Γιόγκα είναι η αρχαιότερη επιστήμη και έχει ως αντικείμενο μελέτης τον άνθρωπο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ.
Advertisements

… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
ΑΡΜΟΝΙΑ.
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
S.w.a.n. και γκούνες.
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Ο αριθμός φ και οι τέλειες αναλογίες σώματος
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Το μεταπαράδειγμα της Νοσηλευτικής Άτομο Υγεία Περιβάλλον Νοσηλευτική.
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
Πόσο % του εγκεφάλου μας χρησιμοποιούμε;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΓΚΑ;.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Ψ447 ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Το Φύλο και ο Εγκέφαλος. Σχέδιο φυλετικής διαφοροποίησης Ένα γονίδιο μεταστρέφει την αρχική ανάπτυξη του γεννητικού αδένα από θηλυκό σε αρσενικό ΧΧ 
Γεωγραφία.
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
Νευροδιαβιβαστές και συνάψεις
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
Το Αυτόνομο Νευρικό Σύστημα
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Οφέλη της φυσικής δραστηριότητας
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΣΟΥΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Διαφοροποιημένη Διδασκαλία για Παιδιά με Αναπηρίες.
ΜΑΘΗΜΑ 1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΡΩΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΙΘΕΡΙΩΝ ΕΛΑΙΩΝ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΤΑ. Η ΛΕΞΗ ΑΡΩΜΑ.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ. Βοτανοθεραπεία Η χρήση των βοτάνων για θεραπευτικούς σκοπούς χάνεται στην αρχαιότητα. Τα βότανα χρησιμοποιούνται σαν συστατικά.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Project:Η ζωή κοντά στη Φύση Δραστηριότητες στη Φύση.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Χαρτογράφηση Εγκεφάλου
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
Ασκήσεις: Οικονομικά των φυσικών Πόρων και του Περιβάλλοντος
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΣΑΜΕΡΧΙΛ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ ΦΟΥΡΦΟΥΡΑΣ
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Εισαγωγή στη Γλωσσολογία Α. Τερζή
Βασική ανατομική οργάνωση
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟΝΟΜΟ Ή ΦΥΤΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΓΚΕΦΑΛΟΝΩΤΙΑΙΟ Ή ΖΩΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ (ΚΝΣ) ΚΕΝΤΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (ΠΝΣ)
Βασική ανατομική οργάνωση
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Ιστορία και Μεθοδολογία της Νευροεπιστήμης Οι διαφορές ανάμεσα στα δύο ημισφαίρια του Εγκεφάλου Ευάγγελος Τσιμέκας.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΕΞΙΟΥ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιόγκα είναι η αρχαιότερη επιστήμη και έχει ως αντικείμενο μελέτης τον άνθρωπο.

Στόχος της γιόγκα είναι να φέρει υγεία, ισορροπία και αρμονία στο σωματικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο του ανθρώπου.

ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΕ: ΔΕΞΙ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟ – ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ – ΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΩΜΑΤΙΚΗ – ΝΟΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ: *ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ *ΤΟΝ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟ *ΤΗΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ *ΤΗ ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ *ΛΟΓΙΚΟ ( ΜΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ) *ΛΕΚΤΙΚΟ ( ΓΡΑΦΗ-ΔΙΑΒΑΣΜΑ- ΟΜΙΛΙΑ ) *ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ *ΓΡΑΜΜΙΚΟ ( ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΒΗΜΑ-ΒΗΜΑ ). *ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ:

ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΜΕ ΛΕΞΕΙΣ

ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ Ν.Σ ΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ Ν.Σ

ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ: *ΣΤΑ ΔΥΟ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ *ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ Ν.Σ. *ΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕ, ΕΝΘΑΡΡΥΝΕ ΤΗΝ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ. ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟ. Ο ΤΑΧΥΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΙΑ, ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΡΕΣ, ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ Ν.Σ. Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Η ΧΕΙΡΟΝΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΝ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΗΝ ΝΟΗΤΙΚΗ. ΕΤΣΙ ΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΣΕ Η ΦΥΣΗ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ.

Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΙΟΓΚΑ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΩΣΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

ΑΣΚΗΣΕΙΣ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟ, ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ Ν.Σ. ΚΑΙ Η ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟ, ΤΟ ΠΑΡΑΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ Ν.Σ. ΚΑΙ Η ΝΟΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. ΤΑΞΗ ΓΙΟΓΚΑ

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΕΥΛΥΓΙΣΤΟ ΣΩΜΑ, ΣΕ ΚΑΛΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ. ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ. ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.