Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Advertisements

Μαμά σ’ αγαπώ γιατί με πηγαίνεις στον παιδότοπο!
Στο διάλειμμα.
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
Σ.Κ.Α.Β.Ε.. Έπαθα Σ.Κ.Α.Β.Ε.; Πολύ φοβάμαι ότι, αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στα παρακάτω, όπως εγώ, τότε είτε χρειάζεστε διακοπές, είτε μια σύνταξη.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Το δάσος με τους Πυλώνες Η βόλτα στις γειτονιές μας Η επίσκεψη στον υποσταθμό της ΔΕΗ.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Θα διασχίσεις ένα πρωινό τον κόσμο…
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Η γειτονιά του Αγίου Ιωάννη στην Λάρνακα
Πάσχα!.
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
Γυμνάσιο Ν. Κυδωνίας Τίτλος προγράμματος: “TO ΔΑΣΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑΜΕ”
ΒΙΟΝΤΙΖΕΛ 2ης Γενιάς: «Το τηγανόλαδο που έγινε χρυσάφι»
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Τσιρίκου Ρόζα- Σταυρούλα
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Τραγουδια απο την κατεχομενη γη μασ
Ποίηματα Να προλάβω κάθε πόνο να ’χω τα δόντια μου γερά το γιατρό βλέπω το χρόνο πάνω κάτω μια φορά. Ξέρω καλά τι θε να κάνω να ’χω τα δόντια καθαρά.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΓΑΛΗΝΗ Εικόνα από δορυφόρο!!!
Επιμέλεια: Λιατάκης Βασίλης
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Η Γ΄ τάξη του 4ου Γυμνασίου Χίου γράφει χαϊκού. Αν και βρέχει αν και φυσάει στον ουρανό υπάρχουν αστέρια.
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
ΧΟΡΧΕ ΛΟΥΙΣ ΜΠΟΡΧΕΣ «Μαθαίνεις».
«ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ-ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ»
Κοκ : μαμά είναι έτυμη η πίτα να την πάω στην γιαγιά?
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
Υιοθέτησε ένα Κομμάτι Γης
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Μία βόλτα στο χωριό Κοντιά: αφορμή για έρευνα
ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ Μαρία Αμπατζή Ε2 Πρώτο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Στην παραμυθοχώρα της Χαριλάου Από την Χριστίνα Τράπτσιου και την Δώρα Κουρκούτα Βέροια 22 Οκτωβρίου 2012 Σεμινάριο Δικτύου Παιδικών Υπηρεσιών.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΞΑΡΕΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ  114 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί  έτος ίδρυσης: 1980.
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
Τα ΠΛΗΚΤΡΑ του πιανου Όταν το πιάνο εφευρέθηκε ως ένα μουσικό όργανο, είχε εντελώς διαφορετική όψη από ότι στις μέρες μας. Έβλεπες μόνον άσπρα πλήκτρα.
Ο Μπάκι στους δρόμους της Σάμου Τα παιδιά του 2 ου Νηπιαγωγείου Σάμου.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Γιαννακοπούλου Μαρία Συνεργαζόμενοι: Εύη Ζέζα Τάξη: Γ΄ Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώ, ποδηλατώ και τον τόπο μου αγαπώ!» Σχ. έτος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Μπραϊμάκης Αχιλλέας.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Θεραπευτική κούκλα Κούκλα ιεροτελεστίας
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Χαριλάου: η γειτονιά μας
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Τοπογραφία Τοπογραφία είναι η επιστήμη η οποία ασχολείται με τις μεθόδους με την βοήθεια των οποίων απεικονίζεται υπό κλίμακα η επιφάνεια του εδάφους επάνω.
Χριστiνα σαμαρa Δ2.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Ένας Καπετάνιος Θυμάται
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS

Ο κάμπος

Δημιουργία αφισών

Κατασκευή μουσικών οργάνων

Καταγραφή σε βιβλιοτετράδια

Οι αφίσες μας

Το ενημερωτικό μας φυλλάδιο

Ζωγραφική στους τοίχους του σχολείου μας

Η είσοδος του σχολείου μας

Οι τοίχοι του σχολείου μας

Συμμετοχή στο φεστιβάλ του Παλιού Ελαιουργείου Ελευσίνας

Τα τραγούδια μας

Περίπατος στην πόλη Κάποιο πρωί κινήσαμε στης πόλης τα στενά να δούμε σπίτια με αυλές και καταστήματα. Δεντράκια και λουλούδια ήτανε λιγοστά το δρόμο μας εμπόδιζαν τα αυτοκίνητα. Κι αποφασίσαμε την πόλη μας ν’ αλλάξουμε παιδιά. Δεντράκια και λουλούδια μέσα στα πάρκα και στα στενά. Ποδήλατα στους δρόμους και τα αμάξια μας πουθενά. Μετά στην παραλία μας βρεθήκαμε μαζί στην αμμουδιά να παίξουμε θελήσαμε. Προβλήτες τσιμεντένιες παντού μαύροι καπνοί και τα σκουπίδια μας καλημερίσανε. Κι αποφασίσαμε την πόλη μας ν’ αλλάξουμε παιδιά. Σκουπίδια να μαζέψουμε τις σακούλες και τα χαρτιά. Να φύγουν τα τσιμέντα και να δούμε την αμμουδιά. Κι ανεβήκαμε στον κάμπο μας επάνω στο βορρά χωράφια για να δούμε και τα κτήματα. Μα πράσινο δεν είδαμε στ’ αλήθεια πουθενά αποθήκες κι εργοστάσια σ’ όλα τα βήματα. Κι αποφασίσαμε την πόλη μας ν’ αλλάξουμε παιδιά. Πάρκα εκεί να φτιάξουμε και γήπεδα πολλά βόλτες μαζί να κάνουμε μεγάλοι και παιδιά. Αφίσες ζωγραφίσαμε με χρώματα πολλά μηνύματα να στείλουμε ετούτη τη βραδιά.

Το ποδήλατο Παίρνω το ποδήλατο κι αφήνω τ’ αυτοκίνητο κρατάω στο χέρι το κλειδί. Πιάνω το τιμόνι η χαρά μου μεγαλώνει και η πόλη μου θα μείνει καθαρή. Είμαι μικρό παιδάκι με όνειρα πολλά. Θέλω στ’ όνειρό μου το ποδήλατό μου να ‘χω πάντα συντροφιά. Έτσι μες στην πόλη ποδηλάτες όλοι και αμάξια πουθενά. Με τα ποδήλατά μας και τα όνειρά μας θα φτιάξουμε τον τόπο μαγικό. Με καθαρό αέρα και πράσινο ως πέρα αυτήν την πόλη θ’ αγαπώ Εμπρός λοιπόν παιδάκια κάνετε την αρχή. Φόρτσα στο πετάλι να ‘ρθουνε κι οι άλλοι πάμε ορθοπεταλιές. Τα ποδήλατά μας και η συντροφιά μας γυρίζοντας στις γειτονιές.