ΑΝΑΛΥΣΗ Έρευνα αγοράς Σύμφωνα με την έρευνα αγοράς κατηγοριοποιούμε τους φακούς στους εξής τομείς:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οπτικές ίνες-Καλώδια οπτικών ινών
Advertisements

ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ)
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Θέμα: Φακοί (φωτισμού)
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας Mobi-Chair Το Mobi-Chair είναι ένα πλωτό αναπηρικό όχημα παραλίας και θάλασσας υψηλής ποιότητας. Παρέχει ανεμπόδιστη.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΑΣΙΝΟ-ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΙΤΙ.
Αρχή.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
GreenControl by DCS © •Αξιοποίηση Τεχνολογίας •Μείωση ενεργειακού αποτυπώματος •Λειτουργία φιλική στο περιβάλλον •Περιορισμός κόστους «Περίσσια.
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Συστήματα Α.Π.Ε..
Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας … ενδείκνυται η ανοιχτή ακρόαση ή η χρήση hands-free.
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
CRIMINAL MINDS. 4 Ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ PROJECT (α’ τετράμηνο) ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’3.
ΧΑΡΤΙ Παραγωγή / Είδη χαρτιού
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Κεφάλαιο 26 Συνεχή Ρεύματα
Κωνσταντίνος Τρυπαρόλης
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Οπτικές Επικοινωνίες Μαρινάκης Ιωάννης (2009)
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ # 2.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
Η πορεία της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΚΤΥΑ ΗΥ - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
Οι επιδράσεις των δασών στη ζωή των ανθρώπων
Φωτοβολταϊκό σύστημα Αποτελείται από ένα ή περισσότερα πάνελ φωτοβολταϊκών στοιχείων , μαζί με τις απαραίτητες συσκευές και διατάξεις για τη μετατροπή.
Επιμέλεια παρουσίασης: Κυρισκόζογλου Ουρανία
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Solar Technologies Brite S.A. Solar Technologies Η εταιρεία Brite Solar ιδρύθηκε το 2009 μέσω της Ελληνικής Πρωτοβουλίας Τεχνολογικών Συνεργατικών Σχηματισμών.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Ηλεκτρισμός Ηλεκτρονικά
Προώθηση / Επικοινωνία
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Καζελίδου Ιωάννα - Παναγιωτάκη Ελένη - Δεματάς Αθανάσιος Φωτισμός του κτιρίου του Ωδείου Αθηνών ΣΦΠ 61.
Η Ιστορία των ηλεκτρικών λαμπτήρων. Κατασκευή και επίδειξη των κυριότερων κατηγοριών.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
Κατασκευή και Τύποι θερμοκηπίων
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΈΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΤΙΚΕΡΑΥΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ: ΤΟ ΣΥΛΛΕΚΤΗΡΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Ηλεκτρική Οικονομία Σταμάτης Νικολόπουλος ΑΜ: 868 ΑΣΠΑΙΤΕ, 2015.
ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ένα ταξίδι στον κόσμο των λαμπτήρων
Ο τρόπος λειτουργίας και τα σημαντικότερα μέρη του διαστημοπλοίου
Τίτλος Παρουσίασης Logo
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Furniture Fittings Εξαρτήματα Επίπλων
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Χρήση οικολογικής ενέργειας στο οργανωμένο λιανεμπόριο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ

Έρευνα αγοράς Σύμφωνα με την έρευνα αγοράς κατηγοριοποιούμε τους φακούς στους εξής τομείς:

Μικρού Μεγέθους

Τσέπης (Pocketlights)

ΔυνατόΑσθενές σταδιακό strobe

Στυλό (Penlights)

Μπρελόκ

Κεφαλιού-Μέσης

Γενικής Χρήσης

Ενεργειακά Αυτόνομοι

Αυτοκινήτου

Εκτάκτου Ανάγκης

Αρθρωτοί

Διάφοροι

Λάμπες

Συμβατικές:  

Krypton: Αλογόνου:  

Led Lights: PL-1 single LED - Περίπου 100 ώρες συνεχόμενου φωτισμού με 3 μπαταρίες «AA». PL-2 two LED - Περίπου 50 ώρες συνεχόμενου φωτισμού. Ιδανικό για κατασκήνωση, πεζοπορία και για γενική χρήση. PL-3 three LED - Περίπου 25 ώρες πολύ δυνατού συνεχόμενου φωτισμού.

Το target group του υποτιθέμενου πελάτη μας είναι το εξής: Κατασκηνωτές Πεζοπόροι Ορειβάτες Ακολουθεί έρευνα στα είδη φακών που απευθύνονται στο παραπάνω target group

Φακοί υπαίθριων δραστηριοτήτων

Στο απόλυτο σκοτάδι ο πεζοπόρος – κατασκηνωτής- ορειβάτης περπατά σε μονοπάτι μαζί με άλλους. Ο πρώτος κρατά φακό και μπορεί να βλέπει μπροστά του και να παρακάμπτει τα εμπόδια και τις ανωμαλίες του εδάφους. Ο επόμενος όμως δεν είναι σε θέση να έχει καλή ορατότητα. Καθορισμός χρήσης προϊόντος Πρόβλημα

Άρα για την επίλυση του προβλήματος: Ο φακός που ζητείται πρέπει να παρέχει επαρκή φωτισμό σε αυτόν που τον κρατά (πρώτη πηγή φωτός), όπως επίσης και ικανοποιητικό φωτισμό σε αυτόν που ακολουθεί (δεύτερη πηγή φωτός). Επίσης να χρησιμοποιείται και σαν φωτιστικό.

Το «φανάρι»: παρέχει μεν γενικό φωτισμό, αλλά δεν είναι ικανοποιητικός και επιπλέον δημιουργεί κατά την πορεία σκιές Ο φακός με χερούλι: παρέχει σταθερό κράτημα «φακός 2 σε 1»: χρησιμεύει και σα φακός και σαν φωτιστικό

Αρθρωτοί φακοί: παρέχουν στο χρήστη την εύκολη αλλαγή της εστίας του φωτός «φορετοί φακοί»: ελευθερώνουν τα χέρια του χρήστη, αλλά του μειώνουν τη δυνατότητα ελέγχου του φωτός

Ενεργειακές λύσεις Μπαταρίες: ασύμφορες, δύσκολος ανεφοδιασμός στην ύπαιθρο Ηλιακός επαναφορτιζόμενος φακός: αρκετά μεγάλη αυτονομία, αλλά εξαρτώμενος από καιρικές συνθήκες

Επαναφορτιζόμενοι φακοι μέσω πηνίου: ικανοποιητική αυτονομία, δεν εξαρτάται από καιρικές συνθήκες

Συμπεράσματα Συγκρίνοντας τους παραπάνω φακούς του πεζοπόρου– κατασκηνωτή- ορειβάτη καταλήγουμε στο γεγονός ότι δεν υπάρχει ένα είδος φακού που να συνδυάζει όλες τις απαιτήσεις που θέτονται. Το κυριότερο είναι πως κανένας φακός δεν παρέχει ικανοποιητικό φωτισμό σε αυτόν που ακολουθεί.

Ο φακός που θέλουμε να δημιουργήσουμε πρέπει να είναι: Design Guidelines Ανθεκτικός, γιατί το απαιτεί η χρήση στην ύπαιθρο Με μεγάλη ενεργειακή αυτονομία, λόγω οικονομίας και δυσκολία ανεφοδιασμού μπαταριών στην ύπαιθρο Με ικανοποιητική, για την ύπαιθρο, φωτεινότητα

Αρκετά ελαφρύς, ώστε να μην κουράζει τον χρήστη Αδιάβροχος, για να αντέχει την υγρασία ή την βροχή Απλός στη χρήση Εργονομικός

BRIEF

Αγορά: Απευθυνόμενο κοινό: Κατασκηνωτές, πεζοπόροι, ορειβάτες Ανταγωνιστές: Δεν υπάρχει παρόμοιο προιόν στην αγορά που να καλύπτει ικανοποιητικά την ανάγκη που έχει τεθεί Προσδοκίες, μερίδιο αγοράς: Μεγάλο ποσοστό του απευθυνόμενου κοινού Μάρκετινγκ: Τρόπος διάθεσης προϊόντων: Επικοινωνία με παγκόσμιους διανομείς ειδών κάμπινγκ Τόπος πώλησης: Μαγαζιά με είδη κάμπινγκ

Ιδιαίτερα πλεονεκτήματα, νεωτερισμοί: Φακός που φωτίζει και πίσω με διάχυτο φως και χρησιμοποιείται και σαν λάμπα γενικού φωτισμού Επαναφορτιζόμενος ηλιακά ή με πηνίο Καινοτόμα μορφή

Δε θα χρειάζεται καμία τεχνική γνώση από το χρήστη Χρήση προϊόντος σε ημίφως και σκοτάδι Δεν θα διαθέτει θήκη για τη μεταφορά του Εργονομικές απαιτήσεις: Άνετο στη χρήση. Δεν πρέπει να κουράζεται το χέρι του χρήστη. Περιβάλλον προϊόντος: Ύπαιθρος Χρήση:

Τεχνικές απαιτήσεις: Ανθεκτικότητα μεγάλου βαθμού Στοιχεία χειρισμού: Στοιχειώδη στοιχεία χειρισμού πάνω στη συσκευασία με ενδεικτικά σκίτσα Πρόσβαση εντός του προϊόντος μόνο για αλλαγή μπαταριών και λάμπας Συνδέσεις ηλεκτρικές: ηλεκτρικό κύκλωμα Στερεώσεις: Στεγανές συνδέσεις, άνοιγμα για μπαταρίες, δυνατότητα στήριξης ώστε να χρησιμοποιείται σαν φωτιστικό

Περιβαλλοντικές επιρροές κ στεγανότητα: Αδιάβροχος/στεγανός, ανθεκτικός σε χαμηλές θερμοκρασίες Περιβαλλοντική προστασία: Μακροζωία, μη τοξικά υλικά κατασκευής Χρώματα: γήινα χρώματα Προδιαγραφές ασφάλειας (εξωτερικά): Όσο το δυνατό λιγότερες γωνίες, όσο το δυνατό πιο μαλακά υλικά

Αποκλειόμενα υλικά: Ξύλο, γυαλί Θα επικεντρωθούμε σε υλικά: Που είναι φτηνά και συνηθισμένα π.χ. τα πολυμερή Ή σε σύνθετα υλικά π.χ. ίνες άνθρακα Ή σε αλουμίνιο

Μέλη Ομάδας: Βογιατζής Φοίβος Γερολάκη Ελένη Κανελλόπουλος Γιώργος Κλαυδιανός Διονύσης