OpenTourismOpenTourism Co-Founder // Tourism Summer School Academic CommitteeTourism Summer School Dr. Γεωργία Ζούνη Λέκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ Πανεπιστήμιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιχειρηματικότητα & ΤΠΕ - ΕΚΤ Aθήνα, 19-20/06/2007 EuropeforAll.com: σύλληψη, υλοποίηση και διδάγματα Σπ. Μιχαηλίδης
Advertisements

Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πολιτική Συμμετοχή στο Ίντερνετ και Διπλωματία των Πολιτών Ρωμανός Γεροδήμος Online Mobilisation and Citizen Diplomacy Roman Gerodimos.
Στοιχεία ΕπικοινωνίαςContact Details Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης αποτελεί επίσημα θεσμοθετημένο δίκτυο πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γεωρία.
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας – Electronic Health Record
Εξοχική κατοικία 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής.
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Περιεχόμενο παρουσίασης
Εξόρυξη Γνώσης Από Χρονικά Δεδομένα
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ
Serious Games Purposes
Μιχάλης Βαφόπουλος, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, ΕΕΛΛΑΚ Ανοιχτά Δεδομένα στην Ελλάδα ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, Δημόκριτος.
Σχέδια μαθημάτων μουσικής
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Πρόεδρος: Κωνσταντίνος Ευριπίδης Αντιπρόεδρος ΣΦΕΕ Απολογισμός Δράσεων 2011 Προγραμματισμός Δράσεων 2012.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
To Ε.Σ.Ρ. στο ελληνικό θεσμικό πλαίσιο για τη ψηφιακή τηλεόραση Κων/νος Αποστολάς
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Αντοχή πλοίου ΙΙ (Θ) Ενότητα 6: Κάμψη ορθογωνικών ελασμάτων χωρίς ενισχυτικά Αλέξανδρος Θεοδουλίδης, Επικ. Καθηγητής Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών Τ.Ε. Ανοικτά.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Σύνοψη εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΘ Καθ.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
Γιώργος Μαυρομμάτης.  In 2015, 244 million people, or 3.3 per cent of the world's population, lived outside their country of origin. The majority of.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ Γ. Π. Α Μια χαρτογράφηση των ιδιωτικών επιχειρήσεων που απασχολούν Γεωπόνους.
Σοφία Κουκούλη, Ph.D. Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας ΤΕΙ Kρήτης 1 15/11/2016.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Μέτρα Διασποράς Η μεταβλητότητα, ή αλλιώς η ποικιλομορφία, στις τιμές μιας μεταβλητής θα πρέπει πάντοτε να λαμβάνεται υπόψη σε οποιαδήποτε στατιστική ανάλυση!
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Σχεδιασμός & Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Αθλητικός Τουρισμός Ουρανία Βρόντου, PhD.
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων
Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ»
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
ΑΣΚΗΣΗ στην ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
τ [lb/ft2] σ [lb/ft2] Find: c in [lb/ft2] σ1 = 2,000 [lb/ft2]
Παρουσίαση Γραφείου Διασύνδεσης ΟΠΑ
Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

OpenTourismOpenTourism Co-Founder // Tourism Summer School Academic CommitteeTourism Summer School Dr. Γεωργία Ζούνη Λέκτορας Τουριστικού Μάρκετινγκ Πανεπιστήμιο Πειραιώς Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών & University of Kent

The market isn’t as large as reported! McKinsey, 2008  Numerical data are inadequate and unreliable being based on industry optimism and boosterism rather than rigorous analysis. (Hopkins, Labonté,Runnels, & Packer, 2010; Johnston, Crooks, Snyder, & Kingsbury, 2010)

Τουρισμός και Ιατρική αποτελούν 2 διαφορετικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και πρέπει να δούμε πως θα τις «παντρέψουμε»

 ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ  ό,τι συζητάμε να συνοδεύεται από ενέργειες που θα μπουν ως άρσεις ή κίνητρα   Ταυτόχρονα να γίνεται και η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 

 1ον Ανάλυση της Αγοράς  Επίσης, θα πρέπει να γίνει καταγραφή για το τι απόθεμα έχουμε, τι χαρτοφυλάκιο.

 The lower the institutional and cultural distance between the destination country and home country of the consumer, the greater the probability of the consumer seeking undertaking medical tourism in that country  The greater the desire for privacy and confidentiality of the desired treatment, the greater the probability of the consumer undertaking medical tourism abroad  The industry is generally seeing an extensive migration of patients from developed countries to less developed or underdeveloped countries such as Costa Rica, India, Hungary, and Thailand.  The political situation in a country can either motivate a patient or not to travel to the specific country

 Η προσεκτική ανάλυση της ντιρεκτίβας έχει σκοπό την εξισορρόπηση στο ευρωπαϊκό ιατρικό σύστημα (πχ στην τεχνογνωσια γιατρού ή ουρές) και δεν έχει σκοπό να ενθαρρύνει και ίσως δείχνει να είναι τελικά απειλή. Καθ. Κουρεμένος, Πρόεδρος της Επιτροπής 9/11/2012

 Δύσκολα ενδιαφέρει ξενοδοχεία (ΙΤΕΠ)  Ομορφια κ ελπιδα – όχι Πονο (κ.Περάκης)  Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΝΟΣΗΛΙΑ (1 day clinic)

Ο Ιατρικός Τουρισμός θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως niche market και έτσι να στοχευτούν 2 τμήματα στα άκρα του εκρεμούς (extreme)

Ο ιατρικός τουρισμός συνήθως δεν περιλαμβάνει υπηρεσίες που εντάσσονται μάλλον στον ευρύτερο όρο "τουρισμός υγείας" ή "ευεξίας" (health tourism, wellness) Πχ  Ομορφιά, Πλαστική και συνδυασμός με διακοπές

Αδιαμφισβήτητες ιατρικά υπηρεσίες που να χρήζουν κοινής αποδοχής από άλλες χώρες και να μην τις παρέχουν σε αντίστοιχο υψηλό επίπεδο (πρόταση Ομιλος Υγεία) Πχ  Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή (IVF)  Αιμοκάθαρση

EMEIS TO FTIAKSAME ME FANGSONG 216 GREEC E

Α ΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ MBA Τ ΟΥΡΙΣΜΟΥ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ Π ΕΙΡΑΙΩΣ 19 Ν ΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012 Στα πλαίσια του Μαθήματος «Αρχές Τουρισμού και Τουριστική Πολιτική»

 Σύγχυση μηνυμάτων

 “…Όταν το πρωτοακούσαμε αυτό το “The THING” πριν από λίγες μέρες και πριν μάθουμε περισσότερα, αυθορμήτως μας ήρθαν στο μυαλό τα διεθνώς... κατοχυρωμένα και εδραιωμένα, “The Thing”, από το cult θρίλερ επιστημονικής φαντασίας του Κάρπεντερ αλλά το “Thing”, την επιτομή του σουρεαλισμού, το συμπαθέστατο ευφυές και αυτοσυνείδητο “χέρι” της οικογένειας Addams …” tourismlobby.blogspot.gr

 Σύγχυση μηνυμάτων Το χρονοδιάγραμμα περιλαμβάνει στόχους επανατοποθέτησης με ασαφή σειρά και χωρίς νόημα για το δέκτη του μηνύματος. ΠΡΩΤΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΕΥΝΑ;;;

ΕΡΕΥΝΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΝΩΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ

THE SAME…THE SAME…AND THE S(H)AME…

Connect with me: