προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Advertisements

Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
INDEPENDENT POWER TRANSMISSION OPERATOR 1 Συνάντηση εργασίας ΤΕΕ Πέμπτη 18 Απριλίου 2013 Πρόγραμμα SEA PLUS “Eεξελίξεις στο Ελληνικό Σύστημα Μεταφοράς.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
«ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ»
ΑΝΘΕΚΤΙΚΗ - ΠΟΛΥΑΝΘΕΚΤΙΚΗ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗ
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Οδική Ασφάλεια στο Νομό Ευβοίας - Οι σύγχρονες εξελίξεις - Νέοι οδικοί άξονες και προσβάσεις-Χαλκίδα, 22/3/ Η οικονομική παράμετρος και η αποτελεσματική.
Γεωπονικό πανεπιστήμιο αθηνών (Γ. Καλπουζάνης). Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης 2000 – 2006 Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Π.Ε.Π. – Αττικής» A.E.I.
ΓΡΑΦΗΜΑ 1 Δείκτης ΑΕΠ κατά Τομείς Οικονομικής Δραστηριότητας: Ν. Ιωαννίνων/Σύν. Χώρας.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΣΕΕ, ΚΩΔ. ΟΠΣ Π.2.3 «Έρευνα πεδίου σε αντιπροσωπευτικό δείγμα ΜΜ.
Παπαδάτου Φιερούλα Φραντζή Μαρία Βιβλιοθήκη & Υπηρεσία Πληροφόρησης Πανεπιστήμιο Πατρών Ηλεκτρονικά Περιοδικά και Υπηρεσίες Διαδανεισμού: Αντίπαλοι ή.
3:11:52 PM Α. Λαχανάς.
« Πανεπιστημιακό Δίκτυο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Τεχνολογίας στην Υδρολογία και Περιβαλλοντική Διαχείριση Υδατικών Πόρων » Υ ΔΡΟΜΕΔΩΝ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
29, Μαρτίου 2012 Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
ΕΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑΘΥΜΑΤΑ ΘΑΝΑΤ.ΣΟΒΑΡΑΕΛΑΦΡΑΖΗΜΙΕΣΟΛΙΚΟΝΕΚΡΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΟΛΙΚΟ
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια Περιγραφή του μαθήματος.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
1 Τα αστικά κέντρα του Ν. Ημαθίας στο οικιστικό σύστημα της Κεντρικής Μακεδονίας Δρ. Αθηνά Γιαννακού Χωροτάκτης-Πολεοδόμος (M.Sc. & Ph.D. LSE) Μελετήτρια.
Τα τροχαία ατυχήματα αποτελούν παγκόσμιο σοβαρό πρόβλημα δημόσιας υγείας. Στη χώρα μας, δυστυχώς, οι θάνατοι από τροχαία είναι σχεδόν διπλάσιοι.
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ …. Η ΤΩΡΙΝΗ ΒΟΥΛΗ (Εκλογές 2007) Ν.Δ: 41,84 (152 έδρες) ΠΑΣΟΚ: 38,10 (102 έδρες) ΚΚΕ: 8,15 (22 έδρες) ΣΥΡΙΖΑ: 5,04 (14 έδρες) ΛΑΟΣ:
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεσιακός Λογισμός.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΕΛΙΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΑΔΗΣ Ειδικός Γραμματέας Σ.Ε.Σ.

Συγκοινωνιακές παράμετροι Επίπεδο εξυπηρέτησης Ταχύτητα κυκλοφορίας Συνολικός χρόνος ταξιδιού Ασφάλεια μετακίνησης ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Προοπτικές βελτίωσης .... Βελτίωση επιπέδου εξυπηρέτησης Μείωση χρόνου μετακίνησης Αύξηση κινητικότητας Αύξηση προσβασιμότητας Βελτίωση περιβαλλοντικών συνθηκών Μείωση τροχαίων ατυχημάτων ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Στοιχεία ανάλυσης Έτη ανάλυσης: 2001-2002 Περιοχή αναφοράς: Περιοχές διέλευσης Ιονίας Οδού (Ν.Ιωαννίνων-Ν.Μεσσηνίας) Πηγή τροχαίων ατυχημάτων: Αστυνομικές Δ/νσεις, Τμ.Τροχαίας περιοχής αναφοράς Δίκτυο αναφοράς: Εθνικό Οδικό Δίκτυο Κυκλοφοριακοί φόρτοι: ΥΠΕΧΩΔΕ/ΓΓΔΕ/ΕΥΔΕ-ΟΑΠ ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Τροχαία ατυχήματα (2001-2002) 520 τροχαία ατυχήματα με παθόντες ανά έτος 140 νεκροί ανά έτος 170 σοβαρά τραυματίες ανά έτος 700 ελαφρά τραυματίες ανά έτος ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Συμβάντα με παθόντες ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Αριθμός παθόντων ανά έτος ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Δείκτες τροχαίων ατυχημάτων (1) Αντίρριο – Κακαβιά 18,11 τροχαία ατυχήματα με παθόντες ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα 5,83 νεκροί ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα 6,10 σοβαρά τραυματίες ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα 22,87 ελαφρά τραυματίες ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Αντίρριο – Κακαβιά (ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα) ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Δείκτες τροχαίων ατυχημάτων (2) Πάτρα-Πύργος 12,02 τροχαία ατυχήματα με παθόντες ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα 4,06 νεκροί ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα 5,41 σοβαρά τραυματίες ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα 18,02 ελαφρά τραυματίες ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Πάτρα – Πύργος (ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα) Πάτρα – Πύργος (ανά 108 οχηματοχιλιόμετρα) ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

Συμβολή στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων Κατηγορία οδού Τυπική διατομή Γεωμετρικά στοιχεία Κυκλοφοριακοί φόρτοι Ταχύτητα κυκλοφορίας Ανθρώπινος παράγοντας Όχημα ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ

ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Προοπτικές βελτίωσης ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Κατά μέσο όρο σε όλα τα οδικά τμήματα: 5,29 νεκροί/ 108οχημ/τρα 5,89 σοβαρά τραυμ. 108οχημ/τρα 21,37 ελαφρά τραυμ. 108οχημ/τρα ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (εκτίμηση) Κατά μέσο όρο στην Ιόνια Οδό: 4,10 νεκροί/ 108οχημ/τρα 3,42 σοβαρά τραυμ. 108οχημ/τρα 11,63 ελαφρά τραυμ. 108οχημ/τρα ΠΡΕΒΕΖΑ 14-15/05/04 ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ – ΔΥΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ