ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Marketing ( newsletters)
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Προστασία Λογισμικού - Ιοί
Κοίταξε προσεκτικά τα πόδια σου κάθε φορά που βγάζεις τα παπούτσια και τις κάλτσες για ύπαρξη ερυθρότητας ή δερματικών βλαβών. Αν δεις κάτι ανησυχητικό,
ΠΡΑΣΙΝΟ-ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΙΤΙ.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΤΥΛ ΚΤΕΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ/ΕΚΠ Ν. ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ «ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ»
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Για βαμμενα μαλλια Σαμπουάν 1lt & 300ml. Μαλακτική 1lt & 300ml.
ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΥΔΑΤΙΚΑ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ ΓΙΝΟΜΕΝΟ ΙΟΝΤΩΝ ΝΕΡΟΥ Kw
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Θερμοκρασία και Θερμότητα
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
ΛουΣιμο (Σε διαφορετικεΣ περιπτωΣειΣ ,διαδικαΣια,προϊοντα)
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΚΟΜ107(3η -4η εβδ.)Κατηγορίες βαφών
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗ ΜΗΤΡΙΚΟ ΘΗΛΑΣΜΟ Λίλα Μπίμπη Παιδίατρος Διεθνώς Πιστοποιημένη Σύμβουλος Γαλουχίας IBCLC.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΗΛΑΣΜΟΥ 5 ο ΓΕΛ Χαλανδρίου Εργασία Βιολογίας του μαθητή Κ. Ηλία.
KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:2 KΛΕΟΠΑΤΡΑ ΚΤΕΝΑ LECTURE:2.
KOM 201(1η-2η εβδ) ΣΤΗΦΑΡΙΣΜΑ ή ΜΟΡΤΑΝΣΑΖ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΚΜΗΣ. O Παρόλο που πολλά φάρμακα χορηγούνται σήμερα χωρίς συνταγή γιατρού, ποτέ δεν πρέπει να συστήσουμε εμείς, γιατί.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΚΟΜ 203: TEXNIKES KOΨΙΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ. Παράγοντες που επηρεάζουν το κόψιμο : -πυκνότητα του μαλλιού -υφή του μαλλιού -τριχοφυΐα -ελαστικότητα του μαλλιού.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Αλλεργική δερματίτιδα (εξ επαφής). Η αλλεργική δερματίτιδα εξ επαφής είναι μια κοινή πάθηση του δέρματος. Προκαλείται, λόγω επαφής του δέρματος, με παράγοντες.
Αλλεργική δερματίτιδα (εξ επαφής). Η αλλεργική δερματίτιδα εξ επαφής είναι μια κοινή πάθηση του δέρματος. Προκαλείται, λόγω επαφής του δέρματος, με παράγοντες.
Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
OASIS PALACE.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Τι είναι η Ψείρα Πολλοί νομίζουν ότι προτιμώ τα βρώμικα μαλλιά. ΛΑΘΟΣ
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ BOTOX (ΜΠΟΤΟΞ) - DYSPORT
ΚΠ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4
Σχέσεις με την Κοινότητα
ΕΠΙΣΤΑΞΗ & ΡΙΝΟΡΡΑΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΚΟΜ 103 Α'ΤΡΙΜΗΝΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2014 ΕΒΔΟΜΑΔΑ 3

ΕΙΔΗ ΠΕΛΑΤΩΝ: 1.Αρχικοί (νέοι) πελάτες. Είναι οι πελάτες που έρχοντε κάνουν μία υπηρεσία είτε γιατί είναι καινούργιοι είτε γιατί δεν πρόκειται να κάνουν άλλη. Για αυτούς τους πελάτες είναι πολύ μεγάλο το κόστος σε χρόνο και χρήματα για να τους προσελκύσεις και δεν μπορεί εύκολα μια επιχείρηση να βασιστεί σε αυτούς Ο στόχος λοιπόν θα πρέπει να είναι μια απολύτως θετική εμπειρία σε αυτούς τους πελάτες με σκοπό να ανεβούν επίπεδο. 2. Επανερχόμενοι πελάτες. Είναι οι πελάτες που ξαναέρχονται στην επιχείρηση είτε για την ίδια είτε για κάποια άλλη υπηρεσία. Αυτοί οι πελάτες δημιουργούν δυνατότερους δεσμούς με την επιχείρηση και περιμένουν από εσάς να τιμήσετε αυτούς τους δεσμούς με την μορφή έκπτωσης, προσφοράς, αναγνώρισης, ή οτιδήποτε.

3. Πελάτες που δεν είναι απλά ευχαριστημένοι από την επιχείρησή σας αλλά σας κάνουν και διαφήμιση. Αυτοί που μπορούν να θεωρηθούν και μέρος της εκστρατείας μάρκετινγκ που πιθανόν να έχετε. Όπως βλέπετε κάθε επίπεδο τροφοδοτείται από το προηγούμενο και η εξυπηρέτηση πελατών είναι το μοναδικό εργαλείο για να κάνετε έναν πελάτη πρώτα να σας προτιμήσει και μετά να ανεβεί τα σκαλοπάτια μέχρι να γίνει 'μέρος' της επιχείρησής σας!

Μερικές Συμβουλές: Γνωρίζετε τους πελάτες σας; Εάν μπει κάποιος πελάτης στην επιχείρησή σας γνωρίζετε το όνομά του; Αυτό το απλό πραγματάκι μπορεί να κάνει τον πελάτη σας να νοιώσει σημαντικός και ότι τον προσέχετε. Οι πελάτες σας, σας γνωρίζουν; Εάν σας δουν έξω μπορούν να σας μιλήσουν; Για καλή εξυπηρέτηση πελατών, κάντε το κάτι παραπάνω. Θυμηθείτε τα γενέθλια κάποιου πελάτη, συγχαρείτε τον όταν πάρει μια προαγωγή, κρατήστε το άρθρο στο οποίο εμφανίζετε. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κρατήσετε Γίνεται υποδοχή στους πελάτες σας με το που μπαίνουν από την πόρτα; Υπάρχει πιθανότητα να μπει κάποιος μέσα, να δει και να βγει χωρίς να τον πάρει κανείς είδηση; Είναι ένδειξη σεβασμού και ευγένειας να χαιρετάμε το

Είναι οι υπάλληλοι σας εκπαιδευμένοι για να αντιμετωπίσουν ένα παράπονο ενός πελάτη ή έναν εκνευριστικό πελάτη; Δώστε τους οδηγίες για το πώς πρέπει να γίνει αυτό, πως πρέπει να μιλήσουν σε κάθε περίπτωση που μπορεί να προκύψει. Να θυμάστε ότι όση οργάνωση και μάρκετινγκ και προσπάθεια και αν κάνετε για να φέρετε όλους αυτούς τους πελάτες για πρώτη φορά στην επιχείρηση σας, είναι πιο σημαντικό αυτοί οι άνθρωποι να ξαναέρθουν και να ξαναέρθουν. Καλή τύχη!

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΡΙΧΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑ PH O όρος ΡΗ υποδηλώνει την οξύτητα ή αλκαλικότητα. Το ΡΗ εκφράζεται σε κλίμακα απο 1-14 με το 7 στο μέσο που είναι ουδέτερο. Όσο πιο δυνατό είναι ένα οξύ, η πυκνότητα σε υδρογονικά ιόντα είναι περισσότερη. Ένα ΡΗ πιο χαμηλό απο 7 είναι οξύ. Τα αλκαλικά περιέχουν υδροξειδιούχα ιόντα. Όσο πιο δυνατό είναι ένα αλκαλικό τόσο περισσότερα έχει. Ένα ΡΗ πέραν απο το 7 είναι αλκαλικό με πιο πολύ το 14.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ: Όσο πιο κοντά είναι το ΡΗ προς το 1 τόσο πιο οξύ είναι. Όσο πιο πάνω απο το 7 προς το 14 γίνεται πιο αλκαλικό Το 7 είναι πάντοτε ουδέτερο.

Λούσιμο Το λούσιμο των μαλλιών είναι η πρώτη υπηρεσία που προσφέρουμε στον πελάτη μας γι'αυτό πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι θα δώσουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία στον πελάτη. Σκοπός: Α) Να καθαρίσουμε τα μαλλιά απο κατάλοιπα που υπάρχουν Β) Να ετοιμάσουμε τα μαλλιά να δεχτούν καινούργια προιόντα. Πώς ενεργεί το σιαμπού: Το σιαμπού ενεργεί σαν υγρός παράγοντας και επιτρέπει στα κατάλοιπα που υπάρχουν στο δέρμα και την τρίχα να ανακατευτούν με το νερό και να ξεπλυθούν. Λαμβάνουμε πάντα υπόψη την θερμοκρασία του νερού γιατί όταν είναι πολύ κρύο κλείνουν τα λέπια του περιτριχίου και δεν καθαρίζουν τα κατάλοιπα ενώ όταν είναι πολύ ζεστό θα προκαλέσουμε έγκαυμα στο δέρμα και δυσφορία στον πελάτη. .

ΣΑΜΠΟΥΑΝ Τα κυριότερα είδη σαμπουάν: Ανάλογα με τον τύπο των μαλλιών ( ξηρά, λιπαρά, κανονικά, με πιτυρίδα) Για μώρα που δεν περιέχουν ουσίες που ερεθίζουν τα μάτια και το δέρμα Ρυθμιστικά που κάνουν τα μαλλιά ευκολοχτένιστα και λαμπερά Φαρμακευτικά που κάνουν θεραπεία στα μαλλιά και στο δέρμα του κεφαλιού και συστίνονται απο ιατρούς δερματολόγους. Το κάθε σαμπουάν έχει το δικό του ΡΗ γι'αυτό εμείς ανάλογα με το τύπο των μαλλιών χρησιμοποιούμε το ανάλογο Μαλλιά κανονικά : 5.5-6 ΡΗ Μαλλιά πορώδη: Σαμπουάν με χαμηλό ΡΗ Μαλλιά Λιπαρά: Σαμπουάν με λίγο ψηλό ΡΗ Μαλλιά με ειδικά προβλήματα:Εξειδικευμένα σαμπουάν

Μαλακτικές Κρέμες Πλεονεκτήματα: Χρησιμοποιούμε μετά το λούσιμο με διάρκεια παραμόνης τους 3-5 λεπτα και βοηθούν στο ξέπλεγμα και στο φορμάρισμα των μαλλιών. Εαν δεν αφαιρεθούν σωστά τα μαλλιά γίνονται λιπαρά. Επίσης εαν αφαιρεθούν αμέσως από τα μαλλιά τότε δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα. Πλεονεκτήματα: Προστατεύουν το εξωτερικό μέρος της τρίχας. Θεραπεύουν τα ξηρά και καταστραμμένα μαλλιά. Κλείνουν τα λέπια της τρίχας και επαναφέρουν την τρίχα στην κανονική της μορφή και στο φυσιολογικό ΡΗ.

Θεραπείες Μαλλιών Χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες: α) Επιφανειακές : είναι θεραπείες πουχρησιμοποιούνται για να ξεπλέκουν τα μαλλιά και να μαλακώνουν το περιτρίχιο.Δραστικές γι'αυτο δεν πρέπει να μένουν πολύ ώρα. β)Θεραπείες που εισχωρούν μέσα στην τρίχα: Βοηθούν στη ανανέωση της τρίχας και ο χρόνος παραμονής του είναι σύμφωνα με τον κατασκευαστή. γ) Θεραπείες για το τριχωτό της κεφαλής: Για προβλήματα του τριχωτού

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΥΣΙΜΑΤΟΣ Διάγνωση Ετοιμάζουμε τον πελάτη Τον οδηγούμε στον λουστήρα Ελέγχουμε εάν κάθεται αναπαυτικά Ελέγχουμε τη θερμοκρασία του νερού Βρέχουμε όλα τα μαλλία προσεκτικά

7. Βάζουμε το σαμπουάν 8.Κάνουμε μασάζ στο κεφάλι χρησιμοποιώντας τις ρώγες των δακτύλων σε κυκλικές κινήσεις μέχρι να καλυφθεί το κεφάλι με σαπουνάδα. 9.Ξεπλένουμε καλά και το επαναλαμβάνουμε ακόμα μια φορά.

10. Αφού τα ξεπλύνουμε για δεύτερη φορά βάζουμε τη μαλακτική κρέμα απο τη μέση προς τις άκρες των μαλλιών και ξεπλέκουμε με τα δάκτυλα μας. 11.Ξεπλένουμε τη μαλακτική κρέμα καλά. 12.Στεγνώνουμε τα μαλλιά. 13.Συνεχίζουμε με χτένισμα ή οτίδηποτε άλλο θέλει ο πελάτης.