AIDS KILLERS Ερευνητική εργασία: Κοινωνικός ρατσισμός Κατά του AIDS.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Advertisements

Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
CITROEN C4 Door-panel.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Βίγλα
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Facebook και Μαθητές 2o ΓΕΛ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΟΝΟΜΑ:ΜΑΝΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΟΥΛΟΥΔΗΣ
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ Σχολικό Έτος Θέμα Β΄Τετραμήνου: ΄΄ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ΄΄
Αλληλεγγύη Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΗΜΟ;.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT). ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΕΞ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός.
1η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤA ΤΟΥ AIDS
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
H ψυχολογία του αρρώστου απέναντι στην εγχείρηση Μαγιόγλου Παναγιώτα ΑΣΠΑΙΤΕ 2010.
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
Η σχολική βία (antibulling) με 15 εικόνες και 10 ερωτήσεις .
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
Μια από τις φτωχότερες και ταλαιπωρημένες χώρες του κόσμου είναι η Σιέρρα Λεόνε στην Αφρική. Ένας αδυσώπητος εμφύλιος πόλεμος που κράτησε δέκα ολόκληρα.
Υπηρεσίες Μακροχρόνιας Φροντίδας στην Ελλάδα Στην Ελλάδα η Μ.Φ.Υ. είναι ελλιπώς ανεπτυγμένη. Οι υπηρεσίες Μ.Φ.Υ στην χώρα μας παρέχονται από το σύστημα.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
To stop-motion animation σε συνδυασμό με την παραγωγή βίντεο: ένα εναλλακτικό εργαλείο μάθησης για το ρατσισμό και τη ξενοφοβία. Έρευνα στα πλαίσια του.
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΝΕΣΗΣ ΝΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ MSc Ιατρική Σχολή Παν. Αθηνών
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2011 Επιτροπή Ασφαλιστικών και Εργασιακών Θεμάτων ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.
η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη  των έμβιων όντων και γενικά  των φαινομένων της ζωής είναι μελετά δομή, λειτουργία και συμπεριφορά.
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε. Μέρος Α’
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ Κ. ΚΟΡΝΗΛΙΑΣ Α1
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Aimoδοσια.
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Βασικό γνώρισμα κάθε κοινωνίας
Φιλε, μην καπνιζεισ Η συμμετοχή του 5ου γυμνασίου Αλεξανδρούπολης
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «Επικοινωνώ, άρα είμαι ελεύθερος»
Είμαστε ευγενικοί και φιλεύουμε όλους τους συμμαθητές μας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η σχολική βία (antibulling) με 15 εικόνες και 10 ερωτήσεις .
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

AIDS KILLERS Ερευνητική εργασία: Κοινωνικός ρατσισμός Κατά του AIDS.

O ΦΟΒΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Η κοινωνία μας, καθώς και εμείς οι ίδιοι είμαστε πολύ μεγάλοι ρατσιστές απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους. Ο ρατσισμός σε αρκετές περιπτώσεις προέρχεται κυρίως από φόβο. Οι άνθρωποι θεωρούν πως κινδυνεύουν να κολλήσουν τον ιό του aids από τους οροθετικούς ακόμα και αν τους αγγίξουν. Κάτι τέτοιο όμως δεν υφίσταται. Ακόμα και αν φιλήσεις έναν φορέα δεν πρόκειται να μεταδοθεί η ασθένεια

Η ομάδα μας εργάστηκε ατομικά και ομαδικά , βρήκαμε πληροφορίες , συντάξαμε το ερωτηματολόγιο και στην συνέχεια καταλήξαμε στα συμπεράσματα μας με βάση τις απαντήσεις των συμμαθητών μας.

ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΦΗ , Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ, ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΕΩΣ ΕΊΝΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΟΣ ;

ΕΆΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΌΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ/Η ΣΑΣ, ΕΊΝΑΙ ΟΡΟΘΕΤΙΚΟΣ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ;

ΕΆΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΠΩΣ Ο/Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ AIDS , ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ;

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΌΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ AIDS ;

ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΠΑΦΗ , Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ, ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΕΩΣ ΕΊΝΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΟΣ ;

ΕΆΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΌΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ/Η ΣΑΣ, ΕΊΝΑΙ ΟΡΟΘΕΤΙΚΟΣ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ;

ΕΆΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΠΩΣ Ο/Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΣΑΣ ΕΊΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ AIDS , ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ;

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΌΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΣΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ AIDS ;

Η έρευνα μας , λοιπόν δείχνει ότι υπάρχει κοινωνικός ρατσισμός απέναντι στους φορείς του AIDS είτε από φόβο είτε από άγνοια. Και συνεχίζουμε όμως να δουλεύουμε , διότι ο κοινωνικός ρατσισμός δεν σταματάει ποτέ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΎ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ: ΚΕΣΑΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΙΠΙΛΙΑΡΙΔΟΥ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ