This project has been founded with support form the European Commission. This presentation reflects the views only of the authors, and the Commission cannot.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
REVOW Re cognition of V alue o f W ork Πρώτη συνάντηση εργασίας, Πάτρα, 21/12/2100.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Movement Studies Week 3 Verveniotis P
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ TΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Επιστήμη της Πληροφορίας – Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ : ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
This project has been funded with support the European Commission
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Οι εξωτερικές σχέσεις της Ε.Ε.:
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

This project has been founded with support form the European Commission. This presentation reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein. AVARES GR1-LEO Enhance attractiveness of renewable energy training by virtual reality ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ « Διδασκαλία Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με χρήση Πολυμέσων και Εικονικής Πραγματικότητας » Πάτρα, 24 Σε π τεμβρίου, 2014 Ιωάννης Χατζηλυγερούδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Μηχ/κών Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πατρών

Περίγραμμα π αρουσίασης AVARES Presentation on Current Status 2 Τι είναι το AVARES; Κύριοι Στόχοι του AVARES Παρουσιάσεις με γραφικά Προχωρημένες π ροσομοιώσεις 3 Δ Κόσμος Αρχιτεκτονική Πλατφόρμας AVARES Στρατηγικές Μάθησης στο AVARES Πιλοτικές Εφαρμογές Εταίροι του έργου

Τί είναι το AVARES; 3 AVARES Presentation on Current Status Είναι ένα έργο LLP LdV TOI Τι είναι το LLP; Το LLP (Life Long Programme) σχεδιάστηκε για να είναι δυνατόν όλοι, σε κάθε στάδιο της ζωής τους, να συμμετέχουν σε ενδιαφέρουσες εμπειρίες μάθησης καθώς και για την ανάπτυξη της μόρφωσης και εκπαίδευσης σε όλη την Ευρώπη. Περιλαμβάνει: Commenius (δευτεροβάθμια εκπαίδευση) Erasmus (τριτοβάθμια εκπαίδευση) LdV (επαγγελματική μόρφωση και εκπαίδευση) Grundtvig (μόρφωση ενηλίκων)

4 AVARES Presentation on Current Status Τι είναι το LdV; Τι είναι το TOI; Το Leonardo da Vinci (LdV) είναι ένα υπο- πρόγραμμα που χρηματοδοτεί έργα στο χώρο της επαγγελματικής μόρφωσης και εκπαίδευσης. Transfer of Innovation (ΤΟΙ) είναι μια δράση του LdV που αποσκοπεί στην βελτίωση της ποιότητας και της ελκυστικότητας της Επαγγελματικής Μόρφωσης και Εκπαίδευσης (Vocational Education and Training-VET) με τη μεταφορά υπαρχόντων μέσων σε νέα περιβάλλοντα. Τί είναι το AVARES;

5 AVARES Presentation on Current Status Το LLP δεν υ π άρχει π λέον Το ERASMUS+ είναι ο αντικαταστάτης του για την π ερίοδο (education, training, youth and sports) Τί είναι το AVARES;

6 Κύριος Στόχος του AVARES AVARES Presentation on Current Status “AVARES project intents to make a transfer of RESNET training modules into virtual reality in order to make the education more attractive for young people”. Τι είναι το RESNET; Είναι ένα π ροηγούμενο έργο LdV TOI, το ο π οίο ανέ π τυξε ένα σύστημα για διδασκαλία / μάθηση για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ( ΑΠΕ ).

7 AVARES Presentation on Current Status Το RESNET π εριλάμβανε 5 τμήματα, π ου ήταν βασισμένα κυρίως σε κείμενα εμ π λουτισμένα με εικόνες και α π λές π ροσομοιώσεις : ◦ Ηλιακή ενέργεια ◦ Υδάτινη ενέργεια ◦ Αιολική ενέργεια ◦ Ενέργεια βιομάζας ◦ Γεωθερμική ενέργεια Κύριος Στόχος του AVARES

8 AVARES Presentation on Current Status Εμ π λουτισμός των υ π αρχόντων τμημάτων με χρήση π ροχωρημένων τεχνολογιών για αύξηση της ελκυστικότητας. Πιο συγκεκριμένα o Μεταφορά της κειμενικής μορφής του μαθησιακού υλικού σε μορφή γραφικής π αρουσίασης o Παραγωγή π ροχωρημένων π ροσομοιώσεων για λειτουργίες μηχανών ή διαδικασίες φαινομένων o Χρήση Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου για α π οθήκευση του μαθησιακού υλικού o Παραγωγή 3 Δ ρεαλιστικών αντικειμένων o Κατασκευή 3 Δ εικονικού κόσμου για διδασκαλία / μάθηση για ΑΠΕ Κύριοι Στόχοι του AVARES

9 Παρουσιάσεις με γραφικά AVARES Presentation on Current Status

10 AVARES Presentation on Current Status Παρουσιάσεις με γραφικά

11 AVARES Presentation on Current Status Παρουσιάσεις με γραφικά

12 Προχωρημένες Προσομοιώσεις AVARES Presentation on Current Status

13 3 Δ Εικονικός Κόσμος AVARES Presentation on Current Status

14 3 Δ Εικονικός Κόσμος (Auditorium) AVARES Presentation on Current Status

15 3 Δ Εικονικός Κόσμος (Island) AVARES Presentation on Current Status

16 3 Δ Εικονικός Κόσμος (Displays) AVARES Presentation on Current Status

17 3 Δ Ρεαλιστικά Αντικείμενα AVARES Presentation on Current Status

18 Πλατφόρμα AVARES AVARES Presentation on Current Status

19 Στρατηγικές Μάθησης στο AVARES AVARES Presentation on Current Status Αυτό-μάθηση-Self-learning: χωρίς δάσκαλο, χωρίς οδηγίες) Σύγχρονη μάθηση βασισμένη σε τάξη- Class-based synchronous learning: εικονική τάξη, μάθηση εξ’ αποστάσεως, εικονικός-δάσκαλος διευθύνει τη μαθησιακή διαδικασία σε πραγματικό χρόνο)

20 Στρατηγικές Μάθησης στο AVARES AVARES Presentation on Current Status Ασύγχρονη μάθηση βασισμένη σε τάξη- Class-based asynchronous learning: εικονική τάξη, μάθηση εξ’ αποστάσεως, μάθηση βασισμένη σε οδηγίες) Μικτή μάθηση-Blended learning: πραγματική τάξη, δραστηριότητες στον 3Δ κόσμο χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια κλασσικού μαθήματος)

21 Πιλοτικές Εφαρμογές AVARES Presentation on Current Status Mini-Pilot-1: Πανεπιστήμιο Πατρών, Μάρτιος 2014 Mini-Pilot-2: Βουκουρέστι, Ρουμανία, Μάϊος 2014 Mini-Pilot-3: Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Νίτρας, Σλοβακία, Ιούνιος 2014 Main Pilot: Τεχνική και Επαγγελματική Σχολή, Πενέλα, Πορτογαλία

22 Πιλοτικές Εφαρμογές AVARES Presentation on Current Status Τα αποτελέσματα ήταν περισσότερο από ενθαρρυντικά. Οι μαθητές όχι μόνο έμειναν ευχαριστημένοι από την χρήση της πλατφόρμας, αλλά είχαν και καλύτερη απόδοση στα τεστ αξιολόγησης. Μας ενδιαφέρει να χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα σε πραγματική τάξη σαν μέρος μαθήματος. Όσοι ενδιαφέρονται γι’ αυτό να έλθουν σε επαφή μαζί μας.

23 Εταίροι του έργου AVARES Presentation on Current Status University of Patras, Greece (UP)-Coordinator Slovak University of Agriculture in Nitra, Slovakia (SUA) e-Training Solutions, Dresden, Germany (eTS) Escola Tecnologica e Profissional de Sico, Penela, Portugal (ETP) Centre of Training European, Bucharest, Romania (CTE) Alfa Ideas and Technologies, Kaunas, Lithuania (FITIN)

Ευχαριστώ για την π ροσοχή σας !