Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης με συμμάχους και αντιπάλους Μάριος Στυλιανίδης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ οδηγός κατανόησης Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
COMMUNICATION SKILLS Παντσίδης Γεώργιος – Μάριος Ζιουμπιλούδης Χρήστος
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Quiz για το διαδίκτυο !.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Συνεργάστηκαν:Κλέα Μποτση Εύα Πάκου και Χριστίνα Σερούκα
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Πώς ξεκινούν οι φήμες στο γραφείο... Με εντολή από τη Δ ιεύθυνση Προς: Όλο το προσωπικό της επιχείρησης. Από: παιδί του φωτοτυπικού. Θέμα: Χρήση του “POST-IT”
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
Δημήτρης Λιάπης ΤΑΞΗ Β ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης Καθηγητής: Δρ Ιωάννης Καρράς.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΗΗμέρες π ου π λέον θ α ‘ ναι δ ύσκολες γ ια ε σένα … …… ήτανε κ άποτε κ αι γ ια ά λλους, ηημέρες δ ύσκολες, α κόμα κ αι χ ρόνια, γ ια ανθρώπους.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Λήψη Αποφάσεων στην Ομάδα Γιάννης Ρουσσάκης.
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ SPE305A
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Internet : :: : Ένας κόσμος απέραντος … …διασκεδαστικός, ευχάριστος …
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
ΕΡΕΥΝΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY. ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
Δημιουργία Λογαριασμού
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Άθλημα Πετοσφαίρισης Βογιατζή Ίριδα-Βοϊλα Έφη.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
Πρωτότυπα προβλήματα Κατσανού Μαρία.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
Δυο λόγια σχετικά με το DRINKiQ και το αλκοόλ
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Πώς ξεκινούν οι φήμες στο γραφείο...
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης με συμμάχους και αντιπάλους Μάριος Στυλιανίδης

Στρατηγικές διαπραγμάτευσης με συμμάχους & αντιπάλους ΨΗΛΟΣ ΧΑΜΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΨΗΛΟΣ έμπιστοι & ασύμφωνοι έμπιστοι & σύμφωνοι μη έμπιστοι & ασύμφωνοι μη έμπιστοι & σύμφωνοι Μη έμπιστος άγνωστη συμφ Peter Block (1991).The Empowered Manager.

ΨΗΛΟΣ ΧΑΜΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΨΗΛΟΣ έμπιστοι & ασύμφωνοι έμπιστοι & σύμφωνοι μη έμπιστοι & ασύμφωνοι μη έμπιστοι & σύμφωνοι Μη έμπιστος άγνωστη συμφ Επιβεβαίωσε τη σχέση μαζί του και τη συμφωνία σας στο θέμα. Συζήτησε κοινές αμφιβολίες και τρωτά σημεία και ζήτα συμβουλές και στήριξη. Στρατηγικές διαπραγμάτευσης με συμμάχους & αντιπάλους

ΨΗΛΟΣ ΧΑΜΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΨΗΛΟΣ έμπιστοι & ασύμφωνοι έμπιστοι & σύμφωνοι μη έμπιστοι & ασύμφωνοι μη έμπιστοι & σύμφωνοι Μη έμπιστος άγνωστη συμφ Επιβεβαίωσε τη σχέση μαζί του και διατύπωσε τη θέση σου για το θέμα. Έλεγξε την αντίληψη που έχεις για τη διαφορετική θέση του. Κοίταξε αν μπορείς να βρεις κάποιο τρόπο να συνεργαστείτε. Στρατηγικές διαπραγμάτευσης με συμμάχους & αντιπάλους

ΨΗΛΟΣ ΧΑΜΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΨΗΛΟΣ έμπιστοι & ασύμφωνοι έμπιστοι & σύμφωνοι μη έμπιστοι & ασύμφωνοι μη έμπιστοι & σύμφωνοι Μη έμπιστος άγνωστη συμφ Εξήγησε τη θέση σου για το θέμα και ζήτα τη δική του. Πίεσέ τον με τρόπο αν καθυστερεί να ξεκαθαρίσει τη θέση του. Ρώτησέ τον τι θα μπορούσε να τον κάνει να στηρίξει τη θέση σου και να συνεργαστείτε. Στρατηγικές διαπραγμάτευσης με συμμάχους & αντιπάλους

ΨΗΛΟΣ ΧΑΜΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΨΗΛΟΣ έμπιστοι & ασύμφωνοι έμπιστοι & σύμφωνοι μη έμπιστοι & ασύμφωνοι μη έμπιστοι & σύμφωνοι Μη έμπιστος άγνωστη συμφ Ξεκαθάρισε τη θέση σου. Έλεγξε πόσο έχεις κατανοήσει τη δική του. Παραδέξου τη διαφωνία που υπάρχει. Εξήγησέ του τα σχέδια σου και τερμάτισε τη συνάντηση χωρίς καμιά απαίτηση. Στρατηγικές διαπραγμάτευσης με συμμάχους & αντιπάλους

ΨΗΛΟΣ ΧΑΜΗΛΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΒΑΘΜΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΨΗΛΟΣ έμπιστοι & ασύμφωνοι έμπιστοι & σύμφωνοι μη έμπιστοι & ασύμφωνοι μη έμπιστοι & σύμφωνοι Μη έμπιστος άγνωστη συμφ Επιβεβαίωσε τη συμφωνία μαζί του. Ομολόγησε ότι χρειάζεται προσοχή. Προσπάθησε να γίνεις ξεκάθαρος ως προς το τι θέλεις από τον ίδιο για να συνεργαστείτε. Ρώτα τι θέλει ο ίδιος από εσένα. Κοίταξε αν μπορείτε να καταλήξετε κάπου. Στρατηγικές διαπραγμάτευσης με συμμάχους & αντιπάλους