Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνης Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία
ΕΝΟΤΗΤΑ Β΄
Βασιλείου Γεωργία – Βασιλείου Κατερίνα – Θωμάη Νταϊάνα- Καμπούρογλου Στέργιος
Πρόκειται για σύνολο ατόμων με συγκεκριμένο κώδικα συμπεριφοράς. Προέλευση ονομασίας: «ποζάρω» Πρώτη εμφάνιση: δεκαετία του '70 Εξάπλωση: δεκαετία του '80.
Σκοπός τους είναι να τραβούν τα βλέμματαΣκοπός τους είναι να τραβούν τα βλέμματα Τα τραγούδια που προτιμούν είναι τραγούδιαΤα τραγούδια που προτιμούν είναι τραγούδια poser συγκροτημάτων που έχουν σαν χαρακτη- ριστικό τη σαχλή μουσική και στίχους ριστικό τη σαχλή μουσική και στίχους. Είναι δέσμιοι του στυλ και για αυτό θέλουν να ξεχωρίζουν (θα έλεγε κανείς δηλ. «φιγουρα- τζήδες») Δεν επιδεικνύονται παντού,συνήθως πηγαίνουν σε «ελεγχόμενο» περιβάλλον στο οποίο επιδεικνύονταιΔεν επιδεικνύονται παντού,συνήθως πηγαίνουν σε «ελεγχόμενο» περιβάλλον στο οποίο επιδεικνύονται.
Έχουν φωτογραφίες με τις οποίες επιδιώκουν να έχουν πολλά «likes». Συχνά εμφανίζονται σε αυτές με συγκεκριμένες γκριμάτσες, π.χ. έχοντας σουφρωμένα τα χείλη (λες και τους έχει τσιμπήσει μέλισσα!), ή σε χαρακτηριστικές πόζες (εξ΄ου και ποζέρια), π.χ. με το ένα χέρι να ζητιανεύουν για likes και με το άλλο να επιδεικνύουν την μάρκα του κινητού τους. Όταν κάνουν αφιερώσεις γίνονται μελοδραματικοί λες και θα έρθει το τέλος του κόσμου και δεν θα ειδωθούν ποτέ ξανά.
Popo ti koyklia einai auta riiiii <3 a0x0a0x0ax0axax n re c popooooo xalia vgika :( mia xara eic re xalia eim ala tesp ax ti kal0 p einai t m0laki m0o! Riiiiiii Ouiiiiiiii telio t picoolini !! telia foto bro Po….8ea apla dn exw logia To 7o 8auma….
Ράπερς/ Χιπ-Χοπ-άδες Γεωργίου Κων/να Γκούτζος Γεώργιος Κοκάια Γεώργιος Μάλαμας Παν/της
Προήλθε από την μουσική reggae Οι ρίζες του ανάγονται στην δεκαετία του '70, όταν άρχισαν τα πρώτα δειλά δειλά βήματα. Άνθισε σε υποβαθμισμένες περιοχές των ΗΠΑ, όπως το Μπρονξ Νονός της θεωρείται ο Afrika Bambaataa Τα στοιχεία της δεν αναπτύχθηκαν την ίδια χρονική στιγμή αλλά σε διαφορετικές χρονικές περιόδους.
R.A.P = Rythm And Poetry Οι ράπερς το '75-'78 εμψύχωναν τους Breakers με τα μικρόφωνα και συμμετείχαν με ρίμες που πραγματικά είχαν κάτι να πουν. Ο Dj cool Herc σε κάποιο πάρτυ, συνέδεσε τα μικρόφωνα στον mixer του και άρχισε να λέει διάφορα ανάμεσα από τα τραγούδια κάτι σαν ποιηματάκια και slogan, με σκοπό να έρθει σε άμεση επαφή με τον κόσμο. Όπως π.χ. από τους B-boys: «Don't stop the body rock» ή «Party people in the place tο be... say hοοο ye. Say we gonna rock the party», « Ηip -hop don't stop!» και το κοινό αντιδρούσε θετικά στο κάλεσμα του απαντώντας. Έκανε προθέρμανση με τους καλεσμένους, φτιάχνοντας μια γραμμή επικοινωνίας!
Ο Cοοl Herc είχε και το πρώτο αποτελεσματικό Rap crew τους Hercoloids. Ύστερα ήρθαν κι άλλοι djs και πρόσθεσαν φράσεις και ρίμες. Έτσι ξεκίνησαν τα πρώτα βήματα των Ράπερ, οι Μc (Master of Ceremony). Οι πρώτοι Mc έλεγαν κάποιες μικρές ιστορίες ή γεγονότα από την προσωπική τους ζωή με ομοιοκαταληξία στον ρυθμό και το beat των DJs. Το rap γεννιόταν...
Οι ράπερς επικοινωνούσαν από την αρχή με πολύ απλές φράσεις, πιο γενικά "την γλώσσα του δρόμου". Χρησιμοποιούσαν πολύ συχνά «όρους» όπως το "yo" το οποίο απευθυνότανε σε μια πολύ μικρή κοινωνία ή ομάδα(crew) του κάθε καλλιτέχνη και μπορεί να μεταφραστεί στα ελληνικά ως “εμείς”. Μία άλλη λέξη η οποία ήταν και είναι απαραίτητη στο λεξιλόγιο των ράπερς είναι το “nigga” η οποία μεταφράζεται ως νέγρος,πρέπει να τονίσουμε ότι ήταν τιμητικό να αποκαλούνται έτσι. Μία άλλη μόδα που κράτησε όμως για λίγο καιρό ήταν όλες τις λέξεις να τις λένε μισές.
Η κύρια ενδυμασία που θα έχει κάποιος ο οποίος είναι μέλος της χιπ χοπ/ ραπ υποκουλτούρας είναι τα φαρδιά ρούχα.Φαρδια jeans, φαρδιά φούτερ, φαρδιές φόρμες, τα πάντα φαρδιά. Επίσης στις αρχές του '90 πολλοί εμπορικοί ράπερς στην Αμερική φορούσανε τα jeans τόσο κάτω από τη μέση ώστε να φαίνεται πολύ το εσώρουχο. Άλλο κύριο χαρακτηριστικό κάποιου που άκουγε ή έκανε ραπ ήτανε οι κρεμαστές αλυσίδες στον λαιμό οι οποίες τις περισσότερες φορές συμβόλιζαν κάτι ιερό για τον καλλιτέχνη. Τελευταίο και εξίσου σημαντικό ήρθε και έμεινε το tatoo. Το tatoo μπορεί να θεωρηθεί στα χρόνια μας και ως το 5ο στοιχείο της R.A.P.
ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ… Γιανλάρης Πέτρος Δήμου Γεωργία Μιχάλη Βασίλης Τσεπελάκη Νίκη
Ετοιμολογικά, φιλόλογοι υποστηρίζουν πως προέρχεται από το «Καγκουρό". Η παρομοίωση με το δημοφιλές μαρσιποφόρο της Αυστραλίας προέρχεται απο τη στάση του σώματος αυτών που οδηγούν μηχανάκι (παπάκι), διότι κρατούν το τιμόνι έχοντας τα χέρια τους μαζεμένα και συνήθως πιο ψηλά απο την κοιλιακή τους χώρα, επειδή το μηχανάκι είναι μικρό για τα μέτρα τους, παρόμοια στάση δηλαδή με τα πρόσθα άκρα του συμπαθέστατου μαρσιποφόρου.
Να διπλώνεις το παντελόνι προς τα μέσα και ας σου πέφτει. Κι άν σου πει κάποιος να το βάλεις αλλιώς, να απαντάς: «Καγκουριά είναι». Να φοράς μονίμως μπλουζάκια χωρις μανίκια. Να φοράς γυαλιά ηλίου μέρα νύχτα. Να ασχολείσαι όλη την ώρα με το καρτοκινητό σου. Να κάνεις παντού και πάντα φασαρία. Να βάζεις τον ήχο στη διαπασών στο αυτοκίνητο, και ας είναι χειρίστης ποιότητας το ηχοσύστημα ή/και αυτά που ακούς! Όταν κάνεις μια ζημιά, να βεβαιώνεσαι ότι δε σε έχει δει κανείς, και να την κάνεις «με ελαφρά». Να κάνεις το μάγκα σε πιτσιρικάδες στο σχολείο αλλά όταν σκάνε οι μεγαλύτεροι να κάνεις την πάπια. ** Τα τελευταία δύο δεν είναι απαραίτητα για τον σωστό Κάγκουρα, λέγονται όμως για τους Κάγκουρες από όσους δεν είναι Κάγκουρες!
ΓΚΟΘΑΔΕΣ Ακτσόγλου Άλκηστη - Αναστασία Βαβλά Χρύσα Κιλινκαρίδου Μαρία Κυριακίδου Βασιλική