Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Συνέντευξη με νήπια.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός

Αναστοχασμός Προκλήσεις

1η περίοδος Ανατροφοδότηση από γονείς και μαθητές 1η περίοδος Ανατροφοδότηση από γονείς και μαθητές

Στόχοι Θα έχεις την ευκαιρία να λάβεις υπόψη σου πιθανές αντιδράσεις ως προς την μοντελοποίηση απ ’ τους μαθητές και γονείς και πώς να τις χειριστείς.

Αποτελέσματα Θα παράγεις: Μια λίστα μ ’ επιχειρήματα που οι μαθητές και οι γονείς, ενδεχομένως, να έχουν και με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της μοντελοποίησης Μία λίστα με στρατηγικές, που, ίσως, να χρησιμοποιήσεις, για να συνεργαστείς με μαθητές και γονείς, στους οποίους να μην αρέσει η μοντελοποίηση.

1η δραστηριότητα Συζήτηση Θυμήσου κάποια ανατροφοδότηση είχες απ ’ τους μαθητές, γονείς ή συναδέλφους σχετικά με την υλοποίηση της μοντελοποίησης στο μάθημα μαθηματικών σου.

1η δραστηριότητα Πιθανή Συζήτηση Φαντάσου .... Έχεις προσπαθήσει να ενοποιήσεις ασκήσεις μοντελοποίησης με μάθημα των μαθηματικών σου. Μετά από ένα μάθημα σε μερικούς μαθητές δεν αρέσουν αυτές οι ασκήσεις και έρχονται να σου παραπονεθούν.

2η δραστηριότητα Διάλογος Συζήτηση Δουλέψτε σε ζευγάρια. Ένας από εσάς πρέπει να είναι ο εκπαιδευτικός υπέρ της μοντελοποίησης, ενώ ο άλλος πρέπει να είναι ένας μαθητής στον οποίο δεν αρέσει η μοντελοποίηση. Κατέγραψε μερικά επιχειρήματα, υποστηρίζοντας την άποψη σου. Συζήτησε με το συνάδελφο σου. Συζήτηση Πώς αισθάνθηκες κατά την διάρκεια του διαλόγου; Ποιος χρησιμοποίησε τα πιο πειστικά επιχειρήματα; Ανάπτυξε την λίστα των επιχειρημάτων, που, ίσως, πείσουν τους μαθητές για την αξία της μοντελοποίησης στα μαθηματικά

3η δραστηριότητα Συγκεντρώσου στους γονείς A Εναλλακτική Β Εναλλακτική

3η δραστηριότητα (A) Συζήτηση Φαντάσου .... Προσπαθείς να ενοποιήσεις την μοντελοποίηση με μάθημα των μαθηματικών και έπειτα από λίγο χρόνο γίνεται μία βραδιά γονέων στην οποία μερικοί γονείς σου λένε ότι δεν τους αρέσουν οι καινούριες μέθοδοι και πώς δεν καταλαβαίνουν για ποιο λόγο άλλαξες τον τρόπο διδασκαλίας σου. Λένε ότι, Ο δάσκαλος πρέπει πρώτα να εξηγεί τους κανόνες μαθηματικών Οι αδύναμοι μαθητές χρειάζονται κανόνες και διαδικασίες για να καταφέρουν να δουλέψουν και να συνεργαστούν

3η δραστηριότητα (A) Δουλέψτε σε ομάδες, για να ετοιμάσετε απαντήσεις για τους γονείς.

3η δραστηριότητα (B) Φαντάσου ότι γίνεται μια σύσκεψη γονέων στο σχολείο σου. Μερικοί γονείς δεν καταλαβαίνουν, γιατί χρησιμοποιείς την μοντελοποίηση στα μάθημα των μαθηματικών. Ολόκληρη η ομάδα πρέπει να διαφωνήσει. Τέσσερις συμμετέχοντες θα έχουν τον ρόλο των γονέων, οι οποίοι είναι αρκετά αρνητικοί με την μοντελοποίηση. Τέσσερις θα έχουν τον ρόλο των εκπαιδευτικών, που υποστηρίζουν τη μοντελοποίηση. Κάθε ομάδα θα έχει πέντε λεπτά, για ν ’ αναπτύξει την άποψή της. Μπορούν να ακολουθήσουν ερωτήσεις και απαντήσεις.

4η δραστηριότητα Συζήτηση Γιατί, ίσως, μερικοί μαθητές ή γονείς ν ’ αντιδράσουν αρνητικά με την μοντελοποίηση; Οι σκέψεις μερικών μαθητών παρουσιάζονται στην ενότητα Ρ.2.1.

4η δραστηριότητα Τι πιστεύουν οι μαθητές για τα μαθηματικά; Πώς αναπτύσσουν οι μαθητές τα πιστεύω τους; Πώς αντιδρούν οι μαθητές στις ασκήσεις μοντελοποίησης;

4η δραστηριότητα Συζήτηση Τι μπορεί να γίνει, ώστε ν ’ αποφευχθούν αρνητικές αντιδράσεις κατά της μοντελοποίησης από μαθητές και γονείς;

5η δραστηριότητα Σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους, ίσως, να μπορέσετε να ενημερώσετε τους γονείς σχετικά με τη μοντελοποίηση και το ρόλο της στα μαθηματικά. Θα μπορούσατε: να ετοιμάσετε μία αφίσα να ετοιμάσετε μία παρουσίαση powerpoint να γράψετε ένα γράμμα που θα σταλεί στο σπίτι να φτιάξετε ένα μικρό φυλλάδιο

Στόχοι Θα έχετε τη δυνατότητα να σκεφτείτε πιθανές αντιδράσεις προς τη μοντελοποίηση από μαθητές και γονείς και πώς θα τις αντιμετωπίσετε.

Ημερολόγιο Δασκάλου Μην ξεχάσεις να χρησιμοποιήσεις το ημερολόγιο σου για να: Αναθεωρήσεις το μάθημα Να συλλέξεις και ν ’ αποθηκεύσεις χρήσιμο υλικό που ίσως να έχει αναπτυχθεί από σένα και συναδέλφους

2η περίοδος Εμπόδια Οργάνωσης

Στόχοι Θα έχετε την ευκαιρία ν ’ αναλογιστείτε και να σκεφθείτε τον τρόπο που κάποια χαρακτηριστικά της οργάνωσης σύμφωνα με την οποία δουλεύετε, μπορεί να εμποδίζουν τις προσπάθειες σας να εισάγετε την μοντελοποίηση στην τάξη σας. Θα συζητήσετε τρόπους, για να ξεπεράσετε αυτά τα εμπόδια.

Αποτελέσματα Θα φτιάξετε μία αφίσα μ ’ εμπόδια στην οργάνωση, που ίσως εμποδίζουν την εισαγωγή της μοντελοποίησης στα μαθηματικά, αλλά και στη μάθηση, καθώς επίσης και τρόπους επίλυσής τους.

1η δραστηριότητα Συζήτηση (Σκέψη – Συνεργασία - Ανταλλαγή) Συλλογιστείτε πώς χαρακτηριστικά του σχολείου σας ίσως, καταφέρουν να εισάγουν τη μοντελοποίηση στην διδασκαλία προβλημάτων στα μαθηματικά. Πώς μπορούν να ξεπεραστούν οι δυσκολίες;

1η δραστηριότητα Συζήτηση Ποιες απόψεις περί των δομών οργάνωσης και των πλαισίων εργασίας των σχολείων μπορούν να εμποδίσουν την ενσωμάτωση της μοντελοποίησης στα μαθήματα μαθηματικών; Πώς μπορούν να ξεπεραστούν;

2η δραστηριότητα Παρακολουθείστε το βίντεο ενός εκπαιδευτικού, η οποία προσπαθούσε να ξεπεράσει τα εμπόδια που σταματούσαν την ενσωμάτωση της μοντελοποίησης στη διδασκαλία της. Οι προτάσεις της είναι πιθανόν να φανούν χρήσιμες για την δική σου κατάσταση.

Αποτελέσματα Θα φτιάξετε μία αφίσα μ ’ εμπόδια στην οργάνωση που, ίσως, να εμποδίζουν την εισαγωγή της μοντελοποίησης στα μαθηματικά, αλλά και στη μάθηση, καθώς επίσης και τρόπους με τους οποίους μπορούν να ξεπεραστούν.

Στόχοι Θα έχετε την ευκαιρία ν ’ αναλογιστείτε και να σκεφθείτε τον τρόπο που κάποια χαρακτηριστικά της οργάνωσης σύμφωνα με την οποία δουλεύετε, ίσως, εμποδίζουν τις προσπάθειες σας να εισάγετε την μοντελοποίηση στην πράξη μέσα την τάξης σας. Θα συζητήσετε τρόπους, για να ξεπεράσετε αυτά τα εμπόδια.

Ημερολόγιο Εκπαιδευτικού Χρησιμοποιήστε το ημερολόγιο εκπαιδευτικού, ώστε ν ’ αναγράψετε κάποιες στρατηγικές που, ίσως, αποδειχθούν χρήσιμες σε σας στο να ξεπεράσετε τις δυσκολίες στην παρουσίαση της μοντελοποίησης, όταν θα εργάζεστε στο συγκεκριμένο σχολείο.