Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο διάλειμμα.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Δημιουργία παρουσίασης:
Spiderman.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Δημιουργία παρουσίασης:
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Χάσαμε την γάτα Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ρινόκερος και κόκορας σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Θαλασσινό σχολείο Γ’ τάξη.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Στο δρόμο για το σχολείο
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Πολύ Αγαπημένο ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ…. Ο φίλος Πλάτωνας με ενημέρωσε για το ερώτημα που τέθηκε…
Στην τάξη μου.
Τάσος, το σαλιγκάρι σ ΙΩΑΝΝΑΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Νυχτώνει σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
Τα Ζώα της Φάρμας! ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Τιτίνα, η κότα σ
Πεπόνι, πεπόνι! σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Τα σχολεία άνοιξαν! «Γνωρίζοντας τις γωνιές της τάξης μου!»
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Είστε έτοιμοι παιδιά για ένα ταξίδι μακρινό παρέα με τον Αρίστο;;
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
Το παπί (Παυλίνα Παμπούδη)
 Γεια σας σήμερα θα σας κάνω ένα μικρό μάθημα για το πώς να χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο σωστά και με ασφάλεια.
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
To test της κουνιάδας.
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
Πάρτι στη… λάσπη.
Πες μου πού να πάω!! Είμαι ένα σκουπιδάκι που έχασα το δρόμο μου!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Είμαι η Χαρά, βοηθήστε μας να βρούμε τις απαντήσεις στο quiz της Ιστορίας! Πάτα στο κουμπί που είναι το χέρι μου!!! Είμαι ο Φόβος Είμαι η Αηδία Είμαι η.
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
για να σχηματίσω τη λέξη
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα

Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 *Επιλογή Νικολάου Έλενα

Μια Ζέβρα μιλά και λέει: Γεια σας φίλοι μου. Μαζί θα μάθουμε τις φωνούλες Ζ κεφαλαίο και ζ μικρό. Ακόμη θα μάθουμε τις φωνούλες Υ κεφαλαίο και υ μικρό. Είστε έτοιμοι; Νικολάου Έλενα

Άσκηση 1 Μια ζέβρα εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά για την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι ορθή εμφανίζεται στην οθόνη: «Μπράβο, τα κατάφερες». Αν η απάντηση είναι λανθασμένη τότε εμφανίζεται: «Λυπάμαι, ξαναπροσπάθησε» Νικολάου Έλενα

Από τις ακόλουθες λέξεις να επιλέξεις όσες έχουν τις φωνούλες Ζ, ζ και Υ, υ. ξύστρα υπολογιστής Νικολάου Έλενα

βάζο ποτήρι ψυγείο Νικολάου Έλενα

Άσκηση 2 Μια ζέβρα εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά για την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι ορθή εμφανίζεται στην οθόνη: «Μπράβο, τα κατάφερες». Αν η απάντηση είναι λανθασμένη τότε εμφανίζεται: «Λυπάμαι, ξαναπροσπάθησε» Νικολάου Έλενα

«Θέλω να με βοηθήσεις να φτάσω γρήγορα στο σπίτι του Ζαχαρία «Θέλω να με βοηθήσεις να φτάσω γρήγορα στο σπίτι του Ζαχαρία. Όμως πρέπει να περάσω μόνο από λέξεις που έχουν τις φωνούλες Ζ, ζ. τραπέζι παγωτό ζώνη Ζάρι μελιτζάνα Φορτηγό αστέρι παπούτσια Νικολάου Έλενα

Άσκηση 3 Μια ζέβρα εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά για την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι ορθή εμφανίζεται στην οθόνη: «Μπράβο, τα κατάφερες». Αν η απάντηση είναι λανθασμένη τότε εμφανίζεται: «Λυπάμαι, ξαναπροσπάθησε». Η ζέβρα λέει στα παιδιά την ανάγνωση και τα παιδιά πρέπει να συμπληρώσουν τις φωνούλες Ζ, ζ και Υ, υ. Νικολάου Έλενα

Όχι και τόσες. Σκόρπισε τη _άχαρη στο τραπέ_ι. Ύστερα πάτησε στη _ύμη. Παιδιά εγώ θα διαβάζω την ανάγνωση κι εσείς θα πρέπει να συμπληρώσετε τις φωνούλες Ζ, ζ και Υ, υ. Έκανε πολλές _ημιές; Όχι και τόσες. Σκόρπισε τη _άχαρη στο τραπέ_ι. Ύστερα πάτησε στη _ύμη. Να τη στο κα_άνι με τη σοκολάτα. Είναι μεγάλο _ι_άνιο.

Άσκηση 4 Μια ζέβρα εμφανίζεται στην οθόνη και δίνει οδηγίες στα παιδιά για την άσκηση. Κάθε φορά που η απάντηση είναι ορθή εμφανίζεται στην οθόνη: «Μπράβο, τα κατάφερες». Αν η απάντηση είναι λανθασμένη τότε εμφανίζεται: «Λυπάμαι, ξαναπροσπάθησε». Η ζέβρα λέει στα παιδιά να συμπληρώσουν τις φωνούλες Ζ, ζ και Υ, υ και να τονίσουν τις λέξεις όπου χρειάζεται. Νικολάου Έλενα

Η _αχαρούλα κοιτά_ει τα σ_ννεφα. Να συμπληρώσεις με Ζ ή ζ και Υ ή υ. Να τονίσεις τις φωνούλες Υ ή υ όπου χρειάζεται. Η _αχαρούλα κοιτά_ει τα σ_ννεφα. Νικολάου Έλενα

Η κ_ρία αγορά_ει μια ρο_ _ακέτα και μία γαλά_ια _ώνη. Η κ_ρία αγορά_ει μια ρο_ _ακέτα και μία γαλά_ια _ώνη. Ο Κ_ριάκος και η _ωή παίζο_ν κρ_φτό και κ_νηγητό. Νικολάου Έλενα

Αν και υπήρχαν δύο φωνούλες στο μάθημά μας είμαι σίγουρος ότι τα κατάφερες τέλεια! Γεια σου! Νικολάου Έλενα