Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΝΕΤΙΚΟ ΧΑΝΔΑΚΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ : ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ Χαριτάκη Ειρήνη Ηράκλειο,
Advertisements

Εικονικη Πραγματικοτητα (Virtual Reality)
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Χρήση 3D ΔΕΠ για την Υποστήριξη Συνεργασίας στο Πλαίσιο Δραστηριοτήτων Μάθησης ΕΤΠΕ ’04, Αθήνα, 2 Οκτώβρη 2004, 1 Χρήση Τρισδιάστατων Δικτυακών Εικονικών.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής Ηράκλειο: Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας Πληροφορικής Υπολογιστικών Μαθηματικών Ρέθυμνο:
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Εικονικη πραγματικοτητα
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
19/04/2005Γεώργιος Α Βούρος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ ΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κατεύθυνση Ψηφιακών μέσων
ΙΤΕ - Ινστιτούτο Πληροφορικής
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Καθηγητές: Γεργατσούλης Μ. Καπιδάκης Σ.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ ΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κατεύθυνση Ψηφιακών μέσων
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ ΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης και Ανάλυσης Πληροφοριών.
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Εναλλακτικές λύσεις και αξιολόγηση αυτών.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Οι απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες του μηχανικού Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
μηχανολογικών κατασκευών
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΡΟΗ Ι: ΒΪΟΙΑΤΡΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Επικοινωνία ανθρώπου-μηχανής και...μηχανικών Σχολή ΗΜΜΥ-ΕΜΠ Σ. Κόλλιας, Γ. Στάμου, Κ. Καρπούζης.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Ανδρέας Μιαουδάκης. Αρχιτεκτονική Υπολογιστών ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ Εισαγωγή στη σύγχρονη τεχνολογία υλοποίησης των υπολογιστών. Η.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ροή Η: Ηλεκτρονική-Κυκλώματα-Υλικά
Επαυξημένη πραγματικότητα και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Η Τεχνολογία από την αρχαία εποχή έως σήμερα
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης.
Ροή Η: Ηλεκτρονική-Κυκλώματα-Υλικά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Στα διάφορα επαγγέλματα
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Εισαγωγή Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας μελετάται η Επικοινωνία μεταξύ Ανθρώπου και Υπολογιστή βασισμένη στην Εικονική Πραγματικότητα. Περιγράφεται η εξέλιξη της Επικοινωνίας Ανθρώπου –Υπολογιστή και της Εικονικής Πραγματικότητας μέχρι που γίνονται ένα βλέποντας αυτήν την Επικοινωνία να γίνεται μέσα σε ένα Εικονικό Περιβάλλον. Αναφέρονται συσκευές υποστήριξης αυτών των ενεργειών, τομείς της ζωής μας στους οποίους χρησιμοποιούνται και κάποια προγράμματα τα οποία έχουν υλοποιηθεί βάση αυτών.

Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Επικοινωνία Ανθρώπου-Υπολογιστή Εισαγωγή Η Έννοια και η Εξέλιξη της ΕΑΥ Στόχοι της ΕΑΥ Λειτουργικότητα: Θεμελιώδης επιδίωξη της ΕΑΥ Στοιχεία ενός συστήματος ΕΑΥ Είσοδος Δεδομένων ΕΑΥ και Όραση Υπολογιστών ΕΑΥ και Αναγνώριση Χειρονομιών (mt9)

Εικονική Πραγματικότητα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Εικονική Πραγματικότητα Εισαγωγή Ανάπτυξη ενός Εικονικού Περιβάλλοντος Μοντέλο Περιβάλλοντος(cave_crayoland) Χαρακτηριστικά της Εμβύθισμένης Ε.Π. Αλληλεπιδράσεις με το χρήστη Ξεχωριστά Εικονικά Περιβάλλοντα Τεχνολογίες Υλικό Λογισμικό Συσκευές που χρησιμοποιήθηκαν σε Εφαρμογές Ε.Π.

Η Συμμετοχή της Ε.Π. στη ζωή μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Συμμετοχή της Ε.Π. στη ζωή μας Εισαγωγή Ε.Π. και Κατασκευές Κτιρίων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Ε.Π. στον τομέα της Μηχανικής Ε.Π. και Εμπόριο Προϊόντων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Ε.Π. στον τομέα της Ασφάλειας Η Ε.Π. στον τομέα της Ιατρικής

Η συμβολή της Ε.Π. στην Αντιμετώπιση Φοβιών ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η συμβολή της Ε.Π. στην Αντιμετώπιση Φοβιών Πραγματικό και εικονικό εμπορικό κέντρο Εικονικοί κόσμοι για την θεραπεία του φόβου της πτήσης

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Ζωντανεύουν τα αρχαία Εισαγωγή Εικονικά Μουσεία Λούβρο Πλαταιές Ρωμαϊκά Θερμοπύλες Εικονικά Μουσεία Λούβρο Η πυραμίδα την ημέρα Η πυραμίδα από την Carrousel Το μουσείο από τον ποταμό Seine Η πυραμίδα τη νύχτα Αίθουσα με Φαραώ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο HPCLab Πανεπιστήμιου Πατρών MUV II (Multi User Virtual Interactive Interface ) Υλοποίηση ενός τρισδιάστατου μοντέλου του Παρθενώνα των Αθηνών

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Οι Στρατιωτικές Εφαρμογές Εφαρμογές της εικονικής πραγματικότητας στην Ιατρική Εισαγωγή Θεραπεία μέσω έκθεσης Χειρουργική Τηλεϊατρική και Συνεργασία

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Προσομοίωση αρθροσκοπικής εγχείρησης

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Αποκατάσταση Εικονικά Περιβάλλοντα για αυτιστικά παιδιά Σχεδίαση τεχνητών βαλβίδων με χρήση Ε.Π. Δείγμα οθόνης από την εφαρμογή προσομοίωσης

Εικονική εγκατάσταση γ-κάμερας ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Εικονική εγκατάσταση γ-κάμερας Βραχυπρόθεσμα μειονεκτήματα Συμπεράσματα

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Η Εικονική Πραγματικότητα στην Εκπαίδευση Η Ε.Π. στην υποστήριξη της διδασκαλίας της Βιολογίας Εικονική Πραγματικότητα και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση 3D-Τοπογραφικά Ανάγλυφα Προσομοιώσεις – Παιγνίδια V-Laser Εισαγωγή V-Laser II (Virtual. Approach to Stimulated Emission of Radiation) Διαμορφωτική αξιολόγηση

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Wearable Computing Εισαγωγή Ο μικρότερος κεντρικός υπολογιστής δικτύου του Word

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Το PC σπιρτόκουτο Τι είναι ένας Wearable Computer Λειτουργικοί τρόποι του Wearable Computing Οι έξι ιδιότητες (έξι πορείες σημάτων) του wearable computing Θεμελιώδη ζητήματα του Wearable Computing Ιστορικό πλαίσιο Η αλλαγή από τα πυροβόλα όπλα στις κάμερες και τους υπολογιστές Η αλλαγή από τη Δρακόντεια τιμωρία στη μικροδιαχείρηση

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5ο Πτυχές του Wearable Computing και της προσωπικής ενδυνάμωσης Άρθρα

Προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί με χρήση Ε.Π. ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο Προγράμματα που έχουν υλοποιηθεί με χρήση Ε.Π. Το Πρόγραμμα ΕΝΟΡΑΣΗ Το Πρόγραμμα LAKE Το Πρόγραμμα Oxygen Cricket/INS Demo Software Proxy Demo Metaglue Demo Multilingual Speech Interface Demo Sketch Understanding Demo Intelligent Room Meeting Demo

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7ο Σύνοψη – Επίλογος Όπως κάθε τεχνολογικό επίτευγμα, έτσι και τα συστήματα εικονικής πραγματικότητας έχουν θετικές αλλά και αρνητικές εφαρμογές. Εξαρτάται από το πώς επιλέγουν οι ειδικοί να κάνουν χρήση.Παρ' όλα αυτά οι ερευνητές θεωρούν ότι είναι πολύ νωρίς ακόμη για να αξιολογήσει κανείς εμπεριστατωμένα τις αρνητικές ή θετικές επιπτώσεις. Πρόκειται πάντως για μια τεχνολογία που παίζει με τη φαντασία και την ουτοπία και έτσι δίνει κυρίως στους ερευνητές την αίσθηση, που ίσως είναι ουτοπική, ότι μπορούν να γίνουν πάρα πολλά ακόμη στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας.