I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005
ΧΡΗΣΗ INTERNET ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΒΑΣΗ: ΑΝΔΡΕΣ-ΓΥΝΑΙΚΕΣ, 13-54, ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ,ΑΣΤΙΚΑ 50+ %
ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ INTERNET ΣΤΙΣ ΥΠΟ-ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ %
ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΝΔΡΕΣΓΥΝΑΙΚΕΣ %
ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΣΤΙΚΑ 50+ ΛΟΙΠΑ ΑΣΤΙΚΑ ΗΜΙΑΣΤΙΚΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΑΝΕΡΓΟΙ ΣΥΝΤ/ΧΟΙ ΟΙΚΑΚΑ %
ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΜΕΣΗ ΜΕΣΟΚΑΤΩΤΕΡΗ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΝΩΤΑΤΗ ΜΕΣΗΚΑΤΩΤΕΡΗ %
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ INTERNET ΒΑΣΗ: 13-70, ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΧΩΡΟΣ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΒΑΣΗ: 13-70, ΣΥΝΟΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ %
ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΜΕΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΟ INTERNET: 53 ΛΕΠΤΑ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET (ΣΥΝΗΘΩΣ) ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET: ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΒΑΣΗ: ΣΥΝΟΛΟ ΧΡΗΣΤΩΝ
Αυξημένος βαθμός εξοικείωσης σε σχέση με 2-3 χρόνια πριν Εντάσσεται αυθόρμητα μεταξύ των ΜΜΕ από όλους και πολύ δυναμικά από νεαρές ηλικίες & άνδρες Πολλαπλοί ρόλοι με «ανεξάντλητο» εύρος δυνατοτήτων: εργαλείο δουλειάς μέσο πληροφόρησης ψυχαγωγική απασχόληση Στην πράξη για κάποιες υποομάδες ανδρών (ή/και γυναικών!!!) ήδη λειτουργεί εις βάρος άλλων μέσων (εφημερίδες – segments περιοδικών) Αναμένεται περαιτέρω ανάπτυξη Το μέλλον των ΜΜΕ ΤΟ INTERNET