιολόγησε Για κάθε ένα από τα 3 σενάρια ‘μέτρια, υποχρεω- τική και καριέρα σκλαβιάς’ κατέγραψε μία συμβουλή που θα έδινες για να βελτιωθεί η συγκεκριμένη καριέρα.

Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα Καριέρα ‘Σκλαβιάς’ Ο τόπος της εργασίας μου είναι το μέρος όπου μαθαίνω τα περισσότερα και θέτω υγιείς προκλήσεις Γνωρίζω ότι κάνω τη διαφορά στην εργασία μου και μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα. Οι αξίες, τα ταλέντα και η προσωπικότητα ταιριάζουν απόλυτα στην εργασία μου. Η χαρά και η αυτο-εκτίμηση είναι κεντρικές έννοιες στην εργασία μου. Δεν βλέπω την ώρα να πάω στην εργασία μου. Απολαμβάνω την εργασία μου τον περισσότερο χρόνο, αλλά κάποιες φορές υπάρχουν προβλήματα και πονοκέφαλοι. Αισθάνομαι ότι είμαι χρήσιμος στην εργασία μου, η οποία συνεισφέρει στην αυτο-εκτίμηση μου. Οι άλλοι εκτιμούν την εργασία μου. Θεωρώ ότι προσφέρω κάτι θετικό στον οργανισμό που δουλεύω. Ο προϊστάμενος μου είναι περισσότερο μέντορας. Ακολουθώ μία ικανοποιητική καριέρα που προσφέρει σε όλα μέρη της ζωής μου. Η εργασία είναι σταθερή και δεν ταιριάζει καθόλου με τη ζωή μου. Νομίζω ότι είμαι στη σωστή θέση αλλά σε λάθος οργανισμό. Κάποιες φορές αποδίδουν αξία σε αυτά που κάνω αλλά όχι πάντα στα πιο σημαντικά Αποδέχομαι την εργασία που κάνω. Κάποιες φορές αισθάνομαι ότι έχω αξία ενώ άλλες φορές νιώθω παραγκωνισμένος. Σε διαφορετική περίπτωση δε θεωρώ ότι το οφείλω στον εργοδότη μου. Μερικά μέρη της εργασίας μου είναι βαρετά/ανούσια/άνευ νοήματος. Η πραγματική ζωή ξεκινάει μέτα τις 17:00 Δεν μαθαίνω τίποτα. Πολλές φορές προσπαθώ να μάθω κάτι αλλά δεν τα καταφέρνω. Οι δεξιότητες μου δεν αξιοποιούντα ι Εργάζομαι επειδή πρέπει να το κάνω. Υπάρχουν μέρες που πιέζω τον εαυτό μου να πάω στην εργασία μου. Βρίσκω μεγάλο κενό ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που διαθέτω και εκείνα που απαιτεί η εργασία μου. Προσπαθώ να παίρνω κάθε άδεια που μου αναλογεί ώστε να πηγαίνω λιγότερες μέρες. Νιώθω παγιδευμένος. Κάθε μέρα θεωρώ ότι τα πραγμάτα γίνονται πιο δύσκολα. 3. Είναι σημαντικό να μπορείς να διαχειριστείς το περιβάλλον εργασίας και το περιβάλλον μελέτης. Τι χαρακτηριστικά θεωρείς ότι πρέπει να διαθέτεις; Απάντηση 3. Για να είσαι κυρίαρχος του περιβάλλοντος εργασίας χρειάζεται σχέδιο, οργάνωση, όραμα, πλάνο, πειθαρχία & συνείδηση. Συγκεκριμένα χρειάζεται συνειδητά να σκεφτώ πως θα ήταν ο ιδανικός χώρος εργασίας-μελέτης. Αφού γινόταν αυτό θα ξεκινούσε η οργάνωση για την υλοποίηση του κατά την οποία θα έπρεπε να μπει σε εφαρμογή το πλάνο που θα είχα προνοήσει. Με πειθαρχία και υπομονή ο χώρος θα βελτιώνεται μέχρι να γίνει «κατάλληλος» 4. Για να διαβάσεις ή για να εργαστείς κάνεις έναν έλεγχο στο περιβάλλον /χώρο σου, ώστε να μειώσεις τους θορύβους και τις ενοχλήσεις; Θεωρείς ότι είναι μία ωφέλιμη στρατηγική. Αιτιολόγησε. Απάντηση 4. Νομίζω ότι είναι η μόνη στρατηγική για αποτελεσματική δουλειά. Επειδή κατά κύριο λόγο η εργασία μου είναι στον υπολογιστή επιβάλλεται να παραγκωνίσω τις όποιες ενοχλήσεις και θορύβους. Επίσης πιστεύω ότι η επαγγελματική δουλειά πραγματοποιείται μόνο όταν είσαι 100% αφοσιωμένος στην δουλειά που σου έχει ανατεθεί.Διαφορετικά είσαι καταδικασμένος να ξοδέψεις περισσότερες εργατοώρες με χειρότερα αποτελέσματα 5. Καθόρισε ποια είναι τα χαρακτηριστικά ενός ιδανικού περιβάλλοντος μελέτης. Απάντηση 5. Τα ιδανικά περιβάλλοντα μελέτης είναι αυτά που τηρούν 3 προυποθέσεις. Για αρχή δεν θα πρέπει να υπάρχουν θόρυβοι και ενοχλήσεις. Ο λόγος εξηγείται στην παραπάνω ερώτηση. Στην συνέχεια τα περιβάλλοντα θα πρέπει να είναι ασφαλή. Δηλαδή το άτομο θα πρέπει να αισθάνεται οικεία προκειμένου να αποδώσει στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Τέλος ιδανικά είναι τα περιβάλλοντα που προσφέρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη πρόσβαση σε πόρους. Αν παρέχουν αυτή την δυνατότητα το άτομο έχει όλα τα εργαλεία για να αποδώσει