Μαθαίνοντας... Learning... The acquisition of knowledge or skills through experience, practice, or study, or by being taught. Η απόκτηση γνώσεων ή δεξιοτήτων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πώς ξέρουμε ότι επιτυγχάνουμε τους στόχους μας; How do we know we are reaching our goals? You are here! Είσαι εδώ! Goal! Στόχος! CHANGE – ΑΛΛΑΓΗ.
Advertisements

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Χρηματοδοτούμενη Στείρωση SNP in detail. How it all began Πως ξεκίνησαν όλα.
Κι άλλα αποτελέσματα! More Results!. Results from SNP
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ THE KING Διαλέγουμε ένα παιδί το οποίο γίνεται ο βασιλιάς. A child becomes the king.
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ QUALITY ASSURANCE IN EDUCATION CHALLENGES AND OPPORTUNITIES ΣΠΥΡΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ ,AIA,
Σχολείο Ελληνικής Γλώσσας Ριζάρειος Εκκλησιαστική Σχολή.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Instructional Design Competencies Δεξιότητες Διδακτικής Σχεδίασης.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ERASMUS+ - ΒΔ 1 Σχολική Εκ π αίδευση – Εκ π αίδευση Ενηλίκων Ημερίδα Παροχής Πληροφοριών για τη Διαχείριση και Υλοποίηση των Εγκεκριμένων Σχεδίων (Πρόσκληση.
: Οργάνωση Προγραμμάτων Αναψυχής ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ & ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών : «Άσκηση & Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
European Perspectives in Language Teaching, Learning, Assessment The European Language Portfolio: What, why and how Bessie Dendrinos School of Philosophy.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Ένα επεισόδιο: Δεν έγραψα καλά στο διαγώνισμα …πήρα … - Αντιδρούμε όλοι οι γονείς/ή οι εκπαιδευτικοί με τον ίδιο τρόπο?
Αειφορια και εθελοντισμοσ
Προσέλκυση, δέσμευση και ανάπτυξη ικανοτήτων των Εθελοντών
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Το Πλαίσιο της Παροχής Σ.Υ.Υ. Ορισμοί
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Διάλεξε τη σωστή απάντηση
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Class X: Athematic verbs II
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
ONTOFM: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
ΦΟΒΙΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Example Rotary Motion Problems
Ενέργεια και περιβάλλον
Ονοματεπώνυμο: Σαλβαρίδης Γεώργιος Ημερομηνία: 20/09/2017
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Anti-bullying Campaign
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Πάμε να φτάσουμε τ΄αστέρια…
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Ενημέρωση για eTwinning
Study in Holland: open to international minds
Study in Holland: open to international minds
Υλικά και Δραστηριότητες Διδασκαλίας Μαθηματικών ΙΙ
We can manipulate simple equations:
3Ω 17 V A3 V3.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
TRAFFICKING-ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ
Class X: Athematic verbs II © Dr. Esa Autero
Emergency care Utilization
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαθαίνοντας... Learning... The acquisition of knowledge or skills through experience, practice, or study, or by being taught. Η απόκτηση γνώσεων ή δεξιοτήτων μέσα από την εμπειρία, την εξάσκηση, ή την μελέτη, ή με το να διδάσκονται.

Μαθαίνοντας... Learning…

1. Έρευνα - Research What is the problem? Where are you at? Target audiences? Stakeholders? What do you need? How would you M&E? Ποιό είναι το πρόβλημα; Πού βρίσκεστε; Κοινό στόχου; Εμπλεκόμενοι φορείς; Τι χρειάζεστε; Πώς θα κάνετε Π&Α;

2. Εμπλεκόμενοι φορείς - Stakeholders Who are they? What’s in it for them? Engage them! Compromise… Learning process for both sides Ποιοί είναι; Τι έχουν να κερδίσουν; Συμμετοχή τους Συμβιβαστείτε... Διαδικασία μάθησης και για τις δύο πλευρές

3. Περάστε το μήνυμα σας! Get your message across! 23 57

3. Περάστε το μήνυμα σας! Get your message across!

4. M&E (and adapt) Μ&Α (και προσαρμογή) Populations surveys Expansion of project Καταμετρήσεις πληθυσμού Διεύρυνση προγράμματος

5. Planning for success! Προσχεδιασμός για επιτυχία! What happens if your project takes off? Material & Human Resources available? Back up plan? Τι γίνεται αν το πρόγραμμα πάει πολύ καλά; Υπάρχουν αρκετοί πόροι; Σχέδιο στήριξης;

6. Strays = not only strays! Project LocationDog Population Survey Results *Colombo, Sri Lanka (2006) 50+% of roaming dogs are owned *2 villages in Bali (2007) 95-97% of roaming dogs are owned Oradea, Romania (2006)70+% of roaming dogs are owned Rocco D’Evandro, Italy (2011) 96% of roaming dogs are owned *Malia, Crete ( )50+% of roaming dogs are owned

6. Αδέσποτα = όχι μόνο αδέσποτα Τοποθεσία Προγράμματος Αποτελέσματα Έρευνας Πληθυσμού Σκύλων *Colombo, Σρι Λάνκα (2006) 50+% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι *2 χωριά στο Μπαλί (2007) 95-97% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι Oradea, Ρουμανία (2006) 70+% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι Rocco D’Evandro, Ιταλία (2011) 96% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι *Malia, Κρήτη ( )50+% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι