ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Κ. ΑΧΑΪΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC)
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC).
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Κ. ΑΧΑΪΑΣ ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Όταν η Γη χορεύει…» Σχολικό έτος 2012-2013 3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Κ. ΑΧΑΪΑΣ ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Ξεκινώντας… Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Ξεκινώντας… Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΗ Συνεργαζόμενοι: ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ ΓΙΑΝΝΙΩΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Τμήμα: ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Το τμήμα μας αποτελείται από 9 νήπια και 7 προνήπια. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος(Ιανουάριος 2013- Μάιος 2013) τα παιδιά εργάστηκαν ατομικά και σε ομάδες ανάλογα με το ύφος των δραστηριοτήτων. Στις περιπτώσεις που εργάζονταν σε ομάδες, φροντίζαμε αυτές να είναι μεικτές ως προς το φύλο και την ηλικία. Οι ομάδες παρέμειναν σταθερές ως το τέλος του προγράμματος και για την διευκόλυνσή μας είχαν ονόματα όπως: ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ- ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ- ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΟΙ- ΛΑΒΑ. Η διεξαγωγή του προγράμματος γινόταν κάθε Παρασκευή διότι το τμήμα ήταν ολοήμερο και αποφασίστηκε, σε συνεργασία με τη συνάδελφο, η καθεμία να ασχολείται με το πρόγραμμά της συγκεκριμένη μέρα ώστε να μην κουράζονται και συγχύζονται τα νήπια. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Η πόλη της Κάτω Αχαΐας είχε πληγεί από τον σεισμό της 8ης Ιουνίου 2008 και στην γειτονιά του σχολείου μας υπάρχουν πολλά σεισμόπληκτα κτίρια. Αφορμή για να ασχοληθούμε με το θέμα του σεισμού αποτέλεσε η ερώτηση ενός νηπίου για το ποιος προκάλεσε ζημιές στα κτίρια. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Η Δραση μαΣ… 1Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Γνωριμία με το φαινόμενο του σεισμού ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Η Δραση μαΣ… 1Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Γνωριμία με το φαινόμενο του σεισμού Συζητήσαμε με τα παιδιά με σκοπό τη διερεύνηση των γνώσεων και των αναγκών τους και καταγράψαμε τις απόψεις τους. Δημιουργήσαμε ένα ιστόγραμμα για αυτά που θέλουμε να μάθουμε. Δημιουργήσαμε «γωνιά» για το θέμα μας μέσα στην τάξη στην οποία αρχικά τοποθετήσαμε εικόνες από αναζήτηση στο διαδίκτυο και βιβλία που βρήκαμε ύστερα από την επίσκεψή μας στη δημοτική βιβλιοθήκη Πρώτη άσκηση σεισμού και καταγραφή των αποτελεσμάτων. Αρχική αξιολόγηση γνώσεων με τη βοήθεια ερωτηματολογίου. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

2Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Κατανόηση του φαινομένου ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ 2Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Κατανόηση του φαινομένου Μελέτη του εσωτερικού της Γης με τη χρήση εικόνων και ενός ομοιώματος που κατασκευάσαμε με πλαστελίνη. Πείραμα με βρασμένο αυγό όπου το τσόφλι είχε τη θέση του φλοιού , το ασπράδι του μανδύα και ο ρευστός κρόκος του πυρήνα. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Με αφορμή το παραπάνω πείραμα, μιλήσαμε για τα ηφαίστεια και τη λάβα και δημιουργήσαμε τεχνητή έκρηξη με σόδα, ξύδι και κόκκινη τέμπερα στο ηφαίστειο που φτιάξαμε με πηλό. Αυτή η δραστηριότητα παρουσιάστηκε και στο κλασικό τμήμα που ασχολείτο με το ίδιο θέμα. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας με νέες λέξεις που αφορούν στο σεισμό. Χρησιμοποιήσαμε τα χέρια μας σαν λιθοσφαιρικές πλάκες και πάνω τους τοποθετήσαμε τουβλάκια σαν σπίτια για να διαπιστώσουμε τις συνέπειες ενός αδύναμου και ενός δυνατού σεισμού. Εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας με νέες λέξεις που αφορούν στο σεισμό. Μιλήσαμε για τη κλίμακα Ρίχτερ και τις συνέπειες που μπορεί να έχει ένας σεισμός ανάλογα με τον βαθμό του. Στο βιβλίο «Η Γη χορεύει», που βρήκαμε στη δημοτική βιβλιοθήκη, υπάρχουν μύθοι από όλο τον κόσμο τους οποίους διαβάσαμε. Μιλήσαμε για την ανάγκη των ανθρώπων να εξηγήσουν τα φυσικά φαινόμενα και εντοπίσαμε τις διαφορές όσων πίστευαν στο παρελθόν σε σχέση με όσα λένε οι επιστήμονες. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα επέλεξε έναν μύθο τον οποίο παρουσίασε στα υπόλοιπα παιδιά με δραματοποίηση ή με κουκλοθέατρο. (Δραματοποίηση μύθου από την Αφρική: Το ψάρι, η πέτρα και η αγελάδα) ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Σε συνεργασία με το κλασικό τμήμα δημιουργήθηκαν πέντε ομάδες, όσες και οι μύθοι, και τα παιδιά ζωγράφισαν τον κάθε μύθο. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Μιλήσαμε για τις φάσεις σχηματισμού των ηπείρων και σε συνεργασία με το κλασικό τμήμα δημιουργήσαμε τις φάσεις με πλαστελίνη. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ 3Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Διαχείριση έκτακτων καταστάσεων, προστασία και πρόληψη. Παρακολουθήσαμε την παρουσίαση για το πρόγραμμα «Ασφάλεια στο σπίτι» από τους συνεργάτες της εταιρείας ΤΙΤΑΝ και συζητήσαμε τυχόν απορίες και παρατηρήσεις. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Προετοιμάσαμε και καταγράψαμε ερωτήσεις τις οποίες θέσαμε στο γεωλόγο που επισκέφθηκε το σχολείο μας. Η συνάντηση αυτή ήταν πολύ χρήσιμη διότι βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του φαινομένου αλλά έγινε και αφορμή να προβληματιστούμε για τα μέτρα πρόληψης σε περίπτωση σεισμού. Σύμφωνα με όσα ακούσαμε από τους ειδικούς, αποφασίσαμε να φτιάξουμε το κουτί έκτακτης ανάγκης. Τα παιδιά επέλεξαν σε φύλλο εργασίας τα αντικείμενα που θα τοποθετούσαμε στο κουτί. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Το κουτί έκτακτης ανάγκης ετοιμάστηκε με αντικείμενα που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι σε συνεννόηση με τους γονείς. Έπειτα ορίσαμε τον «υπεύθυνο» που σε περίπτωση σεισμού θα έπαιρνε μαζί του το κουτί. Μάθαμε τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθούμε όταν γίνεται σεισμός στο σχολείο (1. Η νηπιαγωγός φωνάζει «ΣΕΙΣΜΟΣ, ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ», 2. Όλοι προστατεύονται με τους τρόπους που μάθαμε και ο υπεύθυνος παίρνει μαζί του το κουτί έκτακτης ανάγκης, 3. Όταν ο σεισμός σταματήσει, η νηπιαγωγός φωνάζει «ΟΛΟΙ ΕΞΩ» και τα παιδιά βγαίνουν με σειρά προστατεύοντας το κεφάλι τους, 4. Συγκεντρωνόμαστε σε προκαθορισμένο σημείο. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Σημειώσαμε ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ σε φύλλο εργασίας για αυτά που πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση σεισμού. Φτιάξαμε ένα βιβλιαράκι- οδηγό, για τον καθένα, με τα δέκα βήματα προστασίας από το σεισμό. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Επισκεφθήκαμε το χώρο του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννη Προδρόμου όπου λόγω του σεισμού ο ναός κατεδαφίστηκε και τώρα έχουν αρχίσει εργασίες ανέγερσης νέου ναού. Διαπιστώσαμε πως η συνέπειες ενός σεισμού μπορεί να είναι καταστροφικές. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Δημιουργήσαμε μαζί με το κλασικό τμήμα δύο μακέτες μιας πόλης πριν και μετά το σεισμό. Χρησιμοποιήσαμε ανακυκλώσιμα υλικά όπως κουτιά από διάφορες συσκευασίες. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

4Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Άσκηση σεισμού, αντιμετώπιση κρίσης. ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ 4Η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Άσκηση σεισμού, αντιμετώπιση κρίσης. Το κλασικό τμήμα μας παρουσίασε την αφίσα του Οργανισμού Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.) για την προστασία μας από τους σεισμούς. Συζητήσαμε τους κανόνες και παίξαμε τα παιχνίδια της ιστοσελίδας www.oasp.gr . ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Παρακολουθήσαμε παράσταση κουκλοθέατρου από τις συναδέλφους στην οποία οι ήρωες έκαναν διάλογο με τα παιδιά και περίμεναν τις σωστές απαντήσεις. ( Μέσο αξιολόγησης) ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Αποφασίσαμε να ενημερώσουμε για όσα μάθαμε, όλους τους πολίτες της πόλης μας, με τη δημιουργία μιας αφίσας . Στην κατασκευή της συμμετείχε και το κλασικό τμήμα. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Πραγματοποιήσαμε την δεύτερη άσκηση σεισμού του προγράμματος ταυτόχρονα με τα άλλα τμήματα του σχολείου μας. Ακολουθήσαμε όλα τα βήματα που μάθαμε κατά τη διάρκεια του προγράμματος. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Μας επισκέφθηκαν… Εκπρόσωποι της εταιρίας ΤΙΤΑΝ οι οποίοι έκαναν παρουσίαση διαφανειών και βίντεο με παραδείγματα ατυχημάτων που μπορούν να συμβούν στο σπίτι γενικά αλλά και σε περίπτωση σεισμού. Επιστημονικός συνεργάτης του δήμου Κ. Αχαΐας με ειδικότητα γεωλόγου, ο οποίος μας έλυσε πολλές απορίες για το φαινόμενο. Το κλασικό τμήμα του νηπιαγωγείου μας για να μας παρουσιάσει παράσταση κουκλοθέατρου. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Επισκεφθήκαμε…. Την δημοτική βιβλιοθήκη της πόλης μας για να αναζητήσουμε βιβλία με θέμα το σεισμό. Το χώρο του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννη Προδρόμου όπου λόγω του σεισμού ο ναός κατεδαφίστηκε και τώρα έχουν αρχίσει εργασίες ανέγερσης νέου ναού. Το 2ο Δημοτικό σχολείο, το 2ο Νηπιαγωγείο, εμπορικά καταστήματα και υπηρεσίες της πόλης με σκοπό την παρουσίαση της αφίσας μας στους μαθητές και τους πολίτες. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Η παρουσίασή μας… Η αφίσα που δημιούργησαν τα παιδιά παρουσιάστηκε στους μαθητές των γειτονικών σχολείων και σε πολίτες μέσω των εμπορικών καταστημάτων και υπηρεσιών που επισκεφθήκαμε και ζητήσαμε να την τοποθετήσουν σε εμφανές σημείο. Οι υπόλοιπες ομαδικές κατασκευές παρουσιάστηκαν στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας. Οι ατομικές δόθηκαν σε κάθε παιδί μαζί με τον έπαινο για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Ας αξιολογηθούμε… Το πρόγραμμα αποδείχθηκε επιτυχημένο διότι κράτησε το ενδιαφέρον των παιδιών θερμό έως την τελευταία δραστηριότητα. Ο ενθουσιασμός τους ήταν μεγάλος κάθε φορά που ανακάλυπταν κάτι νέο. Επίσης οι πολλές επισκέψεις που κάναμε ή δεχθήκαμε στο χώρο του νηπιαγωγείου ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία για τα παιδιά. Το γεγονός πως παρότρυναν τους γονείς τους να κάνουν προληπτικά όσα μάθαμε δείχνει, επίσης ,το ενδιαφέρον τους για το θέμα. Οι δυο ασκήσεις σεισμού (στην αρχή και το τέλος του προγράμματος) ήταν σημαντικά μέσα αξιολόγησης καθώς οι διαφορές στην έκβασή τους ήταν τεράστιες. Τα φύλλα αξιολόγησης (μέση αξιολόγηση) και τα ερωτηματολόγια έδειξαν πως το πρόγραμμα, παρά το γεγονός πως πραγματεύεται ένα δυσκολονόητο θέμα ,ήταν προσαρμοσμένο στις ανάγκες των νηπίων . ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

Κλεινοντασ… Η αφίσα μας και η παρουσίαση ΟΤΑΝ Η ΓΗ ΧΟΡΕΥΕΙ Κλεινοντασ… Η αφίσα μας και η παρουσίαση στην τοπική κοινωνία ήταν κάτι ξεχωριστό για εμάς και κάτι ασυνήθιστο για τους κατοίκους της περιοχής. Θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσω τις συναδέλφους μου σε αυτή την προσπάθεια. Η ομαλή συνεργασία και η καλή διάθεση είναι απαραίτητες στην υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων. ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΙΚΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ