page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο να αναπτύξετε το brand σας.
page 2 Εισαγωγή Η έρευνα ανετέθη από την Ε.Ε.Δ.Ε. για τους σκοπούς του CEO SUMMIT 2009 προκειμένου να καταγραφούν οι απόψεις των κορυφαίων στελεχών της Ελληνικής αγοράς. Η μελέτη αυτή θα διεξάγεται σε ετήσια βάση ώστε να μετρηθούν διαχρονικά οι μεταβολές στις θέσεις των ανώτατων στελεχών.
page 3 Στόχοι της έρευνας Αποτύπωση θέσεων, προθέσεων και προβληματισμών κορυφαίων στελεχών της Ελληνικής αγοράς στην τρέχουσα συγκυρία. Αναμενόμενη έξοδος από κρίση Κλάδος με μεγαλύτερη ανάκαμψη Επιρροή κρίσης στα επιχειρηματικά σχέδια Ενέργειες λόγω κρίσης Ευκαιρίες λόγω κρίσης Σχετική σημαντικότητα κοινών επιχείρησης
page 4 Μεθοδολογία Κοινό – στόχος έρευνας : CEO’s Πληθυσμός : 440 μέλη Ε.Ε.Δ.Ε. Δείγμα : 144 άτομα Ηλεκτρονική αποστολή αυτοσυμπληρούμενων ερωτηματολογίων Εισαγωγή στοιχείων και παραγωγή πινάκων : SPSS Ημερομηνία Fieldwork : 2 Σεπτεμβρίου – 19 Οκτωβρίου 2009
page 5 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο να αναπτύξετε το brand σας.
page 6 Επιχειρηματικός κλάδος ΒΑΣΗ : n=144
page 7 Ετήσιος κύκλος εργασιών τελευταίου οικονομικού έτους ΒΑΣΗ : n=144
page 8 Αριθμός εργαζομένων ΒΑΣΗ : n=144 %
page 9 Πλειοψηφία μετοχικού κεφαλαίου ΒΑΣΗ : n=144 %
page 10 Τύπος εταιρίας ΒΑΣΗ : n=144 %
page 11 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο να αναπτύξετε το brand σας.
page 12 Έξοδος από την οικονομική κρίση ΒΑΣΗ : n=144
page 13 Έξοδος από την οικονομική κρίση ΒΑΣΗ : n=144 % %
page 14 Έξοδος από την οικονομική κρίση Πηγή στοιχείων Η.Π.Α.: Harvard Business Review (July – August 2009) %
page 15 Αναμενόμενη ανάπτυξη μετά την κρίση ΒΑΣΗ : n=144 %
page 16 Επίδραση οικονομικής κρίσης ΒΑΣΗ : n=144 %
page 17 Επίδραση οικονομικής κρίσης Πηγή στοιχείων Η.Π.Α.: Harvard Business Review (July – August 2009) %
page 18 Ενέργειες αντιμετώπισης κρίσης ΒΑΣΗ : n=144 %
page 19 Ενέργειες αντιμετώπισης κρίσης Πηγή στοιχείων Η.Π.Α.: Harvard Business Review (July – August 2009) %
page 20 Ευκαιρίες στην κρίση ΒΑΣΗ : n=144 %
page 21 Ευκαιρίες στην κρίση Πηγή στοιχείων Η.Π.Α.: Harvard Business Review (July – August 2009) %
page 22 Σχετική σημαντικότητα κοινών επιχείρησης Πολύ μεγάλη Καθόλου ΒΑΣΗ : n=144
page 23 Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο να αναπτύξετε το brand σας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!