ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τ.Ε.Ι ΠΑΤΡΑΣ-ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Advertisements

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (9η)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Εισαγωγή στη Λογιστική.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΠΙΓΓΟΥΡΑΣ/PINGOURAS1 Κεφάλαιο 9 Ασκήσεις. ΠΙΓΓΟΥΡΑΣ/PINGOURAS2 Άσκηση 19 Τιμές Αγοράς = Τιμές Συντελεστών + Έμμεσοι Φόροι – Επιδοτήσεις Προϊόν Α: Τιμές.
Οι εγγραφές προσαρμογής (1 από 2)
2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( 1 ) Σκοπός της οργάνωσης της εργασίας είναι η αποδοτική χρησιμοποίηση των μέσων παραγωγής (δηλαδή των κεφαλαίων και των υλικών,
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 3: Επιμερισμός κόστους Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ – ΟΓΚΟΥ – ΚΕΡΔΟΥΣ (ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ)
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΚΥΠΡΟΥ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑ ΒΑΣΩ Χ’’ ΚΩΝΣΤΑΝΤΗ 5 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016 Joannides+Co Limited 13, Agiou Prokopiou street CY-2406.
1 Κόστος Μεταφοράς §Ποιος είναι ο σκοπός της μεταφοράς; l Βασικά οικονομικά χαρακτηριστικά των λειτουργιών μεταφοράς §Τι είναι το κόστος μεταφοράς; §Ποιοι.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Τι είναι Χρηματοδοτική Διοίκηση;...τομέας των χρηματοοικονομικών ο οποίος ασχολείται κυρίως με τη διοίκηση μιας επιχείρησης Βασικές Χρηματοοικονομικές.
Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης Μελέτη Περίπτωσης Οι πωλήσεις του μηνός Δεκεμβρίου για την εταιρία «ΘΗΤΑ Α.Ε. ήταν € ενώ οι πωλήσεις.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
6 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Διαδικασίες κατάρτισης προϋπολογισμού Διαδικασίες.
1 Επιμέτρηση αποθεμάτων και υπηρεσιών (Άρθρο 20) Τα αποθέματα αναγνωρίζονται αρχικά στο κόστος κτήσης. Το κόστος κτήσης των αποθεμάτων περιλαμβάνει το.
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΧΡΗΣΕΩΣ Ορισμός: Ο λογαριασμός Αποτελεσμάτων Χρήσεως παρουσιάζει τα έσοδα, έξοδα και το καθαρό κέρδος ή καθαρή ζημία μιας επ/σης.
Αριθμοδείκτης ιδίων προς συνολικά κεφάλαια
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Εισηγήτρια: Τσιμεράκη Βαρβάρα, ACCT, MSc
ΠΡΟΤΥΠΟ ΥΠ’ΑΡΙΘΜΟΝ 7: ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑΜΙΑΚΩΝ ΡΟΩΝ
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 3: Κατά Παραγγελία Κοστολόγηση
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Συστήματα χρηματοοικονομικής διοίκησης
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Κοστολόγηση Αθλητικών Υπηρεσιών
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 8: Λήψη βραχυπρόθεσμων αποφάσεων βάσει κόστους Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Τίτλος Παρουσίασης Logo
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Αξιολόγηση επενδύσεων
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
Στοιχεία της κατάστασης αποτελεσμάτων χρήσης (Άρθρο 25)
ΚΟΣΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΧΡΗΣΕΩΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης
Άσκηση 1η Δίνονται τα εξής στοιχεία: Αρχικό απόθεμα εμπορευμάτων 10000
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
ΜΕΛΕΤΗ ΕΦΙΚΤΟΤΗΤΑΣ περιγραφή και στοιχεία επενδυτικού σχεδίου
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Τσιμεράκη Βαρβάρα ACCT, MSc
ΕΠΙΜΕΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΤΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΑΓΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Ο Τόπος εγκατάστασης της επιχείρησης Η αγορά του απαραίτητου εξοπλισμού για τις ανάγκες λειτουργίας της Κόστη ίδρυσης της επιχείρησης Λοιπά έξοδα (πάγια έξοδα μηνιαία) Απρόβλεπτα έξοδα (έκτακτα μη προβλεπόμενα έξοδα που αποτελεί περίπου το 5% των συνολικών δαπανών για πάγια στοιχεία) Αποσβέσεις (παρουσίαση αποσβέσεων πρώτου χρόνου) Msc Αντωνία Μανιάτη

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΓΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΑΓΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Η επιχείρηση μπορεί να χρηματοδοτηθεί από κυβερνητικούς φορείς : ΟΑΕΔ ΕΟΜΜΕΧ Υπουργείο Ανάπτυξης Ευρωπαϊκά Προγράμματα Χρηματοδότησης Νέων Επιχειρήσεων Εάν έχετε εξασφαλίσει αυτή τη χρηματοδότηση, πρέπει να φαίνεται στο ε.σ. η αναλογία εξωτερικής χρηματοδότησης και των ιδίων πόρων Msc Αντωνία Μανιάτη

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 1/2 Αμοιβές προσωπικού (πρέπει να αναφερθεί η βάση με την οποία υπολογίζονται οι μισθοί κ για τον σκοπό αυτό χρησιμοποιούνται οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας βάσει των οποίων υπολογίζεται ο προβλεπόμενος μισθός ανά κατηγορία εργαζομένων κ οι εργοδοτικές εισφορές και επιβαρύνσεις) Δαπάνες ενοικίου (τα ενοίκια επιβαρύνονται βάσει νόμου με αύξηση 10% ετησίως) Δαπάνες ύδρευσης – φωτισμού (προσαύξηση 5-7%) Msc Αντωνία Μανιάτη

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2/2 Δαπάνες τηλεφώνου (ετ. Προσαύξηση 5%) Δαπάνες προβολής κ διαφήμισης (προσαύξηση 5% ) Δαπάνες για γραφική ύλη κ αναλώσιμα (προσαύξηση 5%) Λοιπές δαπάνες (υλικά καθαρισμού, εισφορές σε Ταμεία κλπ γενικά δαπάνες σταθερής μορφής και επαναλαμβανόμενες) Απρόβλεπτα έξοδα Msc Αντωνία Μανιάτη

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ Παρουσιάζεται στο σημείο αυτό το συνολικό κόστος λειτουργίας της επιχείρησης, δηλαδή το ποσό που είναι απαραίτητο για να καλύπτει η επιχείρηση τις δαπάνες της Συνολικό κόστος =Δαπάνες για Αμοιβή Προσωπικού + όλα τα Έξοδα λειτουργίας Αναγκαίο κεφάλαιο κίνησης = Συνολικό Μηνιαίο Κόστος Χ 2, Θα πρέπει να δείξουμε ότι θα καλυφθεί από τους ίδιους τους πόρους ή από χρηματοδότηση Msc Αντωνία Μανιάτη

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ 1/3 Τα έσοδα προέρχονται από τις δραστηριότητες που θα αναπτύξει Πρέπει να αναπτύξουμε την πολιτική τιμολόγησης των προϊόντων μας-υπηρεσιών μας και τον τρόπο με τον οποίο την υπολογίσατε Πρέπει να εντοπίσουμε τη μέθοδο τιμολόγησης που ταιριάζει στην κάθε περίπτωση Msc Αντωνία Μανιάτη

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ- ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ 2/3 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ- ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ 2/3 Τιμολόγηση με υπολογισμό του κόστους και πρόσθεση κέρδους (Cost Plus Pricing): Προσθέτω το κέρδος στα άμεσα κ έμμεσα κόστη και βρίσκω την τιμή του προϊόντος/υπηρεσίας. Κατά τη μέθοδο αυτή καλύπτονται πάντα τα σταθερά κ κυμαινόμενα έξοδα Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό: Εάν η αγορά έχει συγκεκριμένες τιμές κ η διαφοροποίηση στα προϊόντα είναι δύσκολη θα πρέπει να την χρησιμοποιήσουμε. Κάνουμε μια έρευνα αγοράς κ εντοπίζουμε που θα κυμανθούν οι τιμές μας . Msc Αντωνία Μανιάτη

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ- ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ 3/3 ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ- ΜΕΘΟΔΟΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ 3/3 Τιμολόγηση με βάση τη Ζήτηση: Εάν το αγοραστικό κοινό διαφέρει πολύ στη σύνθεσή του τότε μπορούμε να τιμολογούμε με τη μέθοδο αυτή. Μπορούν να ισχύουν διαφορετικές τιμές με βάση τις παραγγελίες του κάθε πελάτη. Msc Αντωνία Μανιάτη

ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Προβλέψεις πωλήσεων = Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα Προβλέψεις πωλήσεων = Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα + Μέγεθος αγοράς Υπάρχον Ανταγωνισμός Η πρόβλεψη θα πρέπει να γίνει για τα 5 επόμενα έτη Θα πρέπει να επιχειρηματολογήσουμε για τη μοναδικότητα των προϊόντων - υπηρεσιών Msc Αντωνία Μανιάτη

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ - ΔΑΠΑΝΩΝ Χρησιμοποιώντας όλα τα ανωτέρω στοιχεία θα καταρτίσουμε τον προϋπολογισμό εσόδων – δαπανών «Σας ευχαριστώ» Msc Αντωνία Μανιάτη