Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου) της Ι. Παπαβασιλείου-Χαραλαμπάκη Από το Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό, τόμ. Β, ΠΕ 2 – Φιλόλογοι, σ. 53-59.
1) ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1.1. Τίτλος (Θέμα) σεναρίου-σχεδίου 1.2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Γνωστικό αντικείμενο:…………. Ιδιαίτερη περιοχή γνωστικού αντικειμένου:………….. Συμβατότητα με το ΑΠΣ & το ΔΕΠΣ:………….. 1.3. Σκοπός & στόχοι του σεναρίου-σχεδίου Γενικός σκοπός:……. Επιμέρους στόχοι:…… Ως προς το γνωστικό αντικείμενο:…. Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία:…. Αξιοποίηση (ενδεχόμενη) των ΤΠΕ:…. Page 2
2) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1.4. Προτεινόμενη εκπαιδευτική μέθοδος 1.5. Εκτιμώμενη διάρκεια Ώρα έναρξης:… Διάρκεια:…………. 2) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2.1. Γενική περιγραφή Α) Φάσεις διδασκαλίας:...α, β, γ, δ. Β) Κυριότερες διδακτικές μέθοδοι-τεχνικές:…. Γ) Διδακτικό υλικό:… Βιβλιογραφικές πηγές:… 2.2. Υλικοτεχνική υποδομή 3) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Page 3
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1. 1 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1.1. Τίτλος–θέμα σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Η Θεσσαλονίκη (η Ελλάδα) της περιόδου της δικτατορίας μέσα από τα μάτια του Αναγνωστάκη. Μια διαθεματική προσέγγιση της ελληνικής πραγματικότητας από το 1940 ως το 1974, έτσι όπως την αποδίδει η ποιητική γραφή. Page 4
1.2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Page 5
1.3. Σκοπός και στόχοι σεναρίου-σχεδίου Page 6
Αξιοποίηση εργαλείων ΤΠΕ; Page 7
1.4. Προτεινόμενη εκπαιδευτική μέθοδος Page 8
1.5. Εκτιμώμενη διάρκεια Page 9
2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2.1. Γενική περιγραφή Page 10
Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…) Page 11
Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…) Page 12
Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές Page 13
Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές (συνέχεια…) Page 14
Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές (συνέχεια…) Page 15
Γ) Διδακτικό υλικό http://www.youtube.com/watch?v=f_tTDYXGmV8 Page 16
Page 17
Page 18
Page 19
Page 20
Page 21
2.2. Υλικοτεχνική υποδομή Page 22
3. Αξιολόγηση Page 23
Page 24