Μαθαίνοντας... Learning... The acquisition of knowledge or skills through experience, practice, or study, or by being taught. Η απόκτηση γνώσεων ή δεξιοτήτων μέσα από την εμπειρία, την εξάσκηση, ή την μελέτη, ή με το να διδάσκονται.
Μαθαίνοντας... Learning…
1. Έρευνα - Research What is the problem? Where are you at? Target audiences? Stakeholders? What do you need? How would you M&E? Ποιό είναι το πρόβλημα; Πού βρίσκεστε; Κοινό στόχου; Εμπλεκόμενοι φορείς; Τι χρειάζεστε; Πώς θα κάνετε Π&Α;
2. Εμπλεκόμενοι φορείς - Stakeholders Who are they? What’s in it for them? Engage them! Compromise… Learning process for both sides Ποιοί είναι; Τι έχουν να κερδίσουν; Συμμετοχή τους Συμβιβαστείτε... Διαδικασία μάθησης και για τις δύο πλευρές
3. Περάστε το μήνυμα σας! Get your message across! 23 57
3. Περάστε το μήνυμα σας! Get your message across!
4. M&E (and adapt) Μ&Α (και προσαρμογή) Populations surveys Expansion of project Καταμετρήσεις πληθυσμού Διεύρυνση προγράμματος
5. Planning for success! Προσχεδιασμός για επιτυχία! What happens if your project takes off? Material & Human Resources available? Back up plan? Τι γίνεται αν το πρόγραμμα πάει πολύ καλά; Υπάρχουν αρκετοί πόροι; Σχέδιο στήριξης;
6. Strays = not only strays! Project LocationDog Population Survey Results *Colombo, Sri Lanka (2006) 50+% of roaming dogs are owned *2 villages in Bali (2007) 95-97% of roaming dogs are owned Oradea, Romania (2006)70+% of roaming dogs are owned Rocco D’Evandro, Italy (2011) 96% of roaming dogs are owned *Malia, Crete ( )50+% of roaming dogs are owned
6. Αδέσποτα = όχι μόνο αδέσποτα Τοποθεσία Προγράμματος Αποτελέσματα Έρευνας Πληθυσμού Σκύλων *Colombo, Σρι Λάνκα (2006) 50+% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι *2 χωριά στο Μπαλί (2007) 95-97% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι Oradea, Ρουμανία (2006) 70+% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι Rocco D’Evandro, Ιταλία (2011) 96% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι *Malia, Κρήτη ( )50+% των περιφερόμενων σκύλων είναι δεσποζόμενοι