ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑIΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 10/12/2013.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νικης
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ Το Τμήμα Φιλολογίας είναι μέρος της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και αποτελείται από τρεις.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Α.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ.
Πρόγραμμα Σπουδών Το Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας είναι κληρονόμος μιας μεγάλης παράδοσης που διαμορφώθηκε από προσωπικότητες της ελληνικής Αρχαιολογίας.
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στο ΤΕΦΑΑ-Σερρών
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Τμημα οικονομικων επιστημων απθ 2013
Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Μονογραφία Επαγγέλματος
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τεταρτοετών
Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π. Τ. Δ. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑIΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012

Α’ ΜΕΡΟΣ

Το Τμήμα αποτελείται από 28 μέλη ΔΕΠ. Στεγάζεται στον πύργο που κατασκευάσθηκε πρόσφατα στην πανεπιστημιούπολη. Διαθέτει βιβλιοθήκη και εργαστήρια Η/Υ. Είναι εξοπλισμένο με διδακτικό και γενικότερο παιδαγωγικό υλικό, παιχνίδια, αρχεία, ταινίες, λογισμικό, CD μουσικής, μουσικά όργανα κ.α. Γενική Παρουσίαση Α’ ΜΕΡΟΣ

Οι σπουδές οργανώνονται με στόχο: την ολοκληρωμένη κατάρτιση των φοιτητών, την εκπροσώπηση όλων των επιστημών της αγωγής, τη σύνδεση θεωρίας και πράξης και τον προσανατολισμό στην εκπαίδευση και στην αγορά εργασίας. Η οργάνωση των Σπουδών Α’ ΜΕΡΟΣ

Οι προτεινόμενες σπουδές επιχειρούν να καλύψουν τις ανάγκες του παρόντος αλλά και του μέλλοντος των φοιτητών/τριών: την αντιμετωπιζόμενη ανεργία, το άνοιγμα σε νέους επαγγελματικούς τομείς και την ανάδειξη του ουσιαστικού ρόλου του παιδαγωγού της προσχολικής ηλικίας στη δημιουργία της μελλοντικής κοινωνίας. Η οργάνωση τω Σπουδών Α’ ΜΕΡΟΣ Η οργάνωση των Σπουδών

Το Τμήμα χωρίζεται σε 4 Τομείς: Τομέας Παιδαγωγικής Τομέας Ψυχολογίας - Ειδικής Αγωγής Τομέας Γλώσσας και Ιστορίας Τομέας Αισθητικής Παιδείας Α’ ΜΕΡΟΣ Η οργάνωση των Σπουδών

Οι φοιτητές/τριες τα δύο πρώτα χρόνια των σπουδών τους παρακολουθούν ένα κοινό κορμό μαθημάτων, τα οποία τους εισάγουν στις επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης. Α’ ΜΕΡΟΣ Η οργάνωση των Σπουδών

Στην αρχή του τρίτου χρόνου επιλέγουν τον Τομέα προσανατολισμού των σπουδών τους. Έτσι στα δύο επόμενα χρόνια επικεντρώνονται σταδιακά σε υποχρεωτικά μαθήματα, τα οποία τους οδηγούν από τη γενική στην ειδική γνώση. Α’ ΜΕΡΟΣ Η οργάνωση των Σπουδών

Η αλλαγή της εικόνας της ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία χρόνια έχει οδηγήσει σε νέας μορφής επαγγέλματα και παροχή νέων υπηρεσιών. Για το λόγο αυτό οργανώθηκε ένα πλαίσιο σπουδών που να οδηγεί τους πτυχιούχους σε νέους εκπαιδευτικούς ρόλους. Α’ ΜΕΡΟΣ Πρόγραμμα Σπουδών

Οι νέες επιστημονικές, κοινωνικές και οικονομικές ανάγκες που διαμορφώθηκαν στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης, όπως και και οι νέες απαιτήσεις στην αγορά εργασίας, οδήγησαν, το 1999, στην αλλαγή του παλιού Προγράμματος Σπουδών και το σχεδιασμό ενός νέου και σύγχρονου Προγράμματος, το οποίο εφαρμόζεται από το ακαδημαϊκό έτος Πρόγραμμα Σπουδών Α’ ΜΕΡΟΣ

Για το σχεδιασμό του Προγράμματος αυτού πραγματοποιήθηκαν έρευνες καταγραφής των σύγχρονων παιδαγωγικών τάσεων και της οργάνωσης των άλλων Παιδαγωγικών Τμημάτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών επιχειρήθηκε η διεύρυνση το ρόλου που καλείται να παίξει ο εκπαιδευτικός στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Α’ ΜΕΡΟΣ Πρόγραμμα Σπουδών

Παράλληλα βελτιώθηκε η υπάρχουσα υποδομή και ο εξοπλισμός του Τμήματος και αυξήθηκαν τα υλικά μέσα που χρησιμοποιούνται στη διάρκεια των σπουδών. Μετά από εφαρμογή πέντε χρόνων, το Πρόγραμμα Σπουδών σχεδιάζεται να αναμορφωθεί με βάση την εμπειρία εφαρμογής του, τις νέες ανάγκες και την ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών. Α’ ΜΕΡΟΣ Πρόγραμμα Σπουδών

Η πρακτική άσκηση οργανώνεται έτσι ώστε να μην εμποδίζει την ομαλή λειτουργία των μαθημάτων, να συνδέει τη θεωρητική με την πρακτική γνώση, και σταδιακά, στο μέλλον, να επιτρέψει άσκηση και σε ειδικούς εργασιακούς χώρους εκτός από το σχολείο. Πρακτική Άσκηση Α’ ΜΕΡΟΣ

Οι φοιτητές πραγματοποιούν: 20 μέρες πρακτικής άσκησης στο 2ο έτος, 20 μέρες στο 3ο έτος και 20 μέρες στο 4ο έτος των σπουδών τους. Πρακτική Άσκηση Α’ ΜΕΡΟΣ

Η διπλωματική εργασία είναι μια ερευνητική εργασία που πραγματοποιείται πριν από τη λήψη του πτυχίου, προαιρετικά, στα παρακάτω γνωστικά αντικείμενα: Ι. Αισθητική παιδεία, Γλώσσα και Ιστορία ΙΙ. Κοινωνικό και Φυσικό Περιβάλλον ΙΙΙ. Παιδαγωγικά ΙV. Ψυχολογία και Ειδική Εκπαίδευση Διπλωματική εργασία Α’ ΜΕΡΟΣ

Υποχρ. Κορμού Επιλογής Υποχ. Προσαν. Α’ 8 4 Β’ 84 Γ’ 85 Δ’ 6 8 Ε’ Στ’ ως 4 Ζ’ 262 ως 4 Η’ 6- ως 1 Αριθμός μαθημάτων κατά εξάμηνο Α’ ΜΕΡΟΣ

Στο Τμήμα λειτουργεί διετές Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών για τους αποφοίτους των παιδαγωγικών και άλλων σχολών. Οι κατευθύνσεις του είναι: Ι. Προγραμματισμός Αγωγής και Εκπαίδευσης στην πρώτη σχολική ηλικία. ΙΙ.Ψυχοπαιδαγωγική παιδιών με ειδικές ανάγκες. ΙΙΙ. Γλωσσική και πολιτισμική παιδεία. Μεταπτυχιακές Σπουδές Α’ ΜΕΡΟΣ

Β’ ΜΕΡΟΣ

Γενικά Η απασχόληση στο χώρο της προσχολικής ηλικίας, όπως και γενικότερα στο χώρο της εκπαίδευσης, είναι μια απασχόληση ιδιαίτερων απαιτήσεων που προϋποθέτει τη συνειδητή επιλογή και τη ουσιαστική βούληση του καθενός που εισέρχεται στο χώρο αυτό.

Γενικά Οι επαγγελματικές προοπτικές των πτυχιούχων των Παιδαγωγικών Τμημάτων είναι ενδιαφέρουσες, αλλά απαιτούν την προσωπική επένδυση των φοιτητών σε γνώσεις και δεξιότητες. Το Τ.Ε.Π.Α.Ε. επιδιώκει να παρέχει σπουδές υψηλών απαιτήσεων και προοπτικές προς νέα επαγγέλματα. Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση στην Προσχολική Εκπαίδευση Όλοι οι απόφοιτοι του Τμήματος μπορούν να ενταχθούν στην δημόσια ή ιδιωτική Προσχολική Εκπαίδευση. Το υψηλό επίπεδο σπουδών, η πρακτική άσκηση και η εισαγωγή στα δημόσια νηπιαγωγεία μετά από εξετάσεις δίνουν σημαντικές ευκαιρίες για όσους φοιτητές/τριες έχουν αυτόν τον προσανατολισμό. Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση στην Προσχολική Εκπαίδευση Ο αριθμός των ιδιωτικών νηπιαγωγείων και ιδιωτικών παιδικών σταθμών έχει αυξηθεί σημαντικά με αποτέλεσμα πολλοί από τους απόφοιτους του Τμήματος να βρίσκουν απασχόληση στο χώρο αυτό. Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση στην Προσχολική Εκπαίδευση Ο Τομέας της Ψυχολογίας και της Ειδικής Αγωγής με τα εξειδικευμένα μαθήματα και την πρακτική άσκηση σε ειδικά σχολεία δίνει ευκαιρίες στους απόφοιτους του Τμήματος για απασχόληση στον ιδιαίτερο αυτό χώρο. Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση σε χώρους πολιτισμού Ο Τομέας της Αισθητικής Παιδείας προετοιμάζει τους φοιτητές για το χειρισμό θεμάτων σχετικών με τη Μουσειακή Εκπαίδευση, την Πολιτισμική Αγωγή και τη διδασκαλία της Ιστορίας της Τέχνης στην καθημερινή σχολική πράξη. Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση σε χώρους πολιτισμού Με τον τρόπο αυτό δίνει εφόδια για να ανταποκριθούν οι απόφοιτοι στη ζήτηση ειδικών στα παραπάνω θέματα από διάφορους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς (Μουσεία, Κέντρα Τέχνης και Πολιτισμού, κ.α.) Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση σε Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Ο Τομέας των Παιδαγωγικών προσφέρει ευκαιρίες για απόκτηση δεξιοτήτων ικανών να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο στα νηπιαγωγεία αλλά και σε άλλους χώρους (δημιουργικής απασχόλησης, κατασκηνώσεις, εργαστήρια χορού, ζωγραφικής, ξένων γλωσσών), όπως και στη διοργάνωση εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων παιδαγωγικού χαρακτήρα σε δήμους, πολιτιστικά κέντρα, κ.ά.. Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση σε χώρους εκδόσεων παιδικού βιβλίου Ο Τομέας Γλώσσας και Ιστορίας προσφέρει ένα προσεκτικά σχεδιασμένο πρόγραμμα συγγραφής παιδικών βιβλίων συνδεδεμένο άμεσα με τη μελέτη, οργάνωση και διαχείριση του παιδικού βιβλίου. Οι γνώσεις αυτές μπορούν να στηρίξουν τους αποφοίτους για αναζήτηση απασχόλησης στο χώρο αυτό. Β’ ΜΕΡΟΣ

Απασχόληση σε χώρους παραγωγής εκπαιδευτικού υλικού Εξειδικευμένα μαθήματα από διάφορους τομείς προσφέρουν στους φοιτητές γνώσεις και δεξιότητες ικανές να αξιοποιηθούν σε χώρους παραγωγής παιδαγωγικού υλικού, εκπαιδευτικών παιχνιδιών και εφαρμογή νέων τεχνολογιών. Β’ ΜΕΡΟΣ

Προσωπικό

Πρόεδρος Σ. Χατζησαββίδης Μέλη ΔΕΠ Λ. Αγγέλης (Καθ.) Κ. Βακαλόπουλος (Καθ.) Κ. Βρύζας (Αν. Καθ.) Δ. Γερμανός (Καθ.) Α. Καρακίτιτσιος (Αν. Καθ.) Μ. Κοντοπούλου (Αν. Καθ.) Κ. Μαναβόπουλος (Επ. Καθ.) Κ. Μπακιρτζής (Αν. Καθ.) Ζ. Μπαμπλέκου (Αν. Καθ.) Χ. Μελετιάδης (Αν. Καθ.) Γ. Μπάρμπας (Λεκ.) Α. Μπίκα (Επ. Καθ.) Κ. Μπίκος (Αν. Καθ.) Μ. Μπιρμπίλη (Λεκ.) Κ. Νικόλτσου (Επ. Καθ.) Ε. Ντολιοπούλου (Αν. Καθ.) Φ. Παπαντωνίου (Επ. Καθ.) Μ. Τζεκάκη (Αν. Καθ.) Μ. Τζουριάδου (Καθ.) Χ. Τσιούμη (Καθ.) Κ. Τσιούμης (Επ. Καθ.) Μ. Τσιτουρίδου (Επ. Καθ.) Ε. Τρίμη (Επ. Καθ.) Ο. Σέμογλου (Λεκ.) Ε. Παυλίδου (Λεκ.) Διοικητικό και Τεχνικό Προσωπικό Β. Κούβαρης Ε. Μπαλαμπέκου Δ. Ποτούρη Α. Σκορδά Μ. Χατζηπαράσχη Ν. Πουρνάρας Εξ. Συνεργάτες Αν. Πρόεδρος Α. Γεωργόπουλος ΕΙΔΙΠ

Τηλέφωνα επικοινωνίας Επιμέλεια παρουσίασης Μ. Τζεκάκη Γραμματεία Τμήματος Γραμματεία Τομέα Παιδαγωγικών Γραμματεία Τομέα Αισθητικής Παιδείας Γραμματεία Τομέα Ψυχολογίας- Ειδικής Αγωγής Γραμματεία Τομέα Γλώσσας και Ιστορίας