Διδακτικη της πληροφορικης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 HY302 Διδακτική της Πληροφορικής Αντιλήψεις και Αναπαραστάσεις των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας Χαδήρογλου Μαρία Καλαϊτζή Έφη.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Διδακτική Πληροφορικής
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδακτικη της πληροφορικης HY-302 Οι καθηγητες στην πρωτοβαθμια εκπαιδευση και η κοινωνια της πληροφοριας. Δημητρης Βουρακης . Α.Μ.:1202 vourakis@csd.uoc.gr Φοιτητης στη Σχολη Επιστημης Επιστημης Υπολογιστων Του Πανεπιστημιου Κρητης.

Επισκοπηση της ερευνας: Εγινε τηλεφωνικη ερευνα για το θεμα : “Οι καθηγητες και η κοινωνια της πληροφοριας”.Η ερευνα αυτη ελαβε χωρα στα κρατη-μελη της Ευρωπαικης Ενωσης και ολοκρηρωθηκε σε 2 φασεις.Το πρωτο βημα στο διαστημα 24 Ιανουαριου με 16 Φεβρουαριου (2001) και το δευτερο βημα στο διαστημα 7 Μαιου με 20 Ιουνιου (2001).Για μπορεσουν ολοι οι κατοικοι και πολιτες της Ευρωπαικης Ενωσης να ενημερωθουν ,ολα τα ερωτηματολογια και τα αποτελεσματα μεταφρασθηκαν στα αγγλικα και στα γαλλικα.Οι πολεις στις οποιες εγινε αυτη η τηλεφωνικη ερευνα παρατιθενται στον παρακατω πινακα.

ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΕΞΗΧΘΗ Η ΕΡΕΥΝΑ ΒΕΛΓΙΟ Βρυξελλες ΔΑΝΙΑ Κοπενχαγη ΓΕΡΜΑΝΙΑ Μπιλεφελντ ΕΛΛΑΔΑ Αθηνα ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ Εσπο ΣΟΥΗΔΙΑ Στοκχολμη ΙΡΛΑΝΔΙΑ Δουβλινο ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Λονδινο ΟΛΛΑΝΔΙΑ Αμστερνταμ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ Λουξεμβουργο ΙΤΑΛΙΑ Μιλανο ΓΑΛΛΙΑ Μουντρουζ ΙΣΠΑΝΙΑ Μαδριτη ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ Λισαβωννα ΑΥΣΤΡΙΑ Βιεννη

Στη συνεχεια θα προσπαθησω να σας παρουσιασω και να αναλυσω τα αποτελεσμτα αυτης της ερευνας.Αλλα για να γινει επιτυχως κατι τετοιο πρεπει επισης να ληφθουν υποψιν καποιοι παραγοντες υπο τους οποιους πηραν την μορφη που εχουν τα αποτελεσμτα στο παρον.Αυτοι λεγονται χαρακτηριστικα-κλειδι και ειναι: Το επιπεδο διδασκαλιας της χωρας. Το κεντρικο θεμα που διδασκεται. Η εκπαιδευση σε Υπολογιστες και Internet. Το φυλο του εκπαιδευτικου. Η ηλικια του εκπαιδευτικου. Μαζι με ολα αυτα λαμβανεται υποψιν και η διαβαθμιση απο χωρα σε χωρα.

Τα αποτελεσματα της ερευνας μπορουν να χωρισθουν σε δυο κατηγοριες: 1 Τα αποτελεσματα της ερευνας μπορουν να χωρισθουν σε δυο κατηγοριες: 1. Στα γενικα συμπερασματα περι της διδασκαλιας και στοιχεια για τους δασκαλους. 2.Οι απαντησεις των εκπαιδευτικων πανω σε καποιο ερωτηματολογιο που φτιαχτηκε απο τον αρμοδιο οργανισμο της Ευρωπαικης Ενωσης και χρησιμοποιηθηκε απο τους κατα τοπους οργανισμους σε καθε κρατος-μελος. Ολα τα συμπερασματα παρατιθενται σε πινακες ειδικους που ειναι εμπλουτισμενοι ακομα και με λεπτομερειες.

Γενικα συμπερασματα απο την ερευνα (1) Οπως ειναι φανερο ολοι οι εκπαιδευτικοι που ερωτηθηκαν δουλευουν στην πρωτοβαθμια εκπαιδευση.Ελαχιστοι απο αυτους δουευουν και στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση με εξαιρεση με την Γερμανια και την Δανια που εχουν ποσοστα 45% και 58% αντιστοιχα. Ακομα οσον αφορα το επιστημονικο πεδιο των εκπαιδευτικων υπαρχει ισορροπια αναμεσα στα επιστημονικα πεδια.Στο πεδιο της πληροφορικηςτο 53% απαντα πως εχει γνωση στους Η/Υ και 30% γνωση στο Internet. Οσον αφορα το φυλο των εκπαιδευτικων, σε αυτον τον τομεα οι γυναικες εχουν την υπεροχη με 70-30%.

1. Γενικα συμπερασμτα απο την ερευνα (2) 1. Γενικα συμπερασμτα απο την ερευνα (2) Η πλειοψηφια των εκπαιδευτικων στην πρωτοβαθμια εκπαιδευση εχει μεσο ορο ηλικιας πανω απο τα 40 χρονια(περιπου 43,2 χρονια) ενω οσον αφορα τους Η/Υ κυμαινονται σε εναν μεσο ορο 40 χρονων. Ενα αλλο στοιχειο που φαινεται απο την ερευνα ειναι ο μεσος ορος ωρων διδασκαλιας μεσα στην εβδομαδα.Ο γενικος μεσος ορος ειναι 22,9 ωρες ενω δασκαλοι που ασχολιουνται με Η/Υ διδασκουν κατα μεσο ορο 10,2 ωρες την εβδομαδα. Παρατηρειται ενα μεγαλο νουμερο ωρων διδασκαλιας απο δασκαλους στο Ηνωμενο Βασιλειο που ειναι πρωτο σε αυτον τον μεσο ορο με αντιθεση την Γερμανια που ειναι τελευταια. Μπορουν επισης να ξεχωρισουν οι δασκαλοι οι οποιοι ειναι εκπαιδευμενοι στους Η/Υ παρουσιαζουν ενα μεσο ορο 23,2 ωρων διδασκαλιας το οποιο δειχνει πως δασκαλοι με τετοιου ειδους γνωση ειναι περισσοτερο περιζητητοι αλλα δυσευρετοι.

2. Οι απαντησεις στο ερωτηματολογιο Το ερωτηματολογιο περιειχε ερωτησεις οι οποιες απευθυνονταν σε τομεις οπως την εκπαιδευση των δασκαλων,τις μεθοδους διδασκαλιας,την ωρα χρησης για να αποκτηθει εξικειωση με τον υπολογιστη, σταστιστικα στοιχεια για τις επιστημες των Η/Υ στο δημοτικο,τα κονδυλια που υπαρχουν για την διευκολυνση του εκπαιδευτικου φορεα καθως και αλλα που θα δουμε στην συνεχεια.

Εχετε δεχθει εκπαιδευση στους Η/Υ και στο Internet ;

Απο τον πινακα ανακαλυπτουμε μερικα χρησιμα συμπερασματα για την εκπαιδευση των δασκαλων στις νεες τεχνολογιες.Παρουσιαζεται πως στην Ιρλανδια και το Ηνωμενο Βασιλειο υπαρχει ενα πολυ μεγαλο ποσοστο δασκαλων ,82% και 79% αντιστοιχα, οι οποιοι εχουν παρακολουθησει επισημα σεμιναρια για την χρηση του υπολογιστη.Εκ διαμετρου αντιθετη ειναι η κατασταση που επικρατει σε χωρες οπως η Ελλαδα και η Γερμανια που εχουν χαμηλο ποσοστο δασκαλων οι οποιοι εχουν παρακολουθησει καποιο σεμιναριο με 35% και 38% αντιστοιχα. Οσον αφορα το Internet τα δεδομενα δεν αλλαζουν.Παλι το μεγαλυτερο ποσοστο παρατηρειται στο Ηνωμενο Βασιλειο με 61% και το μικροτερο στην Ελλαδα με 17%.

Κατα την διδασκαλια χρησιμοποιειτε τους Η/Υ και το Internet με τους μαθητες ;

Ο πινακας δειχνει παλι μια μεγαλη διαφορα του Ηνωμενου Βασιλειου απο τις αλλες χωρες της Ευρωπαικης Ενωσης.Παρατηρειται πως οι Βρετανοι δασκαλοι απαντουν οτι παντα χρησιμοποιουν το Internet κατα την ωρα της διδασκαλιας.Δηλαδη υπαρχει ενα ποσοστο 100% στην χρηση των Η/Υ και ποσοστο 56% στην χρηση του Internet.Αντιθετα για μια αλλη μια φορα στην Ελλαδα και στο Λουξεμβουργο παρατηρειται πολυ μικρο ποσοστο χρησης αυτων των εργαλειων (Internet Η/Υ) με ποσοστα που δεν ξεπερνουν το 15% στην Ελλαδα και το 27% στο Λουξεμβουργο.Επισης σε μεγαλα ποσοστα χρησης του Η/Υ και του Internet στα δημαοτικα σχολεια κυμαινονται τα αποτελεσματα που μας ερχονται απο την Ιρλανδια με 95% και 80% αντιστοιχα.

Ποσες ωρες συνολικα χρησιμοποιειτε τον υπολογιστη κατα τη διδασκαλια σας μεσα σε μια εβδομαδα ; (ολοι οι καθηγητες)

Ποσες ωρες συνολικα χρησιμοποιειτε τον υπολογιστη κατα τη διδασκαλια σας μεσα σε μια εβδομαδα ; (το κυριο μερος διδασκαλιας δεν ειναι Η/Υ)

Οταν λεμε πως οι απαντησεις προερχονται απο ολους τους καθηγητες σημαινει πως αυτες τις απαντησεις τις εδωσαν δασκαλοι που δεν σχετιζονται κατ’αναγκη με τους Η/Υ.Δηλαδη μπορει να ειναι φιλολογοι,μαθηματικοι κτλ... Στο Ηνωμενο Βασιλειο εχουν μεγαλο ποσοστο με 7,9 ωρες την εβδομαδα ενω στην Ελλαδα και στην Γερμανια ελαχιστο μεσο ορο με 0,5 και 1,1 ωρες αντιστοιχα.Υπαρχουν απαντησεις και απο δασκαλους οι οποιοι δεν εχουν τους Η/Υ ως το κυριο μερος διδασκαλιας ο μεσος ορος ωρων ειναι σχεδον πανομοιοτυπος με αυτον ολου του αριθμου των δασκαλων.Αυτα παρατεθονται στους 2 προηγουμενους πινακες.

Εκτος απο την χρηση του Internet,ποσες ωρες την εβδομαδα χρησιμοποιειτε τους Η/Υ με τους μαθητες;

Παρατηρειατια παλι και σε αυτον τον πινακα η διαφορα του Ηνωμενου Βασιλειου απο τις αλλες χωρες.Μονο η Ιρλανδια την πλησιαζει στα νουμερα.Βλεπουμε το Ηνωμενο Βασιλειο να εχει εναν μεσο ορο χρησης του υπολογιστη της ταξεως των 7,2 ωρων και η Ολλανδια εναν μεσο ορο περιπου στις 7 ωρες την εβδομαδα.Η Ελλαδα,Πορτογαλια Κια Γερμανια εχουν τους μικροτερους μεσους ορους με 0.4,0.8 και 0.9 ωρες την εβδομαδα αντιστοιχα.Σε καλα επιπεδα βρισκεται η Ιρλανδια και η Σουηδια με 5.1 και 3.9 ωρες αντιστοιχα.

Κατα την διδασκαλια σας,ποσες ωρες χρησιμοποιειτε το Internet την εβδομαδα;

Ο μεγαλυτερος μεσος ορος παρατηρειται στην Ιρλανδια ,στην Δανια και στην Φινλανδια με 2,1.2,1.1 ωρες χρησης του Internet μεσα στην ταξη.Τα μικροτερα νουμερα τα βλεπουμε στην Ελλαδα,Αυστρια και Πορτογαλια με 0.1,0.2,0.3 ωρες χρησης του Internet μεσα στην ταξη σε εβδομαδιαια βαση.Παρομοια ειναι τα αποτελεσματα της ερευνας για δασκαλους ερωτηθεις των οποιων το κυριο θεμα διδασκαλιας τους δεν ειναι οι Ηλεκτρονικοι Υπολογιστες.

Ποια ειναι η γνωμη σας για το Internet ως ενα βοηθητικο εργαλειο κατα την διδασκαλια; (Για αυτους που χρησιμοποιουν Internet)

Η τεραστια πλειοψηφια των εκπαιδευτικων πιστευουν πως το Internet δεν ειναι αχρηστο.Μονο το 1% πιστευει ετσι.Στα αλλα 2 ενδεχομενα υπαρχει ισορροπια.Δηλαδη αναμεσα σε αυτους που πιστευουν πως το Internet ειναι χρησιμο και αυτους που πιστευουν πως ειναι χρησιμο σε τακτα χρονικα διαστηματα(αναλογα την στιγμη).Στην Πορτογαλια το 81% πιστευει πως το Internet παντα χρησιμο ενω μονο το 19% πιστευει πως ειναι χρησιμο σε περιπτωσεις μονο.Στην Ελλαδα παλι βλεπουμε 50% ποσοστο να πιστευει ως το Internet ειναι χρησιμο.Στην Γαλλια και στην Σουηδια 64% και 66% πιστευουν πως το Internet ειναι αραια χρησιμο.Απογοητευτικο ειναι το ποσοστο που παρουσιαζεται στην Αυστρια και στην Ελλαδα οι οποιες με 18% και 13% αντιστοιχα πιστευουν πως το Internet μια πολυτελεια την οποια θα μπορουσαμε να αποφυγουμε.

Μπορει το Internet να αλλαξει τον τροπο διδασκαλιας και ποσο συντομα ;

Ενα ποσοστο 32% πιστευει πως ηδη εχει αλλαξει ο τροπος διδασκαλιας με την χρηση του Internet.Αυτη την αποψη ασπαζονται μεγαλα ποσοστα εκπαιδευτικων σε χωρες οπως η Γερμανια,Πορτογαλια,Δανια και Αυστρια.Ενα ποσοστο 37% θεωρουν πως αυτο θα συμβει μεσα στα 3 επομενα χρονια οι χωρες που συμφωνουν ειναι το Ηνωμενο Βασιλειο,Ολλανδια,Ιταλια.Ενα 19% ειναι της αποψης πως αυτο θασυμβει στο απωτερο μελλον.Μεγαλα ποσοστα για αυτην την αποψη παρουσιαζουν οι Γαλλια,Ιρλανδια,Λουξεμβουργο.Τελος ,καποιοι εκπαιδευτικοι οι οποιοι αποτελουν το 11% θεωρουν πως δεν θα αλλαξει ποτε ο τροπος διδασκαλιας εξαιτιας την εισοδου του Internet στην διδασκαλια.Τα μεγαλυτερα ποσοστα οσον αφορααυτην τελευταια ιδεα εχουν η Σουηδια,Ιρλανδια και η Αυστρια.

Χρησιμοποιειτε το Internet για να συνδεθειτε με αλλα σχολεια ; (Για αυτους που χρησιμοποιουν Internet στην διδασκαλια)

1. Οι διαφορες απαντησεις που δοθηκαν απο τους δασκαλους που ερωτηθηκαν ειναι οι εξης:ναι με την λεπτομερεια “με ποια σχολεια συνδεονται” και οχι. 2. Μεγαλα ποσοστα παρουσιαστηκαν απο καθηγητες στην Φινλανδια,Ισπανια,Γερμανια τα οποια λενε πως τα σχολεια συνδεονται με αλλα σε τοπικο μονο δικτυο. 3. Αλλοι απαντησαν πως συνδεονται με σχολεια μεσα στην ιδια χωρα.Αυτη η απαντηση δοθηκε σε μεγαλα ποσοστα απο τους δασκαλους απο την Ελλαδα και την Φινλανδια. 4. Με σχολεια αλλων χωρων συνδεονται σχολεια στην Φινλανδια ,Λουξεμβουργο και Ιρλανδια. 5. Τελος διεθνως συνδεονται σχολεια στην Σουηδια,Ηνωμενο Βασιλειο και Ιρλανδια συνφωνα με τους δασκαλους παντα. Μεγαλα ποσοστα απαντησεων οι οποιες μιλουσαν για την ανυπαρξια της συνδεσης μεταξυ δημοτικων σχολειων υπηρχαν στο Λουξεμβουργο,στο Ηνωμενο Βασιλειο και στο Βελγιο. ||---Βλεπουμε οτι στην φινλανδια παρατηρειται το μεγαλυτερο ποσοστο συνδεσης των δημοτικων σχολειω μεσω του Internet.---||

Γενικα που βρισκουν προσβαση οι μαθητες στο Internet για λογους μαθησης; (Για αυτους που χρησιμοποιουν Internet κατα την διδασκαλια)

Το μεγαλυτερο ποσοστο απανταει πως προσβαση υπαρχει στο εργαστηριο υπολογιστων(του σχολειου) και αυτο το ποσοστο ειναι 71%.Πρωτη παρουσιαζεται η Γερμανια με 96%. Στη συνεχεια ειναι αυτοι που απαντουν πως η προσβαση υπαρχει στο σπιτι σε PC.Μεγαλο ποσοστο εδω εχει το Ηνωμενο Βασιλειο με 73%. Επισης υπαρχουν και αυτοι που απαντουν οτι η υπαρχει προσβαση στην βιβλιοθηκη του σχολειου και μεσα στην ταξη.Αυτα τα ποσοστα ειναι αρκετα μικτοτερα ,της ταξης του 17% και 35% αντιστοιχα.Στην περιπτωση που πιστευουν οτι προσβαση υπαρχει στην βιβλιοθηκη του σχολειου ανηκει και η Ελλαδα στην οποια οι απαντησεις αγκιζουν το 100%.Τελος βλεπομε και ενα 5% που επεικονιζει απαντησεις που αφορουν αλλου ειδους προσβαση στο Internet απο τους μαθητες δημοτικου.

Γιατι δεν χρησιμοποιειτε το Internet στη διδασκαλια σας; (Για αυτους που δεν χρησιμοποιουν Internet στη διδασκαλια )

Οι ερωτηθησαντες δασκαλοι απαντησαν στο γιατι δεν χρησιμοποιουν το Internet παραθετοντας τους εξης λογους: Δεν υπαρχει σχεση του Internet με το μαθημα. Μεγαλα ποσοστα παρατηρουμε στην Σουηδια,Φινανδια,Δανια με 42% Ελλειψη υποδομης. Παρατηρειται υψηλο ποσοστο στην Ελλαδα και στην Πορτογαλια Το σχολειο δεν βρισκεται σε καποιο δικτυο. Στη Γερμανια παρατηρειται το φαινομενο τα σχολεια να μην ειναι ποτε on-line Ελαχιστα παιδια εχουν γνωση του αντικειμενου. Γενικα σε ολοκληρη την Ευρωπαικη Ενωση τα παιδια δεν επαφη με το αντικειμενο(ισως και λογω ηλικιας) 5. Οι ιδιοι οι καθηγητες δεν ξερουν πως να χρησιμοποιουν το Internet.

Εχετε υπολογιστη και συνδεση Internet στο σπιτι;

Ενα μεγαλο ποσοστο (87%) απαντησε οτι εχει. υπολογιστη στο σπιτι Ενα μεγαλο ποσοστο (87%) απαντησε οτι εχει υπολογιστη στο σπιτι.Βλεποντας τα επιμερους στατιστικα συμπαιρενουμε οτι στην Ολλανδια,Σουηδια, Γερμανια,Δανια υπαρχει ενα μεγαλο ποσοστο των δασκαλων που εχουν υπολογιστη στο σπιτι. Η Ελαδα ειναι τελευταια με ποσοστο 45% πολυ μικροτερο απο την επομενη Ιρλανδια με 81% . 2) Στην υπαρξη Internet στο σπιτι του καθενος δασκαλου μεγαλο ποσοστο εχουν και παλι η Σουηδια και η Δανια με 87% και 88% αντιστοιχα.Παλι η Ελλαδα ειναι τελευταια με μονο 31%.

Ειναι ο εξοπλισμος για τον υπολογιστη και το Internet που χρησιμοποιειτε σπιτι επιδοτουμενος;

Οι τομεις απο τους οποιους απαντησαν οι δασκαλοι οτι επιδοτουνται ειναι: 1)Η κυβερνηση 2)Βιομηχανια 3)Το σχολειο 4)Αλλοι οργανισμοι 5)Απο κανεναν Πιο αναλυτικα: 1)Το 31% των Σουηδων δασκαλων απαντησε πως χρηματοδοτουνται απο την κυβερνηση ενω οι υπολοιπες χωρες δεν φαινεται να εχουν την ιδια αντιμετωπιση. 2)Στο Λουξεμβουργο και στη Σουηδια οι δασκαλοι απαντουν πως παιρνουν μεγαλη χρηματοδοτηση απο την βιομηχανια. 3)Στη Σουηδια επισης οι δασκαλοι δεν εχουν παραπονο απο την χρηματοδοηση εκ των σχολειων και βλεπουμε παλι το μεγαλυτερο ποσοστο. 4)Απο αλλους οργανισμους το μεγαλυτερο ποσοστ παρουσιαζεται στην Φινλανδια 5)Στην Ελλαδα παρουσιαζεται απο τους δασκαλους πως δεν δεχονται καμια χρηματοδοτηση.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η Ερευνα της Ευρωπαικης Ενωσης εγινε σε ολα τα κρατη-μελη και σε 2 διαφορετικες περιοδους,αρα μπορουμε να θεωρησουμε τα αποτελεσματα απολυα εγκυρα. Απο την αρχη μεχρι το τελος του ερωτηματολογιου παρατηρουμε την ανωτερη θεση του Ηνωμενου Βασιλειου στα σταστιστικα και την κατωτατη θεση της Ελλαδας. Ακομα και αν εχει μπει πια στη ζωη μας ο υπολογιστης συνδυασμενος με το Internet ακομα δεν υπαρχει εξοικειωση σε αυτη τη βαθμιδα εκπαιδευσης.Ισως φταιει η ηλικια των μαθητων που ειναι οι δεκτες. Τα χρηματα ειναι παλι ενα πολυ σημαντικο στοιχειο για τη χρηση των νεων τεχνολογιων.Χωρες οπως η Ποτρογαλια και η Ελλαδα ειναι πισω αρκετα στην χρηση του Η/Υ στην πρωτοβαθμια εκπαιδευση και χρειαζονται οπωσδηποτε κονδυλια.Παραδειγμα ειναι η Σουηδια η οποια δεχεται μεγαλη χρηματοδοτηση απο πολλους τομεις. Εκπληξη αποτελει η χαμηλη θεση της Γερμανιας οπως προκυπτει απο τις απαντησεις σε πολλες ερωτησεις.Ειναι απο τισ πιο πλουσιες και οργανωμενες χωρες της Ε.Ε. Φαινεται πως γινεται προσπαθεια για να εισβαλλει το Internet στην πρωτοβαθμια εκπαιδευση και να το μαθουν τα παιδια ως ενα πολυ χρησιμο εργαλειο μαθησης.

Θεματα για συζητηση 1)Γιατι η Ελλαδα ειναι σε τοσο χαμηλη θεση στους τομεις που μελετηθηκαν σε αυτο το αρθρο; 2)Μπορει το Internet να αλλαξει τον τροπο διδασκαλιας; Αν ναι,ποτε; 3)Πρεπει να ειναι ο εξοπλισμος για το Internet επιδοτουμενος; Αν ναι,ποιοσ ειναι ο πλεον αρμοδιος για την χρηματοδοτηση;