Μαρία Λαζαρίδου. Δωρεάν λογισμικό που βασίζεται στο διαδίκτυο και περιλαμβάνει: επεξεργαστή κειμένου, λογιστικό φύλλο, παρουσίαση και φόρμες και το οποίο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Advertisements

ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Τσιγγίδου Τάνια. Τι είναι Το 'Wiki' (που προφέρεται ως «γουίκι») είναι ένας τύπος ιστοτόπου που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να δημιουργήσει και να επεξεργαστεί.
Google docs Google docs forms
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημ. Σχολείο Θεσσαλονίκης Στ2 Τάξη
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Ο τομέας της Πληροφορικής
3.6.1 ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ: Διδάσκοντας με τη βοήθεια επεξεργαστή κειμένου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΤΙΤΛΟΣ Κατοχή, Αντίσταση και Απελευθέρωση
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Πληροφορική - εισαγωγή ΜΑΘΗΜΑ: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄ ΩΡΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ: 120 (Θ: 45 – Ε: 75) 5 ώρες / βδομάδα = εργαστήριο Η/Υ.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
> > Ερευνητική εργασία Β λυκείου. Κανελλοπούλου Αλεξία Πατσούρα Εύη Σινάνος Νίκος Σίνανος Παναγιώτης Σχολικό έτος Σχολικό έτος Γενικό.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
27/9/2016 Παρουσίαση Web Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλισης και Αποζημιώσεων ΕΛΓΑ Μπαλατσού Μαρία, Δ/νση Πληροφορικής ΕΛΓΑ, Απρίλιος 2016.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Wikis Ο Cunningham εμπνεύστηκε τον όρο wiki από τα "wiki wiki", δηλαδή τα "γρήγορα" λεωφορεία πυκνών δρομολογίων στον αερολιμένα της Χονολουλού.
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Ρομαντισμός.
Google docs Google docs forms
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΟΥΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Κεφάλαιο 11 Τροποποίηση φόρμας.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Λαζαρίδου

Δωρεάν λογισμικό που βασίζεται στο διαδίκτυο και περιλαμβάνει: επεξεργαστή κειμένου, λογιστικό φύλλο, παρουσίαση και φόρμες και το οποίο προσφέρεται από τη Google

Παραδοσιακό λογισμικό γραφείου Google Docs Ένας συγγραφέας κάθε φορά Βασίζεται σε εγκατεστημένο λογισμικό Και τα δύο μπορούν να αποθηκεύουν και να εκτυπώνουν Προσκαλείς άλλους που μπορούν και να επεξεργαστούν Βασίζεται στο web

Τα Google docs παρακολουθούν : Ποιος κάνει αλλαγές Τι γράφει/σβήνει Πότε το γράφει Για όλα σημειώνεται ώρα/ημερομηνία

για τη δημιουργία κοινών εγγράφων, παρουσιάσεων, λογιστικών φύλλων, φορμών για τη δημιουργία ατζέντας συναντήσεων για τη διαμοίραση υλικού και μέσων, π.χ.: φωτογραφιών για εκπαιδευτικούς σκοπούς, π.χ.: επιτρέπουν στους μαθητές να συνεργαστούν για την εκπόνηση ενός πρότζεκτ για να μπορούν εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες να δεχτούν βοήθεια, να διορθώσουν ή να επεξεργαστούν την εργασία τους

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!