ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ρατσισμός.
ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΞΙΝΟΣ
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
Στο σχολείο όπως και στην κοινωνία οφείλουμε να καλλιεργούμε σχέσεις αλληλεγγύης και ανθρωπισμού. Η χρήση σωματικής ή λεκτικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Ομαδική εργασία power point των:
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Το αγαπημένο μου μάθημα
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
...ελπίζουμε να το απολαύσετε..! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ! Κατερίνα Τσαντάνη Μαύρης Χρήστος Ειρήνη Μουστάκα Εσείς δεν κλικάρετε για την αλλαγή των slides...
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Β’4 (φυλετικός)
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΧΡΟΝΙΑ UNESCO.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
Ρατσισμός.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
21 Μάρτη : Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ρατσισμός & Προκατάληψη
2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ''ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ'' ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΦΑΛΑ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Ρατσισμός ; Ένα συνήθης φαινόμενο βίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΕΛ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ TH ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ «ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ»

έμπνευσή μας!!! Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα είναι κινητήρια δύναμη και έμπνευσή μας!!!

Ρατσισμός - Ξενοφοβία Με τον όρο ρατσισμός εννοούμε μία αντιδραστική θεωρία που υποστηρίζει ότι όλοι οι άνθρωποι δεν γεννήθηκαν ίσοι μεταξύ τους. Όσοι ακολουθούν τη θεωρία αυτή τη χρησιμοποιούν για να καταπιέσουν ή να καταδιώξουν τους άλλους που είναι διαφορετικοί από αυτούς.

Θεωρητικοί του ρατσισμού Arthur Comte de Gobineau George Comte Vacher de Lapouge Gustave le Bon Robert Knox Houaron Stewart Chamberlain Hans F.K. Gunter Ernest Renan

Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι Σήμερα η Βιολογία έχει αποδείξει ότι οι άνθρωποι δε γεννιούνται ανώτεροι και κατώτεροι.

Είδη του Ρατσισμού Φυλετικός Ρατσισμός

Κοινωνικός Ρατσισμός (λόγω φύλου, σεξουαλικών προτιμήσεων, αναπηρίας, ασθένειας, εμφάνισης και άλλα).

Θρησκευτικός Ρατσισμός

Συνέπειες του ρατσισμού σήμερα Προκαλεί διακρίσεις, αδικίες και κοινωνικές ανισότητες. Οδηγεί σε βίαιες συγκρούσεις και πολέμους. Προσβάλλει την ανθρώπινη προσωπικότητα Παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα. Καλλιεργεί πάθη και φανατισμό. Συντελεί στην οικονομική εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Προκαλεί φόβο και εμποδίζει τη συνεργασία των ανθρώπων.

Συνέπειες του ρατσισμού σήμερα

Μέτρα αντιμετώπισης του ρατσισμού Διάδοση του ανθρωπισμού μέσω της σωστής εκπαίδευσης, αλλά και της παιδείας γενικότερα για την αποδοχή της διαφορετικότητας του άλλου. Εφαρμογή του πνεύματος της δημοκρατίας από τους φορείς εξουσίας (κυβερνήσεις, διεθνείς οργανισμοί) ώστε να μην αδικούνται οι άνθρωποι, ιδιαίτερα οι αδύναμοι. Καταπολέμηση της ανεργίας και υλική βοήθεια στις ομάδες που καταπιέζονται. Διαμόρφωση εθνικής συνείδησης για να μη παρατηρείται το φαινόμενο του σωβινισμού. Ενίσχυση πολιτιστικών ανταλλαγών μεταξύ των λαών.

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΗΡΩΝ

Τα δεσμά του φόβου πρέπει να σπάσουν Όπως κανείς δεν διαλέγει την πατρίδα του, έτσι και οι μετανάστες δεν διαλέγουν την ξενιτιά. Εξαναγκάζονται να φύγουν σε άλλες χώρες για να γλιτώσουν από τη φτώχεια, την εξαθλίωση, τους πολέμους.

Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι Οι άνθρωποι όλοι πρέπει να ξεπεράσουν το παρελθόν και να εξελιχθούν σε υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι μεταξύ τους και όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα στη ζωή, στην εκπαίδευση, στην εργασία.

ΜΗ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙΣ «ΞΕΝΟ» Επειδή άλλη μάνα με γέννησε Και σ’ άλλη γλώσσα άκουσες εσύ τα όμορφα παιδικά σου παραμύθια... μη με φωνάξεις «ξένο» ............... Αν θέλεις κοίταξέ με στα μάτια, πιο πέρα απ’ το μίσος ας φθάσει η ματιά σου, ας ξεπεράσει φόβο, εγωισμό. Για δες, άνθρωπος είμαι κι εγώ. Όχι: δεν είμαι «ξένος»!.